STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jakie są teorie motywowania pracowników? |
Z tematem motywacji pracowników musi zapoznać się każdy lider. Motywowanie pracowników jest podstawowym zadaniem managera kierującego zespołem. To odpowiednia motywacji pracowników świadczy o tym, czy zadania i cele, które zostały przedstawione...
Komunikacja jako podstawa w codziennym prowadzeniu biznesu. |
Komunikacja interpersonalna jest podstawą istnienia i współdziałania ludzkości. Jest to proces mający za zadanie przekazywanie i odbieranie danej treści. Odbywa się to za pomocą mowy i gestów. Jego podstawą jest nadawca czyli osoba wysyłająca...
Onboarding - czym jest i jaka jest jego rola? |
Każdy z nas rozpoczynając swoją karierę zawodową zapewne znalazł się w niezręcznej sytuacji, kiedy to szybko musiał zapoznać się z ekipą pracowników i niemal natychmiast przejść do wykonywania powierzonych obowiązków. Dobrze wiemy, że działanie w...
Rodzaje charakteru |
W zarządzaniu zasobami ludzkimi wśród najważniejszych elementów jest osobowość tych osób. Każdy z nas jest jednostką indywidualną. Każdy posiada swoje własne cechy osobowości, swoje doświadczenia życiowe, przeżycia i reakcje na nie. Każdy posiada...
Jaki powinien być szef? |
Każda organizacja chce zrealizować jak najwięcej swoich celów. Dla większości firm najważniejsze są zaś cele zarobkowe. Im bardziej korzystna jest kondycja finansowa danej firmy, w tym lepszej sytuacji finansowej znajdują się jej pracownicy....
Szkolenia twarde a szkolenia miękkie -  w co warto inwestować? |
Szkolenia personalne, to w kontekście rozwoju zawodowego niezmiernie istotna kwestia. Powinny one interesować zarówno samych pracowników jak i pracodawców. W dzisiejszych czasach na rynku pracy panuje ogromna konkurencja. Od pracowników wymaga...
Jak być dobrym managerem |
Każdy z nas posiada inną osobowość i różny zestaw cech charakteru. Nie wszyscy posiadamy również te same predyspozycje zawodowe. Jedni lepiej radzą sobie z naukami ścisłymi, a inni preferują nauki humanistyczne. Nie da się również ukryć, że nie...
Mowa niewerbalna - czym jest, jak wygląda? |
Codzienne komunikowanie się z innymi to wiele ważnych elementów. Prócz tego co mówimy, jakie słowa wypowiadamy, bardzo istotne jest również to, jakie sygnały wysyła nasze ciało. Większość z nich wysyłamy zupełnie nieświadomie i również...
Wdrożenie nowego pracownika |
Choć cały proces rekrutacji bywa bardzo żmudny i nie łatwy, to równie istotne jak rekrutowanie jest przyjęcie nowego pracownika w firmie. Ten proces może być najistotniejszy, bowiem zapewnia łatwe i szybkie zintegrowanie się nowego pracownika z...
Pokolenie y na rynku pracy |
Każde pokolenie, które wchodzi na rynek pracy budzi wiele emocji. Każde pokolenie jest bowiem wychowywane w zupełnie inny sposób, ma dostęp do wielu innych rzeczy, miejsc czy nowinek technicznych. Napotyka na swojej drodze zupełnie odmienne...
Metaprogramy - wewnętrzne filtry zachowań ludzkich w służbie skutecznego biznesu |
Podstawą każdego biznesu jest skuteczna komunikacja. Nie da się zbudować bez niej relacji w zespole ani tym bardziej budować dobrych kontaktów z klientami. Istnieje wiele metod, które wspierają rozwój umiejętności efektywnego porozumiewania się z...
Sekret udanych działań biznesowych |
Każdy z nas przynajmniej raz w życiu, czy to w kontekście zawodowym czy też prywatnie, znalazł się w sytuacji, w której bez szybko podjął decyzję podczas krótkiej rozmowy lub też przystał na zaproponowane mu warunki. Po chwili zastanowienia, już...
Generacja y na rynku pracy |
Każde pokolenie ma swoje cechy charakterystyczne, kompetencje i nieco inaczej odnajduje się na rynku pracy. Nie ma określonej granicy, po której następuje zmiana pokolenia. Jest to proces niezwykle płynny, który kształtowany jest głównie przez...
Model komunikacji interpersonalnej |
Choć wydaje nam się, że proces komunikacji interpersonalnej jest banalnie prosty, to trzeba mieć świadomość, iż w rzeczywistości tak nie jest. Może się wydawać, że wraz z rozwojem, kiedy dorastamy uczymy się jednocześnie komunikować z innymi. W...
Ćwiczenia na kreatywność |
Jak powszechnie wiadomo, sukces firmy zależy od wielu rozmaitych czynników. Najczęściej są one ze sobą w jakiś sposób powiązane. Nie wszystkie są rzecz jasna zależne od człowieka, ale z całą pewnością na większą część z nich człowiek ma wpływ....
Zarządzanie zasobami ludzkimi (pokolenie Y) |
Młode, nowe pokolenie, nazywane często pokoleniem Y, to grupa pracowników, która wymaga szczególnego podejścia ze strony kadry zarządzającej. Pokolenie Y obejmuje pracowników, którzy urodzili się między 1980 a 2000 rokiem - są to więc osoby,...
Język korzyści czyli jak rozmawiać z klientem? |
Każdy sprzedawca, podejmując rozmowę z klientem nastawiony jest na sprzedaż swoich produktów. Jednak, aby osiągnąć swój cel, nie zawsze może ograniczyć się wyłącznie do zaprezentowania oferty i wystawienia rachunku za wybrane produkty....
Cechy idealnego szefa |
Na tych osobach, które piastują prestiżowe stanowiska kierownicze ciąży ogromna odpowiedzialność. Odpowiada on nie tylko za pracę zespołu, lecz również za sprawne funkcjonowanie całej firmy w której pracuje. Niektóre z osób są niemalże urodzonymi...
Jak budować relacje z klientem |
Dobre i długotrwałe relacje z klientami wydają się być niezwykle istotne dla każdego sprzedawcy. Są gwarantem sukcesu i wykorzystania wszystkich możliwości sprzedażowych. Jeśli sprzedawca zdoła zbudować dobre i długotrwałe relacje ze swoim...
Współczesne koncepcje zarządzania |
Ciągły rozwój technologii i nauki, rozwój cywilizacji i społeczeństwa wymuszają na nas wiele zmian w różnych dziedzinach życia. Również te zmiany, które dotyczą prowadzenia własnej działalności gospodarczej czy metod zarządzania w niej są...
Jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w firmie? |
Nie ma co się łudzić, że przy dobrej organizacji pracy i odpowiednim zarządzaniu zespołem, nie wystąpią konflikty w zespole pracowników. Warto zdać sobie jak najszybciej sprawę z tego, że konflikt to stan naturalny i jako taki na stałe jest...
Komunikacja z klientem - jak prowadzić rozmowę handlową? |
W pracy handlowca ogromną wagę przywiązuje się przede wszystkim do budowania relacji z klientami. Nie da się bowiem ukryć, że zadowoleni klienci, którzy są zadowoleni z obsługi i zakupionych towarów czy usług chętnie wracają w takie miejsce i...
Jakie są cechy idealnego szefa? |
Dobry kierownik - menadżer to osoba, której priorytetowym zadaniem jest realizacja poszczególnego procesu zarządzania. W skład zadań, które musi wykonywać każdy skuteczny lider zespołu wchodzi planowanie oraz podejmowanie decyzji dotyczących...
Jakie są rodzaje przywództwa? |
Przywództwo to umiejętność wpływania na poszczególne osoby bądź grupy ludzi w celu uzyskania zamierzonych efektów. W zarządzaniu przywództwo oznacza zdolność do wpływania na zachowanie się poszczególnych pracowników w celu realizacji określonych...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji