STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Dobry i skuteczny menedżer - czyli zarządzanie zespołem od podszewki |
Obecnie zaplecze techniczne i nawet najbardziej rewolucyjna technologia lub pomysły w firmie nie wystarczają do stabilnego rozwoju. Aby przedsiębiorstwo mogło się zwiększać, niezbędni są przede wszystkim ludzie. To na nich opiera się współczesny...
Podstawowe umiejętności komunikacyjne |
Każda z nas codziennie spotyka się i wchodzi w interakcje z innymi ludźmi. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromne ma to znaczenie dla całego naszego życia. To, w jaki sposób traktujemy innych ludzi i jakie nawiązujemy z nimi relacje...
Istota przywództwa w pracy zespołowej |
Przywództwo określane jest jako umiejętność wpływania na postawę i zachowanie podwładnych, w celu realizowania konkretnych celów. Dobry przywódca jest osobą charyzmatyczną, cieszącą się autorytetem, dzięki któremu umiejętnie kieruje innymi...
Wykorzystanie twórczego myślenia w pracy |
Dzisiaj otaczają nas zmiany. Sztywne modele biznesowe odchodzą już powoli w zapomnienie, dzisiaj liczy się coraz bardziej elastyczność. Dlatego też powstały różne metody kreatywnego, bardziej elastycznego myślenia projektowego, które dopuszczają...
Zarządzanie zespołem pracowników |
Efektywne zarządzanie zespołem jest celem każdego menedżera. Od jego umiejętności komunikacyjnych, sposobu sprawowania władzy oraz posiadanego autorytetu zależy poziom motywacji pracowników i odnoszone przez nich wyniki. I choć zbudowane...
Autorytet lidera zespołu - czym jest i jak go zdobyć? |
Autorytetem można nazwać ogół cech, które posiada dana jednostka, dzięki którym cieszy się uznaniem wśród innych osób. Niezmiernie ważne jest więc wypracowanie sobie autorytetu wśród podwładnych. Dzięki temu władza menedżera umacnia się, może on...
Znaczenie pozytywnych relacji z klientami |
We współczesnych czasach każdej dobrze prosperującej firmie handlowej zależy na pozyskiwaniu nowych klientów. W każdym biznesie niezwykle ważne jest pozyskanie stałych oraz w pełni lojalnych konsumentów. Nie jest to możliwe bez wytworzenia się...
Dobry przywódca – czyli jaki? |
Przywództwo i efektywnie kierowanie zespołem ludzi już dawno przestało być traktowane w kategorii przywileju przysługującego temu kto się do tej władzy „dorwał” albo „wepchnął” na stołek. Obecnie panującym dogmatem jest opinia, że efektywnym i...
Prawdziwy przywódca zespołu pracowniczego |
Kierownik zespołu pracowniczego to bardzo odpowiedzialna funkcja i na pewno nie każdy może się jej podjąć. Na ogół mówimy, że dobry kierownik powinien cieszyć się autorytetem i posiadać pewne cechy charakteru. Niemniej jednak co to jest...
Niewerbalna komunikacja |
Już w szkole uczeni jesteśmy tego, że istnieją różne rodzaje komunikacji. Niestety jednak rzadko rozumiemy dobrze to pojęcie. Pamiętamy jakieś informacje o tym, że istnieje komunikacja niewerbalna i werbalna i że ta pierwsza dominuje, jednak...
Sposoby na zwiększenie motywacji pracowników |
Co wpływa na motywację pracowników do wypełniania obowiązków? Większość młodych przedsiębiorców z pewnością stawia na warunki finansowe. Choć poczucie bezpieczeństwo oraz odpowiednie wynagrodzenie z pewnością są podstawowymi czynnikami...
Powiedz to bez słów czyli o mowie niewerbalnej w biznesie |
Człowiek jest istotą społeczną, a jedną z podstawowych umiejętności, niezbędnych do życia w grupie, stanowi porozumiewanie się. Oprócz używanych świadomie słów w skład komunikacji, wchodzą też elementy niewerbalne. Czym są i jak przydatna może...
Pokolenie milenium na rynku pracy |
Obecny rynek pracy jest dynamiczny oraz podlega ciągłym zmianom, o czym decydują nie tylko poszczególne uwarunkowania gospodarcze, ale także zróżnicowana struktura wiekowa osób będących aktywnych zawodowo. Co prawda koegzystencja poszczególnych...
Przykłady komunikacji niewerbalnej. Gdy gesty mówią to, czego nie powiedzą słowa |
Często powtarza się, że mowa niewerbalna stanowi znaczącą część komunikatów. Zależnie od sytuacji, może to być nawet większość. W jaki sposób ją rozpoznawać? Kilka przykładów z pewnością przybliży temat i pozwoli lepiej zrozumieć, o czym mowa.
W jaki sposób skutecznie stosować język korzyści? |
Wiele osób na co dzień spotyka się z językiem korzyści. Bardzo często nieświadomie na przykład będąc w sklepie, czy też czytając, bądź oglądając różnego rodzaju reklamy, oferty. Język korzyści choć jest bardzo skuteczny oraz często stosowany, to...
Jak motywować pracowników do pracy? |
Jak powszechnie wiadomo firmy zatrudniające pracowników zaangażowanych w pracę osiągają zawsze znacznie lepsze wyniki od tych przedsiębiorstw, w których to pracują osoby wykazujące niski poziom zaangażowania w wykonywane zadania. Zatem czynniki...
Metoda design thinking w pracy |
W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oraz firm produkcyjnych czy oferujących różne produkty i usługi powstała wyjątkowa metoda design thinking. Jej głównym założeniem jest kreatywne, innowacyjne podejście do problemów, które ma pomóc w...
Język korzyści w kontakcie z klientem |
Sprzedaż produktów oraz usług to niewątpliwie trudne zadanie. O sukcesie sprzedażowym przesądza szereg rozmaitych czynników. Rzecz jasna wiele zależy od sposobu, w jaki dana firma reklamuje swoje produkty lub usługi. Najwięcej jednak zależy od...
Jak rozmawiać z klientem? |
"Nasz klient nasz pan" - taka maksyma skeczowa, choć oczywiście przerysowuje relację między klientem a firmą, to jednak ma w sobie ziarno prawdy. Chodzi generalnie bowiem o to, że obecnie rzeczywiście każda firma coraz bardziej musi się skupiać...
Jak być dobrym kierownikiem? |
Wbrew pozorom bycie dobrym kierownikiem nie jest łatwym zadaniem. Mimo, że każda branża wymaga innych predyspozycji do pracy to można wyróżnić zespół cech, które to musi posiadać każdy manager. Jak być dobrym kierownikiem?
Jak poprawnie komunikować się z ludźmi? |
Komunikacja pomiędzy ludźmi jest zjawiskiem obecnym w każdej sferze życia. Niemożliwe jest bowiem, aby znaleźć człowieka, który potrafiłaby sprawnie funkcjonować w społeczeństwie bez komunikacji z innymi ludźmi. Wzajemne przekazywanie sobie...
Extended disc - test na typ osobowości |
Pragnienie poznania siebie jest bardzo charakterystyczne dla każdego z nas. To dlatego tak często decydujemy się na wykonanie różnych testów osobowości. Niemniej jednak warto zaznaczyć, że większość tego, co znajdziemy w Internecie jest dość...
Jak nauczyć się skutecznego zarządzania pracownikami? |
Jeżeli zadanie powierzane jest określonej grupie ludzi, jednym z ważniejszych elementów jest dobra komunikacja pomiędzy nimi. O ten aspekt powinny zadbać przede wszystkim osoby zarządzające grupą, gdyż to od nich czeto zależy dobra współpraca....
Design thinking, czyli nowoczesne podejście do problemów |
XXI wiek to niewątpliwie czas wielkich i bardzo szybkich zmian. Żyjemy już w zupełnie innym świecie niż nasi dziadkowie czy rodzice. Co więcej także żyjemy w innym świecie nawet niż nasze rodzeństwo starsze od nas o zaledwie 6 lat. Zmiany dzisiaj...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji