STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Gdzie zdobyć wiedzę z zarządzania stresem? |
Ze względu na coraz bardziej rozpowszechnioną pogoń za sukcesem zawodowym oraz pieniędzmi nasze społeczeństwo żyje w coraz większym stresie. Związane jest ono nie tylko z oczekiwaniami stawianymi nam przez pracodawców, ale również przez nas samych.
Jak stres wpływa na efektywność pracownika? |
Każdy pracodawca chce, aby jego zespół pracował efektownie i intensywnie, jednak bardzo często zapominamy o tym, jak negatywnie na ich działania wpływa stres, który często mimowolnie wywoływany jest przez kierownictwo.
Jak przestać się stresować? |
W pracy, w domu, w społeczeństwie każdy z nas pełni coraz więcej ról, a co za tym idzie mamy więcej obowiązków oraz oczekiwań do spełnienia. Wiąże się z tym wiele korzyści takich jak większe zarobki lub satysfakcja z naszych własnych dokonań.
Jak zarządzać stresem? |
Każdego dnia borykamy się z nowymi wyzwaniami zarówno w naszym życiu zawodowym, jak i w życiu osobistym. Niestety coraz częściej wiąże się to z ogromnym stresem, z którym nie każdy z nas wie w jaki sposób sobie poradzić.
Jak nauczyć się radzić sobie z negatywnymi emocjami? |
W związku z ciągłą pogonią za pieniędzmi i sukcesem zawodowym coraz więcej osób żyje w ogromnym stresie. Niestety wiąże się to z wieloma problemami dotyczącymi naszej psychiki i ma to negatywny wpływ na nasze codzienne życie prywatne, rodzinne i...
Jak rozwijać swoje umiejętności pozyskiwania klientów? |
Każdy z nas chce być w swojej pracy efektywny i skuteczny. Wysoka skuteczność oraz efektywność zostaje bowiem bardzo często doceniona przez szefów. Docenienie przez kierowników i szefów może zaś doprowadzić nas do awansu.
Jak rozwijać swoje umiejętności biznesowe? |
Nie da się ukryć, że większości z nas zależy na znalezieniu dobrze płatnej pracy. Poszukując pracy na pewno należy pamiętać o tym, że znalezienie jej może nam ułatwić i na pewno ułatwi posiadanie odpowiedniego wykształcenia.
Czy planowanie zadań ma sens? |
Coraz większe wydłużanie czasu pracy często mija się z celem. To, że człowiek spędzi więcej godzin za biurkiem, nie zawsze przekłada się na ilość wykonanych zadań. Ludzie to z reguły prokrastynaci, którzy wykonanie wielu czynności zostawiają na...
Czy tworzenie harmonogramu pracy ma sens? |
Odpowiednie zarządzanie czasem w pracy to klucz do sukcesu. Coraz więcej osób narzeka na to, że stale wydłuża się czas pracy, gdyż przybywa obowiązków. Warto przez chwilę zastanowić się nad tym, czy dostępny czas jest właściwie wykorzystywany.
Presja czasu w pracy - jak się jej nie dać? |
Zadania w pracy do wykonania na przysłowiowe wczoraj. Któż nie spotkał się w swojej pracy z takim przypadkiem? Presja czasu to obecnie jeden z czynników, które powodują zwiększony poziom stresu u pracowników.
Jakie narzędzia pomagają w planowaniu czasu pracy? |
Polska jest jednym z krajów, w którym tydzień pracy ma najwięcej godzin. Pełny etat to osiem godzin w ciągu dnia, co daje czterdzieści godzin pracy na przestrzeni całego tygodnia. Dla wielu osób taki wymiar pracy istnieje jedynie na papierze.
Jak efektywnie planować pracę? |
Obecny styl życia zmusza człowieka do tego, aby pracował coraz więcej, często popadając w granicę absurdu i przekraczając swoje możliwości. Wszak czas to pieniąc, więc przynajmniej teoretycznie - jeżeli na pracę zawodową poświęci się więcej...
Jak często powinno się chodzić na szkolenia? |
O tym, że w dzisiejszych czasach nieustanny rozwój to podstawa sukcesu zarówno osobistego jak i zawodowego, to chyba nikogo specjalnie nie trzeba przekonywać, a jeżeli nawet ktoś w to wątpi, to w krótkim czasie na własnej skórze przekona się o...
Czy sprzedawcy muszą się szkolić? |
Nieustanne podnoszenie kompetencji zawodowych znacznie przybliża człowieka do osiągnięcia sukcesu w pracy, co z pewnością przełoży się także na życie prywatne. Jedynie osoby zaangażowane, pracowite i wytrwałe są w stanie rozwinąć skrzydła...
Jakie formy rozwijania wiedzy są najbardziej efektywne? |
Sukces zawodowy daje nie tylko wysoką pozycję społeczną ale przede wszystkim poczucie realizacji. Jednak droga do jego osiągnięcia jest często niezwykle kręta i wymaga nie lada wysiłku.
Jak osoby z działu sprzedaży mogą rozwijać swoje umiejętności? |
Umiejętności sprzedażowe przydają się zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym - i dotyczy to nie tylko osób pracujących w handlu. Sprzedajemy swoje umiejętności, pomysły. Chcąc zdobyć pracę, trzeba wiedzieć jak się zaprezentować, by zrobić...
Jakie rodzaje szkoleń znajdziemy we Wrocławiu? |
Obecnie, w każdym dużym mieście można znaleźć szeroki katalog szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe. Wrocław nie jest wyjątkiem. To właśnie do tego miasta zjeżdżają kursanci z terenu całego Dolnego Śląska.
Czy można się naczyć odpowiednio rozmawiać? |
Mówić może każdy, jednakże często zdarza się, że nie jest wysłuchany w taki sposób, jak by tego oczekiwał. Dlatego też od dawna słychać stwierdzenia, że odpowiednia komunikacja interpersonalna jest nieodzownym elementem nie tylko pracy ale także...
Odpowiednie metody komunikacji - jak się ich nauczyć? |
Dobra rozmowa z pracownikami jest niewątpliwie podstawą bezproblemowego działania całej firmy. Bez względu na to, jakie stanowisko zajmuje pracownik odpowiednie przekazanie mu poleceń czy informacji jest kwestią pierwszorzędną, która zyskuje...
Dobra komunikacja pomiędzy działami - jak się jej nauczyć? |
Szczególnym rodzajem komunikacji w każdej firmie jest komunikacja pomiędzy poszczególnymi działami. Zazwyczaj muszą one ze sobą współpracować, jednakże bez właściwego porozumiewania się bywa z tym spory problem.
Jak uczyć pracowników efektywnej komunikacji? |
Bardzo często problemem w wielu firmach jest brak odpowiedniej komunikacji, co zazwyczaj odbija się potem w kwestii właściwego wykonywania powierzonych pracownikom obowiązków. Dlatego też nie dziwi firm, że coraz więcej firm stara się zadbać ok...
Jak się dobrze komunikować i czy szkolenia są w tym pomocne? |
Odpowiednia komunikacja jest bardzo istotnym czynnikiem, zwłaszcza jak mowa o firmach. Tutaj bowiem właściwie wydane polecenia są tym, co powinno być kluczowe, zwłaszcza podczas realizacji większych projektów.
Czy sprzedaż telefoniczna jest trudniejsza od tej tradycyjnej? |
Wielu sprzedawców, szczególnie początkujących, bardzo obawia się telefonicznego kontaktu z klientem. Niemal każdy handlowiec jest przekonany, że telemarketing jest dużo trudniejszy niż zawieranie transakcji podczas bezpośredniej rozmowy.
Czy każdy handlowiec musi dzwonić do klientów? |
Sprzedaż telefoniczna to rodzaj handlu, którego obawia się wielu sprzedawców. Nic dziwnego - w końcu jest ona znacznie trudniejsza niż sprzedaż bezpośrednia.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji