STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jak wprowadzić system komunikacji w firmie? |
Sprawna komunikacja w zespole jest kluczem do efektywnego działania każdej organizacji. Pracownicy to ludzie, którzy mają największy wpływ na przyszłość oraz sukcesy przedsiębiorstwa w którym pracują.
Na co warto zwrócić uwagę zatrudniając handlowca? |
Zastanawiasz się, jakie cechy charakteryzować powinny idealnego handlowca? Zacznijmy od kompetencji miękkich, które zdecydowanie przydadzą się w codziennej pracy na tym stanowisku. Ogromne znaczenie mają: komunikatywność, umiejętność budowania...
Reprezentant handlowy - jakie są jego obowiązki? |
Przedstawiciel handlowy, zwany także sprzedawcą terenowym to pracownik konkretnego przedsiębiorstwa, do obowiązków którego zalicza się pozyskiwanie i obsługa klientów, budowanie dystrybucji, osiąganie konkretnych, odgórnie ustalonych przychodów,...
Kiedy przydaje się umiejętność prowadzenia negocjacji? |
Negocjacje większości osób kojarzą się ze światem wielkiego biznesu oraz poważnymi decyzjami podejmowanymi za zamkniętymi drzwiami. Oczywiście jest to skojarzenie słuszne, bo osoby pracujące na wysokich szczeblach w międzynarodowych korporacjach...
Jakie emocje mogą pojawić się w procesie negocjacji? |
Silne emocje mogą wpływać na nasz osąd i racjonalne myślenie. W ich przypływie możemy podjąć decyzje, których w przyszłości pożałujemy. Umiejętność panowania nad nerwami i innymi targającymi nami uczuciami jest niezwykle przydatna.
Czym się różnią sposoby zarządzania projektem? |
Wśród wielu różnych metod zarządzania przedsiębiorstwami coraz większym zainteresowaniem cieszą się projekty. Jest to bardzo ciekawy sposób realizowania wielu, często nawet bardzo skomplikowanych zadań w sposób łatwy i skuteczny.
Czym zajmuje się project manager w przedsiębiorstwie? |
Biznes to niezwykle skomplikowana sprawa. Myśląc o rozwoju firmy należy wziąć pod uwagę szereg różnorodnych czynników. Jedne z nich są bardziej istotne, inne z kolei mają nieco mniejsze znaczenie.
Jakie metody zarządzania projektami warto znać? |
Rozwój, to dla biznesu zdecydowanie słowo klucz. Każda firma, która pragnie osiągnąć sukces, niezależnie od tego czy ma on być na rynku krajowym czy też na rynku międzynarodowym, musi myśleć o nieustannym rozwoju. Jak można taki rozwój zapewnić?
Na czym polega kierowanie projektem? |
Zarządzanie projektami biznesowymi w firmie, to proces niezwykle skomplikowany. Składa się na niego wiele poszczególnych czynności, które należy wykonać w określonym czasie i w odpowiedniej kolejności.
Dlaczego stres jest potrzebny? |
Stres przez większość z nas jest uważany za zjawisko bardzo niepożądane. Jest w tym dużo prawdy, bo niekontrolowany poziom stresu może bardzo niekorzystnie wpływać na stan naszego zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego.
Jak poradzić sobie ze stresem? |
Stres jest odpowiedzialny za wiele negatywnych zjawisk w naszym życiu zawodowym. Przewlekły stres może powodować chroniczne zmęczenie, przez które nie będziemy w stanie wykonywać swoich obowiązków służbowych z pełnym zaangażowaniem.
Jakie są skutki stresu w pracy? |
Nie da się ukryć, że stres jest zawsze niepożądanym zjawiskiem. Niestety, stres jest obecny zarówno w naszym życiu prywatnym jak i zawodowym. Należy zauważyć, że długofalowe skutki stresu mogą być bardzo poważne.
Jak sobie radzić z wypaleniem zawodowym? |
Nikt z nas nie lubi czuć się przemęczony. Nie przepadamy również za takimi stanami jak frustracja zawodowa czy przewlekły stres. Wszystkie wymienione stany mogą w dość krótkim czasie doprowadzić do wypalenia zawodowego. Wiele osób zastanawia się...
Jak pokonać wypalenie zawodowe? |
Walka z wypaleniem zawodowym jest walką nierówną. Nie ulega wątpliwości, że dobrze byłoby postarać się nauczyć walczyć z tym negatywnym stanem. W przeciwnym razie będziemy musieli mierzyć się z jego skutkami.
Jakie są różnice pomiędzy metodyką scrum a agile? |
W nie tak całkiem zamierzchłych czasach trzeba było przyjść do pracy punktualnie i po prostu wykonać swoje obowiązki, najczęściej w taki sposób, aby zmieścić się w wyznaczonej z góry normie.
Jakie są różnice między scrum a agile w zarządzaniu projektem? |
Współczesne zarządzanie wcale nie jest taką prostą sprawą. Przede wszystkim bowiem należy sprostać wielu różnym wymaganiom XXI wieku, a w szczególności jego zmienności i niestabilności na rynku.
Jakie są główne założenia i praktyki agile? |
Wiele dzisiaj w sferach biznesowych mówi się o agile, a w szczególności o manifeście agile. Co to dokładniej jest? Na czym w zasadzie polega manifest agile? Jakie są tak naprawdę jego założenia? O tym wszystkim powiemy nieco poniżej...
Kiedy przyda nam się znajomość metodyki agile? |
Metodyka agile ostatnimi czasy cieszy się coraz większą popularnością. Z jakiego powodu? Czemu zawdzięcza ona swój sukces? Kiedy w ogóle nam się przyda taka metodyka agile? Gdzie można się jej nauczyć? Wszystkie powyższe pytania znajdą swoje...
Jakie techniki stosowane są w negocjacjach? |
Techniki negocjacyjne stanowią praktycznie podstawę ich prowadzenia. Jednak aby się z nimi zapoznać, najpierw należy dobrze przyswoić wiedze dotyczącą samych negocjacji, czyli tego czym są i w jaki sposób się do nich przygotować.
Jak etycznie prowadzić negocjacje? |
W sztuce prowadzenia negocjacji ważnych jest bardzo wiele elementów. Stosowane techniki pozwalają na zdobycie przewagi i prowadzenie negocjacji w taki sposób, aby uzyskać jak najlepszy i zamierzony efekt. Jednakże istotne jest to, aby negocjacje...
Czy każdy może zostać dobrym negocjatorem? |
Prowadzenie negocjacji wymaga dobrego przygotowania i wielu umiejętności. Dobrze, jeżeli ktoś a naturalne predyspozycje do tego, jak na przykład lekkość wymowy czy łatwość nawiązywania kontaktów.
W jakich zawodach przydaje się umiejętność negocjacji? |
Umiejętności negocjacyjne przydają się w bardzo wielu zawodach. Błędem jest sądzić, iż techniki negocjacji przydają się wyłącznie handlowcom, aby dzięki nim mogli pozyskiwać dla swojej firmy klientów i intratne kontrakty.
Negocjacje na chłodno - jak sie tego nauczyć na szkoleniach? |
Prowadzenie negocjacji nazywane jest sztuką, i śmiało można powiedzieć, że jest to zgodne z prawdą. Aby prowadzić negocjacje przede wszystkim należy się do tego odpowiednio przygotować, nie powinno się bowiem pozostawiać nic przypadkowi.
Kto powinien korzystać z metodologii agile? |
XXI wiek to prawdziwy wysyp przeróżnych teorii i pomysłów biznesowych. Jednak jedna z tych idei zdecydowanie zasługuje na pełne uznanie - mowa tu oczywiście o metodologii agile. Na czym w zasadzie ona polega? Kto może na niej skorzystać? Jak ją...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji