STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jakie mechanizmy stosuje grywalizacja? |
Każdy z nas grał kiedyś w gry komputerowe i na pewno nie jest mu obce to uczucie, kiedy przeszedł po licznych nieudanych próbach w końcu ten level i przeszedł do następnego. Zatem każda gra polega na tym, że po wykonaniu odpowiednich zadań w...
Jak delegować zadania? |
Jeżeli do tej pory pracowałeś jako zwykły pracownik a teraz zostałeś postawiony na wyższym stanowisku, które wymaga od Ciebie posiadanie umiejętności zarządzanie ludźmi to powinieneś zapoznać się z tematem: jak delegować zadania? Delegowanie...
Ocena pracownika |
Jeśli szukasz pracy w dużej korporacji, gdzie pracuje duża ilość ludzi to musisz wziąć pod uwagę, że w takich miejscach istnieje takie coś jak ocena pracownika. Jeżeli w ostatnim czasie generujesz mniejsze przychody i zyski dla firmy, to...
Leady sprzedażowe. |
W dzisiejszych czasach osoba, która otwiera swoje przedsiębiorstwo musi zmierzyć się z dużą konkurencją na rynku. Zatem o klienta trzeba stoczyć walkę z innymi konkurencyjnymi firmami. W tym celu firmy i przedsiębiorcy korzystają z różnych...
Efektywna komunikacja interpersonalna – klucz do sukcesu w biznesie |
Sprawna komunikacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. Miękkie umiejętności interpersonalne pozwalają na zdobywanie klientów, współpracowników, dostawców i inwestorów. Dzięki nim można sprawniej i efektywniej zarządzać...
Szkolenie z zakresu motywowania pozafinansowego |
Szkolenie w zakresie zarządzania pracownikami i motywowania ich do prowadzenia działań w związku z innymi czynnikami niż tylko pensja i premia mogą wnieść istotną wartość dodaną w proces rozwijania przedsiębiorstwa działającego na rynku....
Profesjonalna obsługa klienta – szybki i sprawny kontakt |
Nie jest żadną tajemnicą, iż przedsiębiorstwo, które chce odnosić sukcesy gospodarcze i pozyskać grono wiernych klientów musi w swojej działalności postępować w taki sposób, by możliwie najczęściej jak to możliwe sprostać wszelkim oczekiwaniom...
Prezentacje biznesowe i publiczne – sprzedaj skutecznie swój pomysł |
Prezentacje własnych pomysłów, czy ofert odgrywają w biznesie niebagatelną rolę. Pozwalają na pozyskanie klientów, współpracowników, dostawców, czy inwestorów. Dlatego też należy wiedzieć, w jaki sposób prezentować swoje idee, by przekonać do...
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta |
Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie przeznaczone dla działów i pracowników obsługi klienta oraz dla pracowników działu reklamacji, jak również dla wszystkich tych pracowników, którzy na co dzień zajmują się problematyką obsługi...
Szkolenia dla pracowników biura zarządu z zakresu ochrony przed cyberprzestępczością |
Obecnie środowisko bezpieczeństwa rodzi nowe zagrożenia dla podmiotów gospodarczych. Postęp technologiczny i związania z nim informatyzacja z jednej strony ułatwia zarządzanie firmą, ale z drugiej narażą ją na ataki ze strony hakerów, czy...
Szkolenia dla kierowników projektów z zakresu, czasu i kosztów projektu |
Na rynku obecnie oferowanych jest cały szereg różnego rodzaju szkoleń dla kierowników projektów na różnych poziomach zaawansowania. Jednym z tego rodzaju szkoleń, przeznaczonych dla zaawansowanych kierowników, jest szkolenie z zakresu...
Asertywność w miejscu pracy |
Asertywność we wszelkiego rodzaju relacjach zawodowych i miejscu pracy pełni szalenie ważną rolę. Asertywność jest niczym innym, jak tylko psychologiczną kompetencją emocjonalno-społeczną zarówno w życiu prywatnym, jak również zawodowym. W...
Techniki negocjacji w biznesie |
Szkolenie związane z design thinking przeznaczone jest zarówno dla menagerów i dyrektorów, jak również dla przedsiębiorców i startupowców, a w końcu także dla pracowników instytucji publicznych. Warto wiedzieć, jakiego rodzaju zyski może...
Design thinking dla każdego |
Szkolenie związane z design thinking przeznaczone jest zarówno dla menagerów i dyrektorów, jak również dla przedsiębiorców i startupowców, a w końcu także dla pracowników instytucji publicznych. Warto wiedzieć, jakiego rodzaju zyski może...
Rola przywódcy grupy na poszczególnych etapach jej życia |
Dosłownie każda współpracująca ze sobą grupa osób posiada określoną dla siebie strukturę i własną dynamikę formowania. W każdej grupie możliwe jest wyodrębnienie pewnych szczególnych etapów tworzenia się zespołu, które są zazwyczaj dość...
Jak rozpoznać przyczyny konfliktów w firmie? |
Konflikty są nieustannym i nieuniknionym elementem życia człowieka. Od zarania dziejów do dnia dzisiejszego nieustannie towarzyszą nam konflikty – rodzinne, społeczne, polityczne, a nawet zbrojne. Ten tekst poświęcony jednak będzie konfliktom...
Pracoholizm – zmora dzisiejszych czasów? |
Pracoholizm jest problemem psychicznym polegającym na nieustannym przymusie wykonywania pracy lub też czynności związanych z pracą. Pracoholik również nieustannie myśli o pracy i jest niezwykle rozdrażniony, kiedy możliwość wykonywania przez...
Czas wolny i sport – klucz do zwalczania stresu |
Umiejętność radzenia sobie ze stresem jest w dzisiejszych czasach szczególnie ważna. Żyjemy w ciągłym biegu, nieustannie gonią nas terminy, projekty, kolejne obowiązki. Nie mamy czasu na prawdziwy odpoczynek i relaks, czas wolny zlewa się z...
Czym jest retencja w biznesie i marketingu? |
Słowo retencja pochodzi od łacińskiego wyrazu retentio i w znaczeniu ogólnym oznacza zatrzymanie lub powstrzymanie czegoś. W dzisiejszym świecie słowo to używane jest w bardzo wielu dziedzinach – od geografii do prawa. W tym tekście jednak...
Ocena i samoocena pracownicza |
Ocena wyników pracownika jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. To zarówno cenna informacja dla właścicieli firmy, menedżerów i lidera zespołu, jak również dla samego pracownika. Oceny pracownika możemy dokonywać na...
Konflikt w pracy - nie taki straszny, jak go malują |
Konflikt wydaje nam się bardzo negatywnym zjawiskiem, który w dodatku pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie, niszczy zespół i skutkuje pogorszeniem atmosfery w pracy. W rzeczywistości to, w jaki sposób oddziałuje konflikt, zależy przede...
Agresja w pracy - jak sobie z nią radzić? |
Każdy z nas doświadczył wielu sytuacji stresowych w miejscu pracy. Większość osób spotkała się z wyjątkowo trudnym klientem lub zdarzeniem, które wyprowadziło nas z równowagi. Ludzie radzą sobie z emocjami w różny sposób - niestety, część nie...
Słuchanie empatyczne - czym jest i jak się go nauczyć? |
Bycie dobrym słuchaczem jest zawsze w cenie - nie tylko w sytuacjach prywatnych, kiedy chcemy być dobrym małżonkiem, rodzicem i przyjacielem, ale również w trakcie wypełniania obowiązków służbowych. Od naszego zaangażowania w rozmowę zależeć...
Autorytet i jego rola |
Autorytet musi posiadać wiele cech osobowości, ogromną wiedzę tematyczną oraz szereg kompetencji. Autorytet to lider i przywódca, osoba godna zaufana, z ogromnym doświadczeniem, które stawia go na miejscu specjalisty. Rolą autorytetu jest...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji