STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jakie obowiązki ma menedżer względem projektu? |
Project Manager to osoba która odpowiada za wiele kwestii związanych z przygotowaniem i realizacją projektów. Dotyczą one zarówno zespołu realizującego jak i samego projektów począwszy od pomysłu po zakończenie projektu.
Kim tak naprawdę jest kierownik projektu? |
Project manager to osoba która jest odpowiedzialna za przygotowanie i zorganizowanie wszelkich projektów które są realizowane w firmie. Project manager to osoba której zadania są jednymi z najbardziej odpowiedzialnych i wymagających najwięcej...
Prowadzenie negocjacji - szkolenia i ich tematyka |
Negocjacje biznesowe stanowią element codzienności praktycznie każdej firmy. Zawieranie umów najczęściej jest nimi poprzedzone, każda ze stron bowiem chce uzyskać jak najbardziej korzystne dla siebie warunki.
Jakie umiejętności i cechy posiada handlowiec? |
W każdym zawodzie bardzo ważne jest posiadanie odpowiednich umiejętności. Dynamiczny rozwój wielu dziedzin gospodarki powoduje, że niemalże w każdej konieczne jest ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji, aby je uzyskać.
Czy szkolenia mogą nauczyć bycia dobrym sprzedawcą? |
Dobry sprzedawca powinien mieć zdolność łatwego nawiązywania kontaktów z każdym klientem. To najczęściej podstawa tego, aby zainteresować go proponowanym produktem. Obecnie praktycznie w każdej firmie zatrudnia się doświadczonego handlowca, na...
Jak dobrze nauczyć się telemarketingu? |
Z każdym rokiem rośnie ilość firm, zajmujących się sprzedażą telefoniczną. Obecnie niemal każdy posiada telefon domowy lub komórkowy, dlatego nawiązanie kontaktu w ten właśnie sposób nie jest trudne.
Co oznacza bycie dobrym negocjatorem? |
Dobry negocjator to osoba potrzebna praktycznie w każdej firmie. Szczególnie w przypadku umów biznesowych odpowiednio prowadzone negocjacje są tym elementem, na który trzeba zwrócić wiele uwagi.
Czy sprzedaży można się nauczyć? |
Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w handlu, często zadają jedno pytanie - czy sprzedaży można się nauczyć? Nowa branża, nowe obowiązki, nieustanny kontakt z innymi ludźmi oraz szeroka gama pożądanych umiejętności to aspekty, które...
Jak sprzedawca może nauczyć się pozyskiwać klientów? |
Pozyskiwanie klientów należy do głównych obowiązków niemal każdego sprzedawcy. Równocześnie jest to etap, który może być trudniejszy od samej finalizacji transakcji.
Czy handlowcy muszą się szkolić? |
Praca w sprzedaży wymaga wielu cech, umiejętności i predyspozycji. Część z nich wynika z naturalnych możliwości naszych charakterów, inne możliwe są do zdobycia i rozwijania. Czy handlowcy muszą się szkolić?
Czym powinien cechować się dobry sprzedawca? |
Umiejętności sprzedażowe są cenione na wielu stanowiskach, nie tylko na tych, które bezpośrednio związane są z pozyskiwaniem klienta. Rozwinięte zdolności sprzedażowe wpływają również na komunikację z innymi ludźmi oraz utrzymanie relacji...
Ile czasu w praktyce poświęcamy na pracę? |
W naszej pracy codziennie spotykamy się z elementami rozpraszającymi, które skutecznie odciągają nas od wykonywania obowiązków. Bez względu na rodzaj stanowiska i charakter wykonywanej pracy, sprawiają one, że stajemy się mniej wydajni.
Jak maksymalnie wykorzystać czas w pracy? |
Wielu pracowników, a nawet menedżerów czy przedsiębiorców, nie potrafi właściwie zarządzać własnym czasie. Rozpraszanie uwagi, nieumiejętność określania priorytetów i niechęć do delegowania zadań to najczęściej popełniane błędy, które skutkują...
Gospodarowanie czasem pracy - jak się go nauczyć? |
Gospodarowanie czasem to trudna sztuka, która wymaga od nas wiele zaangażowania i lat praktyki. Odpowiednie gospodarowanie czasem może nam jednak pomóc w byciu bardziej efektywnym w pracy.
Jak kierować czasem w pracy? |
Efektywne zarządzanie czasem może w dużym stopniu poprawić naszą wydajność w pracy. Często marnujemy go o wiele za dużo, w konsekwencji nie osiągamy postawionych nam celów lub zabieramy pracę do domu, co przekłada się na nasz komfort i wypoczynek.
Co nas ogranicza w efektywnym wykonywaniu obowiązków? |
W pracy często zdajemy sobie sprawę, że nasza efektywność i wydajność nie jest najwyższa. Szczególnie osoby, które prowadzą własną firmę, zwykle narzekają na brak wolnego czasu oraz nadmiar obowiązków.
Jak efektywnie dysponować czasem w pracy? |
Czasy kiedy szefowie byli władcami czasu swoich pracowników bezpowrotnie minęły. Obecnie coraz więcej firm w Polsce, idąc z duchem czasu, pozwala pracownikom na samodzielne dysponowanie swoim czasem pracy i realizowanie zadań w taki sposób jaki...
Jak skutecznie zarządzać działaniami w pracy? |
Odpowiednia organizacja pracy to podstawa, aby efektywnie i terminowo wykonywać powierzone nam obowiązki. Wpływ na to jak skutecznie zarządzać działaniami w pracy mają zarówno sami pracownicy, jak i ich przełożeni.
Jak organizować pracę, by zdążyć zrealizować wszystkie zadania? |
Organizacja pracy to kluczowe zadanie dzięki, któremu nasze życie zawodowe nie będzie przykrym obowiązkiem i stresującym zjawiskiem. Jeśli odpowiednio nastawimy się i mentalnie przygotujemy do działania pod presją czasu i w sytuacji natłoku...
Co zrobić gdy emocje pracowników wpływają negatywnie na firmę? |
Nie ulega wątpliwości, że każdemu z nas zdarzyło się przyjść do pracy w niezbyt dobrym humorze. Spózniony autobus, niedojedzone śniadanie czy kłótnia ze współmałżonkiem potrafią skutecznie wyprowadzić z równowagi nawet najbardziej cierpliwą...
Jak dbać o emocje pracowników? |
Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę z tego, że praca na etacie posiada zarówno swoje plusy jak i minusy. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, że obecnie jest coraz więcej osób niezadowolonych z pracy na etacie.
Jak dbać o swoje emocje w pracy? |
Nie da się ukryć, że większość z nas nie zawsze radzi sobie ze swoimi trudnymi emocjami, które gromadzą się w nas każdego dnia. Z całą jednak pewnością należy zaznaczyć, że nie zawsze możliwe jest radzenie sobie ze stresem w miejscu pracy.
Co wpływa na nasze samopoczucie w pracy? |
Każdemu z nas zależy na tym, aby czuć się dobrze w miejscu pracy. Nie ulega jednak wątpliwości, że dobre samopoczucie w miejscu pracy nie jest nam dane raz na zawsze. Jeżeli zależy nam na nim, musimy odpowiednio je pielęgnować.
Jakie emocje pojawiają się u nas w pracy? |
Nie da się ukryć, że każdy z nas miał przynajmniej jeden raz w życiu do czynienia ze stresem. Nie ulega wątpliwości, że sytuacje stresowe pojawiają się niemalże przez cały okres trwania naszego życia.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji