STREFA WIEDZY

Artykuły

Dwie podstawowe metody zbijania obiekcji klienta różnią się kompleksowym podejściem psychologicznym. Wyróżniamy tradycyjną szkołę negocjacji handlowych oraz metodę Sandlera – innowacyjny sposób, który opiera się na stworzeniu pozahandlowych relacji między sprzedawcą i konsumentem.
Dzisiejszy biznes opiera się głównie na sprzedaży. Świat dzisiaj ogarnął internet i każdy kto posiadał swój jakiś mały, lokalny biznes przerzuca swą działalność na sprzedaż internetową, ponieważ w ten sposób może zdobyć wielu klientów poza zasięgiem swojej lokalnej sprzedaży. W ten sposób może rozwinąć swoją sprzedaż na skalę krajową a przy dobrych wiatrach być może nawet na światową.
Profesjonalna obsługa klienta to kluczowy czynnik do tego, by firma zyskała dużą ilość klientów. A duża ilość klientów wiąże się z zyskiem i wysokimi przychodami. Dlatego każdy pracodawca powinien nowego pracownika przeszkolić właśnie z zakresu profesjonalnego obsługi klienta, aby nowy pracownik miał świadomość tego jaką kluczową rolę pełni w firmie. Każdy z nas na pewno był nie raz klientem i...
Sprzedawca jest osobą, która reprezentuje całą firmę, ponieważ to on ma bezpośredni kontakt z klientem. Zatem jest ważnym pośrednikiem pomiędzy firmą a klientem. Dlatego od sprzedawcy zależy to jak klienci będą postrzegali całą firmę. Dlatego ważne jest aby sprzedawca budował poprawną relację z klientem, ponieważ od tego zależy postrzeganie całej firmy przez klienta. 
Właściwie wszędzie gdzie się wybierzemy mamy kontakt z drugą osobą, która reprezentuje swoją osobą daną firmę, przedsiębiorstwo bądź instytucję. Niezależnie od tego czy dana firma jest znana tylko i wyłącznie na rynku lokalnym czy jest to bardzo znana firma na rynku przykładowo krajowym bądź nawet światowym, to jakość obsługi klienta powinna być na najwyższym poziomie. A dlaczego? Odpowiedź jest bardzo...
Negocjacje to słowo, które dla wielu sprawia dość znaczący problem, gdyż wiąże się z pewnym rodzajem manipulacji, które można podciągnąć do miana psychomanipulacji. Określa się za nie próbę podjęcia drogi do osiągnięcia porozumienia na dany temat przez dwie niezgadzające się ze sobą strony. Jakie więc wyróżniamy strategie negocjowania? Otóż oficjalnie mamy pięć głównych rodzajów, zaś każdy z nich odpowiada innym...
Negocjacje to klucz do osiągnięcia sukcesu w szczególności, gdy mamy bardzo wyrafinowanego konkurenta. Ze względu na swoją zawiłość wyróżniamy trzy główne rodzaje negocjacji, które związane są z różnymi aspektami naszego życia. W ten oto sposób mamy do czynienia z negocjacjami zwyczajnymi, które dotyczą w głównej mierze naszych wewnętrznych np. rodzinnych problemów, jak i stosunków. 
Każdy kto prowadzi firmę z pewnością nieraz miał sytuację wymagającą od niego sztuki negocjacji. Owszem choć same negocjacje służą do uzyskania porozumienia pomiędzy dwiema stronami, w kwestii różniących nas spraw. Nie trudno uznać możliwość ich wykorzystania w inny sposób. Tak też gdy dochodzi do sytuacji, w której to my chcemy na czymś zyskać warto zasięgnąć po te techniki, gdyż można...
Sprzedaż kojarzy nam się w większości przypadków, ze sprzedaniem produktu dla klienta, osiągnięciem przychodu, z którego pewna część to nasz zysk. Wiele osób zapomina jednak jak bardzo ważne jest odpowiednie zarządzanie sprzedażą w celu zarówno jej zwiększenia, ale także odpowiedniego prowadzenia, by przez własne błędy nie dopuścić do upadku prowadzonej działalności.
W jaki sposób prowadzić sprzedaż by móc ją określić jako sprzedaż skuteczną/efektywną? Na to pytanie z pewnością próbuje odpowiedzieć wiele osób, lecz znalezienie jednej pewnej odpowiedzi jest bardzo trudne, gdyż wszystko zależy od przypadku. Z drugiej strony nie ma się czego obawiać, gdyż dostępnych jest wiele różnych sposobów by polepszyć swoje umiejętności. Do najpopularniejszych z nich należą szkolenia zarówno internetowe,...
Szkolenia sprzedażowe są bardzo popularnymi szkoleniami dokonywanymi przez licznych usługodawców. Cel ich jest taki by w jak najlepszym stopniu uczulić, na pewne aspekty prowadzenia sprzedaży by pozyskać klienta. Oczywiście należy pamiętać, że wspomniane szkolenia mają za zadanie poszerzyć naszą wiedzę z danego zakresu, dlatego też wciąż trzeba posiadać pewne podstawy związane ze sprzedażą. Załóżmy jednak, że je posiadamy dzięki czemu...
Sprzedaż to jeden z największych aktywatorów rynku, do dalszej kumulacji i rotacji funduszami. To na niej opiera się działalności wielu przedsiębiorstw, nie tylko oferujących usługi, ale także liczne produkty. Skuteczny sprzedawca nie traktuje swojego zawodu jako zwykłej zależności opierającej się na potrzebach klienta. Doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, a żeby móc zarobić musi natrudzić się znacznie bardziej, tym bardziej,...
Bycie szefem to więcej niż wydawanie poleceń. Polecenia mogą być wykonywane lepiej lub gorzej. Ludziom może zależeć na efektach albo nie. Mogą mieć zaufanie do kompetencji kierownictwa lub nie mieć go. Mogą podzielać wizje menadżera lub traktować je lekceważąco. Priorytetem w pracy menadżera warto uczynić budowanie autorytetu szefa, bo posiadanie go jest bardzo pomocne. Jeśli ma się taką pozycję, to...
Do skutecznego zarządzania ludźmi trzeba mieć wiedzę. Ważna jest zarówno wiedza merytoryczna o tym, czym zajmuje się grupa pracowników, jak i o samym zarządzaniu grupą. Drugi ważny aspekt pracy menadżera to przywództwo.Przywódca to ktoś, za kim ludzie idą. Jeśli się starają, to nawet bardziej dla niego niż dla firmy. Taka osoba potrafi zarazić ich swoją wizją, zmotywować i sprawić, by...
Można robić wszystko samodzielnie. Jednak w pracy zawodowej nie sprawdza się to tak samo, jak i w życiu. Część zadań warto powierzyć pracownikom. Trzeba także robić to umiejętnie. Są korzyści z delegowania zadań, ale są i wyzwania z tym związane. Kompetencje związane z tą kwestią można podwyższyć dzięki szkoleniom.
Rolą menadżera jest uzyskiwanie pewnych efektów wraz z pracownikami. Z tym wiąże się konieczność zarządzania grupą. Tego, jak robić to dobrze, nauczyć się można przez analizowanie zachowań osób, które doskonale sobie z tym radzą. Można też prościej i szybciej. Zarządzanie zespołem pracowników to częsty temat szkoleń dla menadżerów. Uczą one różnych ważnych w takiej pracy umiejętności.
Bycie menadżerem to zajęcie prestiżowe i zwykle dobrze płatne. Są jednak osoby, które wolą zostać zwykłym pracownikiem. Powodem są trudności związane z taką funkcją. Jedną z nich jest konieczność radzenia sobie z trudnymi pracownikami. Wszystkiego jednak, co trzeba umieć w zarządzaniu ludźmi, można nauczyć się na szkoleniach menadżerskich.
Zarządzanie zespołem nie jest sprawą łatwą. Rozwiejmy od razu kilka mitów. To nie jest tak, że jak dostaniesz dobrze działającą grupę, to wystarczy tylko odcinać kupony. To nie jest też tak, że wystarczy tylko rozdzielać zadania i pilnować terminów ich realizacji. Niestety, aby cały proces sprawnie się toczył, aby wszystko szło jak należy, konieczne jest zadbanie o każdego z członków...
Wiesz już zapewne, że pracownik powinien dostawać odpowiednią ocenę zwrotną dotyczącą jego pracy. Jak inaczej będzie wiedział, czy to co robi jest wystarczające? Jak jednak dobrać odpowiednie kryteria oceny pracownika? Przede wszystkim kryteria te powinny być czysto zawodowe – należy odłożyć na bok swoje sympatie i antypatie i skupić się wyłącznie na czysto zawodowych relacjach. Dodatkowo, pracownik musi wiedzieć, które...
Dzisiejszy świat idzie bardzo szybko naprzód, wraz z rozwojem technologii wiedza zdobywana w trakcie studiów, czy na początku kariery zawodowej odchodzi do lamusa. Także w zakresie tak zwanych kompetencji miękkich, czyli tych dotyczących obszarów pozamerytorycznych, jak komunikacja, asertywność, praca w grupie itp., w ciągu ostatnich kilku lat wiele się zmieniło. Najlepiej obrazuje to postępująca automatyzacja i komputeryzacja linii produkcyjnych. 
Rozwijająca się firma oprócz coraz większych (oby) zysków niesie za sobą również wzrost czasochłonności i ilości zadań, jakie spadają na barki szefa. Przychodzi taki moment, że nie jesteś już wstanie przyjąć więcej, najwyższy więc nastał czas, by zadania, którymi się do tej pory zajmowałeś zacząć przekazywać innym, czyli je delegować. Na początku możesz nie być zbyt przekonany do tego, by...
Do konfliktów w pracy może dochodzić bardzo często. Jednak warto już na wczesnym etapie im zapobiegać, bądź do nich nie doprowadzać. W pracy należy być profesjonalistom i tak też się zachowywać, dlatego nie można poddawać się emocjom, a tym bardziej uprzedzeniom. Wszelkiego rodzaju konflikty mogą przekładać się na wydajność pracy, a to z kolei prowadzi do zmniejszenia prestiżu, jak i...
Zarządzanie czasem pełni kluczową rolę w firmach. Przekłada się ono na zyski i zmierza do osiągnięcia określonego celu, czyli wykonanie zadania. Warto więc wybrać się na szkolenie, gdzie zdobędzie się fachową wiedzę z tego zakresu, która przełoży się dochód i prestiż firmy.
Komunikacja interpersonalna pełni kluczową rolę nie tylko w życiu prywatnym, ale również zawodowym. Odpowiednie gesty, a także język ciała pełnią równie ważną funkcję co słowa. W każdej firmie komunikacja jest bardzo ważna, gdyż przekłada się na stosunki panujące w zespole, ale również efekty pracy.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.