STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Warsztaty z asertywności |
Asertywność to cecha skupiająca się na „mówieniu słowa nie” w sytuacjach, które są dla nas niekorzystne. Jednakże choć mogłoby się wydawać, że osoba asertywna to osoba pozbawiona skrupułów, jak i pomyślunku lecz w rzeczywistości tak nie jest....
Zarządzanie stresem szkolenie |
Stres od zawsze towarzyszy naszym działaniom, dlatego też nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw. To właśnie on odpowiada za liczne niepowodzenia, lecz z drugiej strony jest przyczyną motywacji, która daje nam dodatkową energię do...
Zarządzanie zespołem rozproszonym |
Zespół pracowników, to główny element wpływający na pracę całego przedsiębiorstwa. Pierwotnie składał się on z grupy osób, znajdujących się w jednym miejscu, Ten rodzaj pracy ma z zadanie usprawnienie współpracy między poszczególnymi osobami,...
Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie |
Zarządzanie czyli zespól cech dążących do uzyskania najlepszych (pod kątem wyników) opcji rozwoju firmy. Sprowadza się ono na szereg czynników, wśród których możemy wyróżnić m. in. zarządzanie magazynem, czy też zarządzanie poszczególnymi...
Szkolenie antymobbingowe. |
Jeżeli pracujesz w miejscu pracy, w którym jest miła atmosfera, każdy jest pomocny, wszyscy siebie lubią i ogólnie tworzycie miejsce pracy, w którym chce się przebywać to pracujesz w wyjątkowym miejscu. Takich miejsc w Polsce jest niestety...
Komunikacja interpersonalna szkolenie. |
Komunikacja jest nieodłącznym aspektem w życiu człowieka. Człowiek jest tak skonstruowany, że żyje w stadzie i potrzebuje do życia innych ludzi. Dlatego tak ważna jest umiejętność dobrej komunikacji między ludźmi. Jednak nie jest to takie...
Szkolenia negocjacje. |
Negocjacje są znanym terminem szczególnie dla osób, które pracują zawodowo w branży handlowej. Jest to ciężka branża w dzisiejszych czasach, ponieważ stale rośnie konkurencja na rynku pracy i w skutek tego przedsiębiorcy muszą zabiegać o...
Warsztaty asertywności. |
Asertywność jest sztuką kulturalnego odmawiania i utrzymania swojego zdania bez obrażania innych ludzi. Jest to umiejętność, którą każdy powinien posiadać, ponieważ przydaje się ona w różnych sytuacjach prywatnych jak i zawodowych. Aby nauczyć...
Szkolenia twarde i miękkie |
Na rynku edukacyjnym szkoleń znajdziemy bardzo wiele - od specjalistycznych i eksperckich, które dedykowane są osobom z konkretnym wykształceniem i zainteresowaniami, po szkolenia z zakresu umiejętności praktycznych. Największą różnicą między...
Negocjacje handlowe - jak się szkolić? |
Każdy sprzedawca ma do czynienia z negocjacjami - w końcu na co dzień próbujemy przekonać klientów do swoich racji, próbujemy dojść do porozumienia z dostawcami i zawieramy umowy z kontrahentami. Wszystkie te części pracy wymagają od nas...
Szkolenia dla Project Managerów |
Project Manager to osoba, która zajmuje się zarządzaniem szeroko pojętymi projektami. To ona ustala poszczególne etapy, stara się optymalnie rozłożyć pracę między wszystkich członków grupy projektowej oraz kontroluje i monitoruje postępy w...
Jak i dlaczego warto trenować bycie asertywnym? |
Asertywność jest cechą, która pozwala na posiadanie i wyrażanie własnego zdania. W dzisiejszym świecie jest to niezwykle ważna i pożądana cecha charakteru: przydaje się podczas kontaktów na szczeblu prywatnym, ale również w trakcie pracy z...
Szkolenia antymobbingowe dla pracowników |
Jak przeciwdziałać mobbingowi? To pytanie, które zajmuje czas wielu pracodawców. Mobbing jest formą znęcania się nad innymi, często przy wykorzystaniu zalet, jakie niesie za sobą pozycja sprawcy nękania i poniżania. To główny powód, dla...
Szkolenie z zarządzania projektami w praktyce |
Osoby, które odpowiedzialne są za zarządzanie projektami, są poszukiwane w większości dużych, krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstw. Project Manager to osoba, która odpowiedzialna jest za kompleksowe prowadzenie projektów od samego...
3 rzeczy, które utrudniają komunikację interpersonalną |
Z komunikacją interpersonalną mamy do czynienia każdego dnia - rozmawiamy, sygnalizujemy swoje chęci i potrzeby, rozwiązujemy problemy i utrzymujemy relacje towarzyskie. Jednak zdarza się, że skuteczna komunikacja między dwójką osób może być...
Budowanie wizerunku. Dla kogo takie szkolenie? |
Budowanie wizerunku jest coraz ważniejszym elementem naszego życia zawodowego. Składa się na niego ogół cech i zalet (czasem, w przypadku negatywnego wizerunku, również wad) oraz całkowity odbiór przez osoby z zewnątrz. Szkolenie z budowania...
Organizacja Eventów |
Event jest nie tylko wyjątkową szansą dla naszej firmy. Wymaga od nas innych umiejętności, takich jak planowanie, realizowanie i koordynowanie wielu procesów. Zabierając się więc za organizację eventu trzeba liczyć się z ogromem pracy. Od...
Organizacja eventów |
Event jest nie tylko wyjątkową szansą dla naszej firmy. Wymaga od nas innych umiejętności, takich jak planowanie, realizowanie i koordynowanie wielu procesów. Zabierając się więc za organizację eventu trzeba liczyć się z ogromem pracy. Od...
Wyjazdy integracyjne dla firm |
Aktywne wyjazdy integracyjne dla firm to idealna okazja do zapoznania się z zakątkami turystycznymi kraju jak i polepszenia relacji między pracownikami. Wyjazd można zorganizować w dowolnym miejscu i połączyć go z innymi rozrywkami. Taki...
Szkolenia wyjazdowe |
Szkoląc się możemy również odpocząć. Wybierając odpowiednie miejsce do odpoczynku w ciszy możemy również nastawić się na doskonalenie umiejętności w naszej firmie. Szkolenia takie realizowane są w atrakcyjnych miejscowościach turystycznych....
Pokazy kulinarne dla firm |
Jeśli organizujemy imprezę firmową i zastanawiamy się, co powinna ona zawierać, powinniśmy bez wątpienia postawić na pokazy kulinarne. Na rynku istnieje dużo firm, które specjalizują się w nowoczesnym marketingu: oferują oni innowacyjne jak i...
Spotkania integracyjne - jak je zorganizować? |
Coraz więcej firm decyduje się na zorganizowanie spotkania dla pracowników. Ma ono umocnić więzi całego zespołu. Dobrym momentem na takie spotkanie jest okres świąteczny - pracownicze wigilie cieszą się od lat miłą atmosferą jak i dużą...
Pierwszy kontakt z klientem |
Zanim podniesiemy słuchawkę i rozpoczniemy rozmowę z klientem, musimy się do niej odpowiednio przygotować. Narzędzia takie, jak wypisanie zalet i wad reklamowanego produktu czy listę ewentualnych obiekcji rozmówcy pozwolą nam zdobyć...
Rozmowa sprzedawcy z klientem |
Jeśli podczas naszej pierwszej rozmowy z klientem coś pójdzie nie tak, stracimy go na zawsze. Prędzej czy później znajdziemy się w sytuacji, w której będziemy zmuszeni skontaktować się z klientem po raz pierwszy, nawet jeśli to on wychodzi do...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji