STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szkolenia z komunikacji dla pracowników |
W każdym zespole zdarzają się konflikty i nieporozumienia. Choć część z nich wynika z głębszych i bardziej skomplikowanych powodów, większość jest skutkiem braku komunikacji między członkami zespołu. Na szczęście można je z łatwością...
Szkolenia z zarządzania projektami - od czego zacząć? |
Eksperci z zakresu zarządzania projektami są poszukiwani w wielu przedsiębiorstwach. W szczególności ogromne firmy o charakterze międzynarodowym, które chcą wzmocnić standaryzację poszczególnych procesów występujących w firmie, oferują...
Mobbing - jak szkolić pracowników, by skutecznie mu przeciwdziałać? |
Mobbing jest problemem w wielu przedsiębiorstwach. Wiąże się on z poniżeniem pracownika, doprowadza do rozpadu zespołów i zagraża bezpieczeństwu całego przedsiębiorstwa. Mobbing negatywnie wpływa na atmosferę, może prowadzić do depresji i...
Szkolenie z obsługi klienta |
Obsługa klienta jest ważnym i decydującym czynnikiem o tym jak widzą nas klienci, ponieważ klient nie ma bezpośredniej możliwości spotkania się z ważnymi figurami firmy czy dużego przedsiębiorstwa. Na co dzień ma bezpośredni kontakt właśnie ze...
Szkolenie obsługa klienta |
Jeśli zatrudniasz pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem to powinieneś zagwarantować im szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jest to ważny temat, ponieważ każdy sprzedawca reprezentuje twoją firmę i to od niego zależy czy...
Bezpieczeństwo informacji szkolenie |
W dzisiejszych czasach posiadanie firmy wiąże się z posiadaniem informacji (w mniejszym lub większym stopniu) o klientach, którzy korzystają z naszych usług. Dlatego państwo polskie w ostatnim czasie znowelizowało ustawę o ochronie danych...
Szkolenie z prawa pracy |
Jeśli planujesz otworzyć swoją działalność i będziesz miał pod sobą kilku ludzi to powinieneś zainteresować się tematem szkolenia z prawa pracy. Niezależnie od tego czy twoje przedsiębiorstwo będzie małą jednoosobową firmą czy wielką...
Szkolenie prawo pracy |
Pierwsza praca łączy się z niewiedzą związaną z przepisami prawnymi obowiązującymi podczas wykonywania obowiązków w zakładzie pracy. Warto zatem posiąść taką wiedzy w takim celu, aby nie zostać oszukanym przez pracodawcę lub pracownika a także...
Szkolenia z obsługi klienta |
Posiadanie własnej firmy wiąże się także z odpowiedzialnością organizowania szkoleń dla wszystkich pracowników firmy, tak aby mogli godnie reprezentować całą firmę. Szkolenia są bardzo przydatne szczególnie osobom nowym, które jeszcze nie są...
Szkolenie obsługa klienta |
Obsługa klienta jest kluczowym elementem w szkoleniu pracownika, ponieważ podejście sprzedawcy do klienta jest ważną przyczyną tego czy klienci wracają do danej firmy czy nie. Dlatego temat szkolenia z obsługi klienta każdego pracownika firmy...
Rozwiązywanie konfliktów w zespole szkolenie |
Sytuacje konfliktowe mają to do siebie, że zdarzają się w każdej komórce społecznej, bez różnicy czy jest to rodzica, zespół współpracowników czy grupa znajomych. W sytuacji, gdy więzi emocjonalne pomiędzy poszczególnymi członkami grupy są...
Design thinking szkolenie |
Wszelkie działania kreatywne wymagają doskonałego warsztatu i znajomości rynku. Coraz więcej firm decyduje się na Design Thinking, czyli metodę pracy opartą na wejściu w rolę użytkownika, tak by końcowy produkt był w jak najlepszym stopniu...
Szkolenie design thinking dla pracowników działów kreatywnych |
W każdej branży, niezależnie od tego czy chodzi o produkcję towarów czy wykonywanie określonych usług, najważniejszy powinien być ich końcowy odbiorca. W skutecznym biznesie nie chodzi bowiem o to, aby realizować własne pomysły tylko po to,...
Szkolenie antymobbingowe - co warto o nim wiedzieć? |
Zjawisko mobbingu w miejscu pracy w pewnym momencie zaczęło narastać do tego stopnia, że polski ustawodawca postanowił stworzyć rozwiązania systemowe do walki z tego typu nadużyciami. Mobbing może przyjmować bardzo różnorodne formy, jednak...
Szkolenie dla kierowników - w co warto zainwestować? |
Kadra kierownicza spełnia niezmiernie ważną funkcję w każdym przedsiębiorstwie. To na barkach tych ludzi spoczywa odpowiedzialność za organizację pracy poszczególnych jednostek. Kierownikiem nie zostaje się z przypadku - zazwyczaj jest to...
Psychomanipulacja |
Dzisiejszy biznes w znacznym stopniu opiera się o wywieranie wpływu na innych. Wpływ staramy się wywrzeć zarówno na klientów czy kontrahentów, ale również na współpracowników czy osoby podwładne w organizacji. To, w jaki sposób zdecydujemy się...
Metoda design thinking |
W każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza w pracy nad projektami, często zdarzają się różne komplikacje i trudności. Radzenie sobie z nimi często wymaga dużej wiedzy i umiejętności, a także kreatywności. Niedoświadczeni pracownicy najczęściej mogą...
Trudny pracownik |
W przedsiębiorstwach często zatrudnia się pracowników, którzy otrzymują zakres swoich zadań, którymi powinni przyczynić się do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa i jego rozwoju. Jednak warto mieć na uwadze, że zatrudniani pracownicy...
Mowa niewerbalna |
W komunikowaniu się z innymi ludźmi, ogromną rolę odgrywa nie tylko słowo mówione, ale również to, co mówi nasze ciało. Mowa niewerbalna, czyli właśnie mowa naszego ciała często może przekazać rozmówcy znacznie więcej, niż chcemy powiedzieć....
Wirtualny zespół |
W przypadku wyjątkowo skomplikowanych, trudnych projektów, często niezbędne jest zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów w danej dziedzinie. Projekty o podwyższonym ryzyku, bardzo skomplikowane, czy choćby dotyczące bezpieczeństwa innych...
Na czym polega aktywne słuchanie? |
Aktywne słuchanie to rodzaj komunikacji, który może znacząco podnieść nasze kontakty z innymi ludźmi. Coraz większa świadomość menedżerów i przedsiębiorców sprawia, że aktywne słuchanie wprowadzane jest także na etapie budowania relacji w...
Design thinking w zespole pracowniczym |
Design thinking jest coraz częściej wykorzystywaną metodą rozwiązywania problemów. Może być użyteczna w każdej branży i na każdym poziomie zarządzania przedsiębiorstwem. Oznacza to, że ta uniwersalna metoda powinna być poznana przez każdy...
Szkolenia dla sprzedawców: jakie wybrać? |
Bycie sprzedawcą to ciągła nauka - zmieniające się trendy i nastroje konsumenckie, rozwój technologiczny branży i rosnąca konkurencja na rynku pracy to główne powody, dla których każdy handlowiec powinien wciąż się szkolić i rozwijać swoje...
Szkolenia miękkie dla sprzedawców |
Kompetencje miękkie są najważniejszą częścią sprzedaży. To one wpływają na sposób prowadzenia rozmów z klientami, prezentację produktu oraz utrzymywanie stałych relacji z osobami, które w przyszłości będą mogły wrócić po nasze inne produkty....
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji