STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jakie są cechy dobrego managera? |
Ciągłe aktualizowanie swojej wiedzy i rozwijanie wcześniej nabytych kompetencji to niemal wymóg naszych czasów, jeśli chcemy pozostać konkurencyjnymi kandydatami na rynku pracy. Ciągły rozwój jest także potrzebny jeśli nie planujemy zmieć miejsca...
Jakie są tematy szkoleń dla pracowników? |
Ciągłe aktualizowanie swojej wiedzy i rozwijanie wcześniej nabytych kompetencji to niemal wymóg naszych czasów, jeśli chcemy pozostać konkurencyjnymi kandydatami na rynku pracy. Ciągły rozwój jest także potrzebny jeśli nie planujemy zmieć miejsca...
O czym trzeba wiedzieć zarządzając zespołem? |
Prestiżowe stanowisko kierownicze w renomowanej firmie jest związane z ogromną odpowiedzialnością. Aby mieć poważanie wśród podległego zespołu pracowniczego, każdy manager musi wykazywać się ogromnymi umiejętnościami, w dziedzinie zarządzania.
Na czym polega kierowanie zespołem w firmie? |
Skuteczne kierowanie zespołem pracowników, w dużej mierze decyduje o sukcesie firmy. W każdej organizacji to pracownicy są siłą napędzającą do działań, gdyż to oni wykonują poszczególne zadania, które prowadzą do osiągania zamierzonego celu.
Jakie są podstawowe umiejętności project managera? |
Project manager osoba która ma bardzo duży zakres obowiązków i musi wykonywać wiele rzeczy jednocześnie, pamiętając przy tym o bardzo dużej uwadze, aby nie popełniać kosztownych błędów. Osoba ta jest odpowiedzialna nie tylko za siebie, ale...
Jakie są główne obowiązki project managera? |
Project manager to osoba która jest odpowiedzialna za realizowanie projektów w firmie, pracę zespołu projektującego i planującego inwestycje.
Czym zajmuje się manager? |
Manager osoba która skupia na swoich barkach wiele zadań i zagadnień. Jest on osobą który nie tylko reprezentuje pracodawcy wśród pracowników ale również przekazuje wszelkie zadania i rady od kierownictwa.
Jakie są mocne strony menedżera? |
Menedżer osoba która jest odpowiedzialna za wiele istotnych kwestii i zagadnień które dotyczą każdej firmy. Bardzo często również odpowiada on zarządzanie zespołami, przydzielanie poszczególnych zadań oraz rozliczanie pracowników z ich wykonania.
Jakie sposoby zarządzania projektami warto znać? |
Prowadzenie działalności gospodarczej to nieustanne dążenie do jej rozwoju, generowania coraz większych zysków oraz nieustanne kształcenie pracowników. Ma to za zadanie sprawić, że będą oni skuteczniejszi w swojej pracy oraz będą ją wykonywać...
Na czym polega kierowanie projektem w firmie? |
Projekty biznesowe mają za zadanie, podnosić realną atrakcyjność firmy na rynku, zwiększać zyski firmy oraz powodować że pracownicy będą zwiększać swoje umiejętności, a co za tym idzie stawać się coraz bardziej atrakcyjnym i zarówno w firmie jak...
Jak zarządzać projektami biznesowymi? |
Przeprowadzanie projektów biznesowych w firmie, jest podstawą dla nieustannego rozwoju w każdej branży, niezależnie od tego w czym specjalizuje się nasza firma oraz jakich posiada pracowników. 
Jakie umiejętności przydają się przy zarządzaniu projektami? |
Zarządzanie projektami w firmach to dziedzina która pozwala regularnie rozwijać firmę i pracowników, po to by byli oni coraz bardziej efektywni oraz generowali większe zyski.
Co powinien wiedzieć project manager? |
Każdy właściciel firmy doskonale wie, że aby mogła się ona rozwijać musi być nieustannie modernizowana i rozwijana. Chodzi tu zarówno o pracowników jak i wyposażenie i urządzenia, które tam pracują.
Jakie problemy mogą wystąpić przy zarządzaniu projektem? |
Realizacja projektami i zarządzanie kwestiami które ich dotyczą to bardzo odpowiedzialne często bardzo problematyczne zadanie. Od osób odpowiedzialnych za realizację tych zagadnień wymaga się rozległej wiedzy i umiejętności, które pozwalają w...
Jak rozwiązywać problemy związane z kierowaniem projektami? |
Zagadnienia związane z przeprowadzaniem projektów w firmach wymagają bardzo dużej wiedzy i umiejętności. Bardzo ważne jest aby wszystkie zagadnienia jak i kwestie oceny projektu powierzane były osobom odpowiedzialnym oraz odpowiednio przygotowanym.
Jak kierować zespołem i delegować pracę? |
Przedsiębiorstwo działa według ściśle określonych regulaminów i statutów. Jednak akty prawne to jedno, a komunikacja międzyludzka i zarządzanie pracownikami to zupełnie inna sprawa. Należy zatem wypracować odpowiednie metody, które uproszczą...
Jakie umiejętności są przydatne w kierowaniu zespołem? |
Wielu początkujących managerów zastanawia się, jakie umiejętności są przydatne w kierowaniu zespołem. Nie ma na to prostej recepty, jednak jest pewien zbiór uniwersalnych cech i zachowań dobrego kierownika. Warto przyjrzeć się im bliżej.
Jak zarządzać personelem? |
Każdy szef staje przed trudnym zadaniem jakim jest zarządzanie swoim zespołem pracowników. Ważne, aby stał on się liderem swojego zespołu, który posiada autorytet, ale jednocześnie pracownicy czują w nim oparcie.
Na czym polega zarządzanie ludźmi w firmie? |
W każdym przedsiębiorstwie potrzebne są osoby do wyznaczania i koordynowania zadań. W zależności od struktury firmy wyznaczać zadania może szef, albo jego zastępcy, którzy jednocześnie są szefami poszczególnych działów.
Jak planować obowiązki w pracy? |
Nie da się ukryć, że planowanie obowiązków w pracy to niezmiernie istotne, zasługujące na uwagę zagadnienie. Nie trzeba chyba tłumaczyć nikomu jak ważne jest planowanie poszczególnych zadań oraz obowiązków w miejscu swojego zatrudnienia.
Jak planować czas na wykonanie pracy? |
Nie budzi wątpliwości fakt, że dobrze płatna praca ułatwia nam życie. Nie da się bowiem ukryć, że dzięki atrakcyjnemu wynagrodzeniu możliwe jest nie tylko zaspokojenie swoich podstawowych potrzeb dnia codziennego, ale również realizacja własnych...
Jak planować działania w firmie? |
Nie da się ukryć, że każdemu z nas zależy na tym, by mieć dobrze płatną pracę. Atrakcyjne, wysokie wynagrodzenie pozwala nam bowiem nie tylko na zaspokojenie naszych podstawowych potrzeb dnia codziennego, ale również na spełnianie naszych marzeń...
W czym pomaga priorytetyzacja zadań? |
Nie da się ukryć, że każdy z nas stara się jak najlepiej zarządzać swoim czasem. Chcielibyśmy bowiem nie narzekać na jego brak. Niestety, doba ma tylko 24 godziny, co dla niejednego z nas jest bardzo niewielką liczbą.
Jak nauczyć się kierować swoim czasem? |
Nie da się ukryć, że każdy z nas w pewnym momencie swojego życia zaczyna narzekać na brak czasu. Często chcielibyśmy, aby doba trwała nie 24 ale co najmniej 48 godzin. Mielibyśmy wówczas znacznie więcej czasu na realizację swoich zobowiązań...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji