STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szkolenie dla kierowników - w co warto zainwestować? |
Kadra kierownicza spełnia niezmiernie ważną funkcję w każdym przedsiębiorstwie. To na barkach tych ludzi spoczywa odpowiedzialność za organizację pracy poszczególnych jednostek. Kierownikiem nie zostaje się z przypadku - zazwyczaj jest to...
Psychomanipulacja |
Dzisiejszy biznes w znacznym stopniu opiera się o wywieranie wpływu na innych. Wpływ staramy się wywrzeć zarówno na klientów czy kontrahentów, ale również na współpracowników czy osoby podwładne w organizacji. To, w jaki sposób zdecydujemy się...
Metoda design thinking |
W każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza w pracy nad projektami, często zdarzają się różne komplikacje i trudności. Radzenie sobie z nimi często wymaga dużej wiedzy i umiejętności, a także kreatywności. Niedoświadczeni pracownicy najczęściej mogą...
Trudny pracownik |
W przedsiębiorstwach często zatrudnia się pracowników, którzy otrzymują zakres swoich zadań, którymi powinni przyczynić się do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa i jego rozwoju. Jednak warto mieć na uwadze, że zatrudniani pracownicy...
Mowa niewerbalna |
W komunikowaniu się z innymi ludźmi, ogromną rolę odgrywa nie tylko słowo mówione, ale również to, co mówi nasze ciało. Mowa niewerbalna, czyli właśnie mowa naszego ciała często może przekazać rozmówcy znacznie więcej, niż chcemy powiedzieć....
Wirtualny zespół |
W przypadku wyjątkowo skomplikowanych, trudnych projektów, często niezbędne jest zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów w danej dziedzinie. Projekty o podwyższonym ryzyku, bardzo skomplikowane, czy choćby dotyczące bezpieczeństwa innych...
Na czym polega aktywne słuchanie? |
Aktywne słuchanie to rodzaj komunikacji, który może znacząco podnieść nasze kontakty z innymi ludźmi. Coraz większa świadomość menedżerów i przedsiębiorców sprawia, że aktywne słuchanie wprowadzane jest także na etapie budowania relacji w...
Design thinking w zespole pracowniczym |
Design thinking jest coraz częściej wykorzystywaną metodą rozwiązywania problemów. Może być użyteczna w każdej branży i na każdym poziomie zarządzania przedsiębiorstwem. Oznacza to, że ta uniwersalna metoda powinna być poznana przez każdy...
Szkolenia dla sprzedawców: jakie wybrać? |
Bycie sprzedawcą to ciągła nauka - zmieniające się trendy i nastroje konsumenckie, rozwój technologiczny branży i rosnąca konkurencja na rynku pracy to główne powody, dla których każdy handlowiec powinien wciąż się szkolić i rozwijać swoje...
Szkolenia miękkie dla sprzedawców |
Kompetencje miękkie są najważniejszą częścią sprzedaży. To one wpływają na sposób prowadzenia rozmów z klientami, prezentację produktu oraz utrzymywanie stałych relacji z osobami, które w przyszłości będą mogły wrócić po nasze inne produkty....
Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie |
Zmiany dotyczą każdego, nawet najbardziej stabilnego przedsiębiorstwa. Mogą one dotyczyć każdego etapu zarządzania, procesu, który występuje w firmie czy samych pracowników (trendów płacowych, nastrojów w przedsiębiorstwie). To dlatego...
Antymobbing - jak wygląda to w praktyce? |
Niestety w dalszym ciągu zbyt często w różnych środkach przekazu usłyszeć można o tym, że dany pracodawca nie zachowuje się wobec pracownika/pracowników tak jak powinien. Śmieje się z nich, ubliża im czy w jakikolwiek inny sposób utrudnia...
Style kierowania |
Style kierowania definiowane są przede wszystkim jako trwałe oraz systematycznie powtarzalne sposoby, przy wykorzystaniu których przełożony wywiera wpływ na swoich podwładnych po to, aby pobudzić i zmotywować zespół aby podejmował działania...
Teorie motywacji |
Motywację bardzo często definiować można jako pewne bardzo ściśle określone zachowania. Nie od dziś wiadomo, że wszyscy ludzie, którzy mają odpowiednią motywację, są w stanie lepiej podejmować wszystkie działania, które zmierzają do...
Wywieranie wpływu społecznego i manipulacje |
Warto wiedzieć, że wywieranie wpływu nie do końca równoznaczne jest z prowadzeniem manipulacji wobec innych ludzi. Wpływ społeczny w zdecydowanej większości przypadków w ostateczności prowadzi do zmiany zachowania, opinii lub uczuć człowieka....
Zachowanie asertywne w kontaktach międzyludzkich |
Asertywność nie ma nic wspólnego z agresją czy ciągłym odmawianiem innym, niezależnie od sytuacji. Asertywność jest wyjątkową umiejętnością polegająca na wyrażaniu swoich prawdziwych uczuć, pragnień oraz myśli, zachowując przy tym sposób,...
Organizacja imprezy integrującej w pięciu krokach |
Integracja zespołu pracowniczego ma bardzo duże znaczenie. To właśnie dzięki niej pracownicy mogą nawiązywać i podtrzymywać relacje między sobą, to również doskonała okazja do odetchnięcia od służbowych obowiązków.
Jak budować i ćwiczyć pewność siebie? |
Bycie pewnym siebie jest coraz częściej traktowane jako podstawa budowania kariery i osiągania sukcesów zawodowych. Nic dziwnego - w końcu to właśnie osoby pewne siebie częściej wykonują odpowiedzialne zadanie, chętniej rozwijają swoje...
Konflikt w zespole pracowniczym - dlaczego jest potrzebny? |
Konflikt w zespole traktowany jest często jako sytuacja skrajnie negatywna. Nic dziwnego - w końcu menedżerowie bardzo często nie potrafią go rozwiązać, co może prowadzić do zrujnowania atmosfery i relacji międzyludzkich. Jednak odpowiednio...
5 zasad delegowania zadań |
Delegowanie zadań jest elementem rozwoju każdej działalności. W końcu każdy przedsiębiorca wraz z rozwojem firmy wprowadza nowych pracowników, którym przekazuje część obowiązków. Delegowanie zadań obecne jest na każdym szczeblu w hierarchii...
4 zasady skutecznego kierowania zespołem |
Kierowanie zespołem jest zadaniem niezwykle trudnym, wymagającym bogatego doświadczenia i konkretnych predyspozycji. Jeśli dopiero rozpoczynamy swoją przygodę ze stanowiskiem menedżera, z pewnością musimy pamiętać o kilku prostych zasadach,...
Podstawowe style kierowania |
Od stylu kierowania zależy często wydajność pracowników, ich motywacja do pracy oraz ogólne zyski, które wypracowuje cały zespół dla przedsiębiorstwa. Choć style są całkowicie odmienne i często charakteryzują się skrajnie różnym podejściem do...
Zarządzanie projektami dla początkujących |
W naszym życiu zawodowym niemal każdy cel możemy przedstawić w formie projektu. Proces, który ma przynosić określone skutki, jest zamknięty w czasie i budżecie, może nosić nazwę projektu. To dlatego coraz więcej osób uczy się zarządzania...
Technika Pomodoro a efektywne zarządzanie czasem |
Technika Pomodoro jest jedną z najbardziej popularnych technik, które mogą skutecznie poprawić naszą wydajność. Jej nazwa wzięła się od popularnego we Włoszech minutnika w kształcie, oczywiście, pomidora. To właśnie minutnik jest podstawą, na...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji