STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Autoprezentacje – klucz do pozyskania inwestycji |
Autoprezentacje mogą odegrać niebagatelną rolę w naszym życiu biznesowym. Skuteczne zaprezentowanie swojego pomysłu, czy idei może pozwolić na sprawne pozyskanie dużej ilości klientów, dostawców, czy inwestorów. Umiejętność sprzedania się i...
Szkolenie z komunikacji kluczem do sukcesów biznesowych |
Obecnie na rynku oferowany jest cały szereg różnego rodzaju szkoleń teoretycznych i warsztatów praktycznych związanych z tematyką komunikacji interpersonalnej. Wynika to z bardzo dużego znaczenia komunikacji w życiu człowieka. Sprawna i...
Szkolenia dla managerów sprzedaży, czyli jak zwiększyć efektywność zarządzania zespołem projektowym? |
W niemal wszystkich nowoczesnych koncepcjach zarządzania organizacją managerowie mają kluczowe znaczenie we wdrażaniu strategii każdej firmy. Mimo to, jak powszechnie wiadomo manager sam w sobie nie jest w stanie całkowicie wdrożyć nowych...
Design thinking – nowatorski sposób rozwiązywania problemów |
Design thinking polega na koncentrowaniu się na potrzebach użytkownika i konsumenta. Takiego sposobu myślenia używa się do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, produktów, czy usług, a także do rozwiązywania specyficznych problemów. Design...
Negocjacje – czynnik kluczowy dla sukcesu biznesowego |
Często można nie zdawać sobie z tego sprawy, jednak sukces w biznesie wynika zazwyczaj z zawarcia całego szeregu małych umów biznesowych – z klientami, współpracownikami, dostawcami, inwestorami i innymi podmiotami. Tak jak pojedyncze cegły...
Szkolenie kierowanie zespołem |
Zarządzanie kapitałem ludzkim w firmie jest niezwykle ważne. Robiąc to w odpowiedni i przemyślany sposób, można zapewnić przedsiębiorstwu sukces na rynku. Jednakże, aby skutecznie i efektywnie zarządzać zespołem pracowników, ważne by kierownik...
Szkolenie z zarządzania projektami |
Zarządzanie projektami stało się w ostatnim czasie bardzo pożądaną formą realizowania celów w przedsiębiorstwie. Poprzez projekty można osiągać i realizować nawet bardzo skomplikowane zadania, a wyznaczane do tego są zwykle najbardziej...
Szkolenie wystąpienia publiczne |
Choć nie wiele osób o tym wie, to wystąpienia publiczne nie należą do łatwych. Nie tylko dlatego, że osoby przemawiające często dopada trema, ale również dlatego, że trzeba po prostu umieć przemawiać. Podczas przemówienia doskonale trzeba...
Niekontrolowany stres – największy wróg pracownika |
Stres ma różne znaczenia w życiu człowieka. Niewielki i kontrolowany stres może działać na człowieka motywująco i pobudzać go do działania. Częściej jednak mamy do czynienia ze stresem negatywnym – paraliżującym działania. Zbyt wysoki poziom...
Obsługa klienta – klucz do sukcesu firmy |
Obsługa klienta ma absolutnie kluczowe znaczenie dla pomyślności każdego przedsięwzięcia biznesowego. To w końcu klient jest osobą (fizyczną lub prawną), która dokonuje zakupu towarów, produktów lub usług. To klient dostarcza przedsiębiorstwu...
Mobbing – zmora współczesnych zakładów pracy? |
Zgodnie z zapisem artykułu 94 ustawy Kodeks Pracy na pracodawcę został nałożony obowiązek wykrywania, przeciwdziałania i zwalczania zjawiska mobbingu w swoim przedsiębiorstwie. Jeżeli pracodawca nie tworzy warunków sprzyjających szybkiemu...
Elementy komunikacji interpersonalnej |
Komunikacja interpersonalna jest czymś czego używamy na co dzień i z czego czasem nie zdajemy sobie sprawy. Komunikacji używamy zawsze – w życiu prywatnym, małżeńskim, rodzinnym, towarzyskim, biznesowym, czy publicznym. W domu, sklepie,...
Zwalczanie mobbingu kluczem do utrzymane efektywności pracy |
Mobbing jest negatywnym zjawiskiem, którego występowanie w miejscu pracy znacząco obniża efektywność pracowników, co przekłada się na gorsze wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Pracownicy zestresowani, z problemami pracują gorzej i mniej...
Szkolenia sprzedawców |
Sprzedawca, to kluczowy element naszej działalności. To od niego zależy jak patrzą na nas potencjalni klienci i czy zechcą zakupić oferowane przez nas produkty. Należy jednak rozróżnić pojęcia sprzedawca. Potocznie mówi się tak na osoby, które...
Warsztaty z asertywności |
Asertywność to cecha skupiająca się na „mówieniu słowa nie” w sytuacjach, które są dla nas niekorzystne. Jednakże choć mogłoby się wydawać, że osoba asertywna to osoba pozbawiona skrupułów, jak i pomyślunku lecz w rzeczywistości tak nie jest....
Zarządzanie stresem szkolenie |
Stres od zawsze towarzyszy naszym działaniom, dlatego też nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw. To właśnie on odpowiada za liczne niepowodzenia, lecz z drugiej strony jest przyczyną motywacji, która daje nam dodatkową energię do...
Zarządzanie zespołem rozproszonym |
Zespół pracowników, to główny element wpływający na pracę całego przedsiębiorstwa. Pierwotnie składał się on z grupy osób, znajdujących się w jednym miejscu, Ten rodzaj pracy ma z zadanie usprawnienie współpracy między poszczególnymi osobami,...
Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie |
Zarządzanie czyli zespól cech dążących do uzyskania najlepszych (pod kątem wyników) opcji rozwoju firmy. Sprowadza się ono na szereg czynników, wśród których możemy wyróżnić m. in. zarządzanie magazynem, czy też zarządzanie poszczególnymi...
Szkolenie antymobbingowe. |
Jeżeli pracujesz w miejscu pracy, w którym jest miła atmosfera, każdy jest pomocny, wszyscy siebie lubią i ogólnie tworzycie miejsce pracy, w którym chce się przebywać to pracujesz w wyjątkowym miejscu. Takich miejsc w Polsce jest niestety...
Komunikacja interpersonalna szkolenie. |
Komunikacja jest nieodłącznym aspektem w życiu człowieka. Człowiek jest tak skonstruowany, że żyje w stadzie i potrzebuje do życia innych ludzi. Dlatego tak ważna jest umiejętność dobrej komunikacji między ludźmi. Jednak nie jest to takie...
Szkolenia negocjacje. |
Negocjacje są znanym terminem szczególnie dla osób, które pracują zawodowo w branży handlowej. Jest to ciężka branża w dzisiejszych czasach, ponieważ stale rośnie konkurencja na rynku pracy i w skutek tego przedsiębiorcy muszą zabiegać o...
Warsztaty asertywności. |
Asertywność jest sztuką kulturalnego odmawiania i utrzymania swojego zdania bez obrażania innych ludzi. Jest to umiejętność, którą każdy powinien posiadać, ponieważ przydaje się ona w różnych sytuacjach prywatnych jak i zawodowych. Aby nauczyć...
Szkolenia twarde i miękkie |
Na rynku edukacyjnym szkoleń znajdziemy bardzo wiele - od specjalistycznych i eksperckich, które dedykowane są osobom z konkretnym wykształceniem i zainteresowaniami, po szkolenia z zakresu umiejętności praktycznych. Największą różnicą między...
Negocjacje handlowe - jak się szkolić? |
Każdy sprzedawca ma do czynienia z negocjacjami - w końcu na co dzień próbujemy przekonać klientów do swoich racji, próbujemy dojść do porozumienia z dostawcami i zawieramy umowy z kontrahentami. Wszystkie te części pracy wymagają od nas...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji