STREFA WIEDZY

Artykuły

 

10 zasad dobrego szefa oraz jak je wykształcić u siebie! |
Bycie kierownikiem nie jest prostą sprawą nawet dla naturalnych liderów. Nieraz bowiem okazuje się, że gdzieś, któraś nasza cecha kierownika nie jest do końca wykształcona. Co to jednak w zasadzie w ogóle oznacza? Czyżbyśmy mogli wyróżnić jakieś...
Co warto wiedzieć o czterech typach osobowości? |
Osobowość człowieka w dużym stopniu warunkuje jego działania, wpływa na podejmowane decyzje i na to jakim jest pracownikiem oraz czy ma predyspozycja do zarządzanie zespołem, czy posiada zdolności przywódcze czy też raczej lepiej odnajdzie się w...
Co to są umiejętności miękkie oraz twarde? |
Od kilku lat szkolenia personalne znacznie zyskały na popularności. Przyczyniła się do tego w znacznej mierze znaczna konkurencja na rynku pracy. W związku z tym warto zadbać o to, aby posiadać rozległe kompetencje osobiste umożliwiające...
Czynniki motywujące do pracy |
Każdy z nas chciałby mieć dobrze płatną pracę. Oprócz sowitego wynagrodzenia oczekujemy również tego, by praca nie pochłaniała całego naszego czasu. Nie da się ukryć, że większość pracowników nie lubi nadgodzin. Idealnie byłoby, gdyby to czym się...
Na czym polega efektywna komunikacja interpersonalna? |
Wiele osób jest przekonanych, że podstawową kompetencją w komunikowaniu się z innymi ludźmi jest zdolność mówienia, a nie słuchania. Niemniej podstawą poprawnej komunikacji międzyludzkiej nie jest zdolność mówienia, lecz umiejętność wsłuchiwania...
Umiejętne zarządzanie zespołem |
We współczesnych czasach świat wymaga od wielu osób aktywnych zawodowo posiadania zdolności przywódczych. Wielu z nich czuje się zobligowana do kierowania swoją karierą zawodową, własną firmą czy inną organizacją. Stąd też umiejętności przywódcze...
Techniki kreatywnego myślenia |
Kreatywne myślenie jest niezwykle ważne zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy. Pozwala na rozwiązywanie problemów , nawet najbardziej skomplikowanych, szukanie doskonałych rozwiązań i tworzenie, wynajdywanie, czy ułatwianie trudnych zadań....
Jaki powinien być dobry kierownik? |
Zarządzanie ludźmi tylko z pozoru wydaje się być zadaniem dla wszystkich. Wbrew często słyszanym, obiegowym opinią, że „do rozkazywania i rządzenia” nadaje się każdy efektywne i skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi i bycie dobrym szefem to...
Onboarding - proces wdrożenia nowego pracownika |
We współczesnych czasach, kiedy to nasza świadomość na temat istotnego znaczenia standardu kultury organizacji pracy oraz panujących w niej procedur jest coraz wyższa, managerowie czy właściciele firm muszą prawidłowo zadbać o to, aby proces...
Jakie czynniki motywują do pracy? |
Już od dłuższego czasu wiadomo, że przedsiębiorstwa o dużym poziomie zaangażowania poszczególnych pracowników osiągają lepsze wyniki od tych, w których zatrudnione osoby wykazują niski poziom zaangażowania. Wynika to głównie z tego, że...
Cechy dobrego przywódcy |
Z jakich cech składa się efektywny i efektowny lider? Pewien amerykański badacz, zajmujący się tematyką liderów oraz formy coachingu dla kadry zarządzającej, przeprowadził ankietowanie 195 liderów w 15 krajach z ponad 30 światowych organizacji.
Jak stać się człowiekiem asertywnym? |
Trudnej sztuki stawiania granic nie można nauczyć się w ciągu kilku dni. Na zbudowanie asertywnej postawy potrzeba czasu. Istnieje kilka sposobów, dzięki którym można zmienić dotychczasowe myślenie.
Pytania drogą do sukcesu sprzedażowego. Rola pytań otwartych i zamkniętych |
Skuteczna sprzedaż to mieszanka wielu różnych elementów, których proporcje w zależności od konkretnej sytuacji ulegają zmianie. Profesjonalny i dobry handlowiec powinien wiedzieć, jak reagować i w jaki sposób przeprowadzić cały proces, żeby...
Trening asertywności |
Nie od dziś wiadomo, że właściwy dobór kadry pracowniczej ma kluczowe znaczenie dla firmy. Przy wyborze pracowników większość pracodawców zwraca uwagę nie tylko na wykształcenie, ale również na doświadczenie zawodowe. Na każdym stanowisku pracy...
Stres - nieodłączny element życia zawodowego |
Stres to od kilkunastu lat niezwykle modny termin. Tłumaczymy nic wiele zachowań, ile razy w ostatnim czasie słyszeliście jako usprawiedliwienie nieracjonalnego lub niewłaściwego zachowania frazę „to ze stresu” ? No właśnie! Nie inaczej wygląda...
Pytania otwarte - przykłady |
Każda firma ma za swój cel zdobycie jak największej rzeszy wiernych klientów. Nie da się ukryć, że trzeba włożyć wiele wysiłku w to, by osiągnąć ten cel. Bez względu na przedmiot działalności firmy, niezwykle pożądana jest odpowiednia promocja...
Podziękowania dla pracowników |
Patrząc w nawet nie tak bardzo odległą przeszłość można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu w zasadzie jedynym i najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu takiej czy innej pracy była wysokość zarobków. Wówczas jedynie niewielka...
Szkolenia dla sekretarek |
Pozytywny i dobrze kojarzący się wizerunek firmy stał się od pewnego czasu nadzwyczaj istotny. Coraz większa liczba firm przywiązuje kluczową wagę do tego, w jaki sposób postrzega się ją, jakie są opinie klientów i kontrahentów o firmie, jak...
Standard obsługi klienta |
Posiadanie własnej firmy to marzenie wielu osób. Nie da się jednak ukryć, że aby działalność dobrze prosperowała, konieczne jest przedsięwzięcie odpowiednich działań. Do takich działań z całą pewnością należy odpowiedni dobór kadry pracowniczej....
Wellbeing w organizacji |
Dobre samopoczucie w miejscu pracy, satysfakcja z wykonywanych zadań oraz duże zaangażowanie to tylko jedne z wielu elementów, które wpływają na wellbeing. Czym jest? To najogólniej mówiąc, dobre samopoczucie w pracy. Bez wątpienia każdy z nas ma...
Jak skutecznie zmotywować pracowników? |
Efektywne funkcjonowanie i sukces każdego przedsiębiorstwa nie byłby możliwy bez jego pracowników. To bowiem ludzie tworzą firmę, są motorem który ją napędza, a co za tym idzie to właśnie ich postawa, umiejętności i kompetencje decydują o...
Zasady dobrej komunikacji interpersonalnej |
Komunikacja między ludźmi jest niezbędna dla funkcjonowania rozmaitych organizacji, jak i również całego społeczeństwa. Nie da się ukryć, że od właściwej komunikacji w firmie zależy to, czy będzie ona dobrze prosperowała. Błędy komunikacyjne są...
Różne rodzaje osobowości pracowników |
To, że ludzie pod względem charakteru i osobowości się od siebie różnią jest jasne jak słońce. Prawdę tę już dawno odkryli menedżerowie, którzy w swojej pracy muszą stosować odpowiednie techniki motywacyjne. Różnorodność osobowości pracowników...
Słuchanie empatyczne - co to jest i dlaczego jest takie ważne? |
Komunikacja między ludźmi , to zjawisko które obecne jest niemal w każdej sferze życia. Wydaje się wręcz niemożliwe, aby znaleźć osobę, która potrafiłaby poprawnie funkcjonować w społeczeństwie bez komunikacji z innymi. Rozmowa, wzajemne...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji