STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jak skutecznie rozmawiać z pracownikami? |
Przez długi czas wśród wielu polskich przedsiębiorców panowało przekonanie, że niezależnie od tego w jaki sposób będą traktować pracownika to i tak będzie on przynosił wymierne korzyści dla firmy. Niemniej obecnie sytuacja na rynku podpowiada, że...
Jaka jest definicja czynników behawioralnych? |
Coraz więcej osób zastanawia się co kryje się pod pojęciem kultury organizacyjnej. Nie da się bowiem ukryć, że samo pojęcie kojarzy się dość enigmatycznie. Ciężko również pokusić się o jedną, w miarę spójną definicję wyżej wspomnianego pojęcia.
Dlaczego dobry pracownik odchodzi z pracy? |
Obecnie dobry i wykwalifikowany pracownik w firmie jest na wagę złota. Niemniej jego pozyskanie do organizacji to dopiero połowa sukcesu. Zatem warto zastanowić się nad tym jak zatrzymać wartościowego pracownika w firmie na dłużej i nie...
Co to za stanowisko HR Business Partner? |
Kiedy przeglądamy oferty pracy, to nieraz trafiamy na dość magiczne i niezrozumiałe sformułowania. Wiele stanowisk bowiem jest obecnie określana po angielsku i choć teoretycznie rozumiemy znaczenie poszczególnych słów, to jednak umykają nam one...
Controlling personalny - co to jest i na czym polega? |
XXI wiek to czas prawdziwych rewolucji przede wszystkim w myśleniu. Dzisiaj ogromna globalizacja, powstanie innej jakości i innego typu miejsc pracy oraz wzrastająca konkurencja i popyt na wiele usług oraz produktów sprawiają, że obecnie zupełnie...
Awans w pracy a relacje z kolegami |
Awans w pracy to marzenie większości pracowników. Pozwala on zdobyć znacznie większe pieniądze, prestiż oraz możliwości rozwoju zawodowego. Zatem nic dziwnego, że prawie każdy z nas chce piąć się w górę po drabinie kariery. Niemniej nie każdy...
Jak wzbudzić zaangażowanie w pracownikach? |
Każda dobrze prosperująca na rynku biznesowym firma potrzebuje zaangażowanych pracowników nastawionych na osiąganie celów i budowanie lojalności wobec potencjalnych klientów. Duże zaangażowanie to konieczność, w świecie, w którym to o sukcesie...
Co to jest charyzma? |
Co to jest charyzma? Otóż niektórzy ludzie rodzą się z naturalną, towarzyską osobowością, przyciągając innych ludzi jak magnes. Niemniej charyzma nie jest rzeczą, z którą trzeba się koniecznie urodzić. Zatem co to znaczy charyzma? Jest to coś, co...
Jak awansować w pracy? |
Awans w pracy jest marzeniem wielu osób. Dzięki niemu można zdobyć lepszą pensję oraz prestiż. Niemniej do uzyskania wymarzonego awansu w pracy czasem prowadzi długa droga. Duże znaczenie odgrywa awans w pracy szkolenie. Jak rozmawiać o awansie z...
Jak usprawnić komunikację w zespole? |
Praca w zespole rządzi się własnymi prawami. Nie da się ukryć, że nie każdy ją lubi. Niektórzy ludzie nie radzą sobie z pracą w zespole, ze względu na trudność w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich. Osoby takie zazwyczaj poszukują pracy, która...
Pokolenia X, Y, Z na rynku pracy |
Różnorodność pokoleniowa to nieodłączny element życia poszczególnych jednostek. Obecnie oprócz odmiennego spojrzenia na świat czy zachowania coraz bardziej zauważalne są oczekiwania wobec ścieżki kariery. Odpowiednie zarządzanie pokoleniami...
Przykłady action learning |
Ostatnimi czasy coraz więcej w biznesie mówi się o metodzie nazywanej action learning . Na czym ona jednak tak dokładnie polega? Jak wyglądają przykłady action learning? Czy są potrzebne tu specjalne szkolenia, czy też można nauczyć się tego...
Triber - pracownik do zadań specjalnych |
Rynek pracy to dynamiczny twór, który cały czas podlega aktualizacjom. Nie inaczej jest w dziedzinie zawodów. Jedna z nich wymierają, bo po prostu przestają być potrzebne lub też pewne rzeczy wykonywane do tej pory przez ludzi realizowane są przy...
Transakcje, transformacje czy jeszcze coś innego? Rodzaje przywództwa |
Istnieją spore różnice pomiędzy przywództwem a zarządzaniem, choć z pozoru oba pojęcia wyglądają dość podobnie. Nie każdy jest wspaniałym wodzem, który porwie tłumy i skłoni je do działania lub też nie każdy potrafi zarządzać i dążyć do osiągania...
Pełne zaanagażowanie w pracę - czy jest możliwe? |
Na czym zależy każdemu kierownikowi firmy czy zespołu? Generalnie na tym, żeby każdy z pracowników był naprawdę zaangażowany w pracę tak, aby praca przebiegała w naprawdę miłej atmosferze, aby każdy robił to, co naprawdę życiowo mu pasuje oraz...
Autorytet szefa - co to takiego i jak go zbudować? |
Bycie szefem tylko z pozoru i w obiegowej opinii może jawić się jako beztroska sielanka. Jeśli podchodzimy do tematu zarządzania zasobami ludzkimi poważnie to musimy mieć świadomość, ze kierowanie ludźmi to nie jest ani łatwe, ani nie oznacza...
Dlaczego triber jest utożsamiany z zawodem przyszłości? |
W 2018 roku magazyn „Fast Company” poprosił dwóch znanych futurystów o wytypowanie jaki zawód stanie się najbardziej poszukiwaną profesją przyszłości. Futurystami, którzy mieli wskazać tą profesję byli Graeme Codrington oraz Joe Tankersley ....
Jak wygląda efektywne zarządzanie zespołem pracowniczym? |
Posiadanie własnej firmy jest marzeniem wielu z nas. Na otwarcie własnej działalności decyduje się coraz więcej osób, bo praca na etacie nierzadko nie zapewnia nam zadowalającego wynagrodzenia za świadczoną pracę. Nie da się ukryć, że prowadzenie...
Jak skutecznie zarządzać zespołem w firmie? |
Własna firma to marzenie wielu z nas. Nie da się jednak ukryć, że prowadzenie dobrze prosperującej firmy wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Wiele zależy również od tego w jaki sposób zareklamujemy usługi naszej firmy. Nie wolno zapominać...
Jak budować zaangażowanie pracowników w firmie? |
Dobry pracownik to prawdziwy skarb dla każdej firmy. Jedynie dzięki ludziom wykwalifikowanym, kreatywnym i faktycznie oddanym swoim obowiązkom firma jest w stanie stale się rozwijać i sprawnie funkcjonować. Nie można jednak oczekiwać, że...
Jak na awans w pracy reagują koledzy? |
Marzeniem każdego z nas jest posiadanie dobrze płatnej oraz interesującej nas pracy. Każdy z nas chciałby bowiem otrzymywać wynagrodzenie, dzięki któremu będzie nas stać na godne życie oraz drobne przyjemności. Dlatego też bardzo starannie...
Jak budować zaangażowanie pracowników? |
Dwudziesty pierwszy wiek to czas, w którym wiedza i posiadane umiejętności są główną wartością w każdej prestiżowej firmie. Pełnią one kluczową rolę w walce o przewagę konkurencyjną na dynamicznie zmieniającym się rynku. O skuteczności każdego...
Jakie są cele szkolenia pracowników? |
Proces szkolenia pracowników jest bardzo ważny w każdym przedsiębiorstwie. W wielu przypadkach występuje jako niezaplanowany, spontaniczny proces. Jednak w wielu przypadkach szkolenie odbywa się z powodu zaplanownaia tego procesu i ma bardzo...
Co to jest employer branding? |
W ciągu ostatnich lat rynek pracy przeszedł niesamowitą metamorfozę. Nie bez powodu często mówi się, że obecnie mamy do czynienia z rynkiem pracownika. W związku z tym coraz większe znaczenie ma wizerunek pracodawcy. Pozwala on nie tylko pozyskać...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji