STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szuka rozmawiania - jak się jej nauczyć? |
Umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów to sztuka niezwykle trudna, jednak pożądana na wielu stanowiskach. Szczególnie osoby, które na co dzień zajmują się zarządzaniem ludźmi powinni mieć wyjątkowo rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Jak rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne? |
Rozwinięte zdolności komunikacyjne przydają się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Są one pożądane niemal na wszystkich stanowiskach oraz stanowią niezbędny element zarządzania ludźmi. Jednak jak rozwinąć umiejętności komunikacyjne, by...
Dlaczego warto znać sztukę komunikacji? |
Sztuka komunikacji przydaje się w całym naszym życiu: nie tylko w prywatnych relacjach z innymi ludźmi, ale również na gruncie zawodowym, gdzie do trudnych rozmów dochodzi niemal bezustannie.
Jak rozmawiać, by być zrozumianym? |
Umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów wpływa na całe nasze życie. Zdolności interpersonalne przydają się nie tylko na gruncie prywatnym, ale również w życiu zawodowym: wiedzą o tym szczególnie osoby, które prowadzą własne działalności...
Jak powinna przebiegać rozmowa pracodawcy z pracownikiem? |
Poważne rozmowy między kadrą zarządzającą i pracownikami wykonawczymi mogą być stresujące dla obu stron. Pracodawcy, szczególnie ci, którzy dopiero uczą się sposobów zarządzania ludźmi, często popełniają duże błędy podczas prowadzenia rozmów z...
Jak dbać o płynny przepływ informacji w firmie? |
Informacje są w XXI wieku niemal walutą. Często są na wagę złota i decydują o sukcesie pojedynczych jednostek, jak i całych organizacji. Dlatego warto zadbać o płynny przepływ informacji w firmie. W jaki sposób to zrobić? Po pierwsze postawmy na...
Rozmowa z przełożonym - jak się przygotować? |
W życiu zawodowym każdego z nas jest wiele stresujących sytuacji. Nawet jeśli rozmawiamy ze swoim przełożonym codziennie jeśli pojawi się sytuacja, w której to my będziemy czegoś od niego potrzebować rozmowa może okazać się stresująca.
Jak skutecznie przekazywać polecenia pracownikom? |
Zarządzanie składa się z wielu aspektów. Jednak w obiegowej opinii sprowadza się ono do wydawania poleceń. I choć tego typu uproszczenie tego zagadnienia może wydawać się na wyrost, to jednak w dużej mierze miarą skutecznego zarządzania zasobami...
Kto powinien dbać o efektywność komunikacji w firmie? |
Efektywna komunikacja w firmie jest niezwykle ważna. Świadomość tego w świecie biznesu jest obecnie powszechna i nikogo nie dziwią już specjalne zespoły i jednostki w strukturze firmy powoływane do spraw komunikacji.
Jak rozmawiać z pracownikami, by nas słuchali? |
Zarządzanie zespołem to nie lada wyzwanie. Nawet ci z nas, którzy posiadają wysokorozwinięte umiejętności przywódcze wiedzą, że bycie dobrym szefem wymaga wiele wysiłku i ciągłej pracy nad sobą i doskonalenia swoich umiejętności.
W jakich sytuacjach stres może być korzystny? |
Zazwyczaj stres kojarzy nam się z negatywnymi emocjami prowadzącymi do frustracji, złości oraz niezadowolenia. Tymczasem w medycynie istnieje pojęcie stres pozytywnego. Zatem w jakich sytuacjach stres może być korzystny dla człowieka?
Jakie metody są pomocne w walce ze stresem? |
Coraz częściej wiele osób przeżywa duży stres w miejscu pracy. Zazwyczaj pojawia się w wyniku presji na jak najlepsze wyniki. Ponadto złe emocje są bardzo często wywoływane przez zbyt wymagającego szefa, świadomość ryzyka zwolnienia oraz z powodu...
Jakie czynniki wywołują stres w pracownikach? |
We współczesnych czasach stres stanowi bardzo niekorzystny czynnik występujący w pracy. Może on nie tylko niszczyć zdrowie pracownika, lecz także w dużej mierze przyczynić się do zmniejszenia poziomu efektywności oraz produktywności w miejscu...
Jakie czynniki wpływają na naszą efektywność w pracy? |
Większość osób aktywnych zawodowo, prawie każdego dnia jest narażona na stres w pracy. Negatywne emocje w dużej mierze wpływają na efektywność pracownika. W związku z tym coraz bardziej potrzebne wielu osobom jest szkolenie.
Jak rozpoznawać pierwsze oznaki stresu? |
Negatywne emocje, częste wybuch gniewu oraz agresji to czynniki, które potrafią w bardzo szybki sposób zniszczyć pozytywne relacje w pracy, nie tylko ze współpracownikami lecz także z szefem.
Czy stres może być motywujący dla pracownika? |
Nie ulega wątpliwości, że stres posiada bardzo negatywne działanie na wiele aspektów naszego życia. Przede wszystkim stres może posiadać negatywny wpływ na nasze ciało oraz na nasz umysł.
Jak dbać o poziom stresu w pracy? |
Nie da się ukryć, że każdy z nas chce posiadać dobrze płatną pracę. Z całą pewnością dzięki atrakcyjnemu wynagrodzeniu jesteśmy w stanie zaspokoić większość swoich potrzeb dnia codziennego oraz spełnić niektóre ze swoich marzeń i pragnień.
Jak dbać o spokój wewnętrzny w pracy? |
Każdy z nas chce mieć satysfakcjonującą pracę. Nic w tym dziwnego, w końcu spędzamy w niej większą część dnia. Nie da się więc ukryć, że warto dążyć do tego, aby praca była interesująca i byśmy chodzili do niej chętnie.
Jakie metody relaksacji można stosować w pracy? |
Nie ulega wątpliwości, że stres ma niesamowicie negatywny wpływ na nasze życie. Nie trzeba wspominać chyba o tym jak zły wpływ stres ma na nasz układ nerwowy. Zmęczenie, kłopoty z koncentracją, a nawet bezsenność to tylko niektóre ze skutków...
Jak negatywne emocje wpływają na pracownika? |
Nie da się ukryć, że każdy z nas chciałby mieć dobrze płatną pracę. Czasami jednak praca na etacie nie daje nam zadowalającego wynagrodzenia, które nie wystarcza nam na realizację naszych marzeń oraz pragnień.
Czy stres jest normalnym zjawiskiem w pracy? |
W dzisiejszych czasach w bardzo wielu sytuacjach słyszymy „to wina stresu” albo „wszystko przez stres”. Tłumaczymy w ten sposób zarówno nasze problemy zdrowotne jak i nieracjonalne decyzje, czasami ze stresu robimy winowajcę za nasze...
Jak nauczyć pracowników radzić sobie ze stresem? |
Stres jest nieodłącznym elementem naszego życia. Jednak najczęściej jego źródeł upatrujemy się w naszym życiu zawodowym. Biorąc pod uwagę zarówno nasze uwarunkowania biologiczne, jak i współczesne uwarunkowania społeczne nie jesteśmy w stanie...
Stres - przyjaciel czy wróg? |
Zjawisko stresu, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym, zazwyczaj utożsamiane jest z czymś złym i wywierającym negatywny skutek na nasze samopoczucie oraz zdolność racjonalnej oceny sytuacji.
Dobra atmosfera - klucz do sukcesu |
Na efektywność pracowników wpływa wiele czynników. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi są współcześnie postrzegane jako jeden z kluczowych czynników, wpływających na sukces przedsiębiorstwa.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji