STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Język korzyści |
Wśród wielu technik i metod w sprzedaży, język korzyści zajmuje szczególne miejsce, jako najbardziej pozytywnie kojarzący się. Pozwala nie tylko na standardową prezentację oferty, ale również zaprezentowanie korzyści, jakie może uzyskać klient...
Proces sprzedaży |
Proces sprzedaży to bardzo złożony proces, który wymaga wielu umiejętności, wiedzy i kreatywności. Do podstawowego sprzedawania posiadanych produktów czy oferowanych usług nie potrzeba zbyt wiele, ale i zbyt wiele nie da się osiągnąć. Aby...
Techniki sprzedaży |
W procesie sprzedaży niezwykle ważne jest, aby zaoferować klientowi swój produkt lub usługę, przekonać klienta, że jest to właśnie to, czego potrzebuje, a następnie przeprowadzić skuteczną transakcję kupna-sprzedaży. W ten sposób sprzedawca...
Techniki perswazji |
Perswazja jest umiejętnością wywierania wpływu na innych ludzi. Poprzez doskonalenie dostępnych technik, można zyskać takie umiejętności w zakresie perswazji, by przekonywanie innych do własnego zdania nie stanowiło najmniejszego problemu....
Zarządzanie relacjami z klientem |
Pozytywne, odpowiednio kierowane relacje z klientami przedsiębiorstwa mogą zaowocować ogromnym sukcesem. Satysfakcja klientów i ich pozytywna opinia o przedsiębiorstwie może nie tylko zapewnić dalszą współpracę klienta z przedsiębiorstwem, ale...
Komunikacja werbalna |
Mimo, że żyjemy w czasach, gdzie większość informacji jest przekazywana drogą elektroniczną w kontaktach biznesowych ważny jest jednak również kontakt osobisty. Na to jak inni postrzegają nas, a co za tym idzie firmę wpływ mają nie tylko nasze...
Jak zarządzać czasem  (swoim i innych) |
Czy masz wrażenie, że Twoi pracownicy przez większą część dnia pracy zastanawiają się jak pracować, żeby się nie przepracować? Albo mimo, że nie są obłożeni zbyt dużą ilością zadań nie są w stanie obrobić się ze swoją pracą w terminie?...
Autoprezentacja |
Miałeś dobrze przygotowaną ofertę. Była ona zarówno korzystna cenowo jak i pod innymi względami konkurencyjna wobec innych firm. A jednak to nie Tobie wygrałeś to nowe, być może bardzo lukratywne zlecenie. Zastanawiasz się, co poszło nie tak?...
Komunikacja interpersonalna |
W każdej organizacji, w której pomiędzy pracownikami zachodzą interakcje, czy wymiana informacji musisz liczyć się z tym, że mogą wystąpić tarcia. Niektóre z nich będą wynikały z różnic w charakterach, personalnych sympatii lub antypatii,...
Cechy przywódcy |
Zastanawiasz się pewnie czasem jak to jest, że jedni za co się nie wezmą to odnoszą sukces, a inni, choćby nie wiem jak ciężko pracowali nigdy go nie osiągną? Przestań wierzyć w zabobony związane ze znakiem zodiaku, miesiącem urodzenia, czy...
Cecha zaleta korzyść |
Marketing, czyli zaspokajanie potrzeb poprzez osiąganie zysków to główna zasada, na jakiej działają wszystkie przedsiębiorstwa w naszym kraju. Jednocześnie, każde przedsiębiorstwo, aby osiągnąć swój cel, musi na pewnym etapie opracować swoją...
Postawa asertywna |
Postawa asertywna przez wielu jest rozumiana, jako umiejętność wyrażania własnego zdania tak, by nikogo nie urazić. Jest to również umiejętność obrony swojego zdania i swoich przekonań nawet wtedy, kiedy ktoś próbuje wywrzeć na nas swój wpływ,...
Techniki perswazji |
Perswazja to sposób wywierania wpływu na innych, aby przekonać ich do swoich racji. Za pomocą wybranych technik, można przekonać innych do swojego zdania, nakłonić do czegoś, bądź przekonać o wyższości swoich racji. W ten sposób można osiągnąć...
Aktywne słuchanie |
W relacjach międzyludzkich można wyróżnić wiele bardzo istotnych czynników. Jednymi z nich, a zarazem najbardziej podstawowymi są bez wątpienia przekazywanie informacji i słuchanie. W przypadku tego drugiego, ważne jest, aby słuchać uważnie i...
Motywacja w pracy |
Rozwój zawodowy jest bardzo istotny dla każdego z nas. Prócz życia prywatnego, wiele godzin spośród całego dnia w tygodniu spędzamy właśnie w pracy. Przy ośmiogodzinnym trybie pracy i ośmiogodzinnym odpoczynku nocnym, na życie prywatne...
Współczesne koncepcje zarządzania – reengineering, outsourcing, organizacja oparta na wiedzy |
Koncepcja zarządzania jest pomysłem, sposobem, mechanizmem prowadzenia podmiotu gospodarczego na rynku lub też innej instytucji, który określa jej miejsce w otoczeniu oraz pozwala na stworzenie odpowiednio dostosowanych warunków wewnątrz...
Zarządzanie zespołem, komunikacją i interesariuszami |
Na rynku obecnie oferowany jest cały szereg najróżniejszych szkoleń z zakresu zarządzania projektami, które przeznaczone są zarówno dla doświadczonych kierowników, jak i dla osób, które dopiero zamierzając zając się opisywaną problematyką....
Znaczenie procesu zarządzania zmianą a współczesnym rynku |
Zarządzanie zmianą to zarówno jedna z koncepcji zarządzania organizacją, jak i proces, który nie przebiega według utartych, zawsze tożsamych schematów i punktów. Nie zawsze prowadzi do identycznych rezultatów. Wynika to z tego, iż zarządzanie...
Jak skutecznie zreformować własną firmę? |
Wprowadzanie różnorodnych reform i zmian w organizacji, stowarzyszeniu, fundacji, czy przedsiębiorstwie jest naturalnym procesem rozwoju tych instytucji. Podobnie naturalny charakter ma opór pracowników wobec wszelkiego rodzaju wprowadzanych...
Szkolenia wzmacniające umiejętności z zakresu pracy zespołowej |
Umiejętność pracy zespołowej ma szczególne znaczenie dla powodzenia każdego przedsięwzięcia, niezależnie od tego, czy jest ono realizowane przez podmiot gospodarczy na rynku, czy też przez innego rodzaju podmioty, jak instytucje publiczne,...
Budowanie wizerunku pracodawcy |
Zapewne niejednokrotnie słyszałeś od znajomych zajmujących się rekrutacją lub prowadzących własną firmę, że o dobrego pracownika naprawdę dzisiaj trudno. Niejednokrotnie skarżyli się też, że osoby, które przeszły już przez kilka etapów...
Employer branding activities |
W ostatnich miesiącach niemal z tygodnia na tydzień spada dostępność potencjalnych pracowników na rynku poszukujących pracy, Z jednej strony (zwłaszcza dla pracowników) to dobrze, nieco gorzej na tym wychodzą pracodawcy, którzy nie mogą...
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy |
Przejąłeś dowodzenie firmą w złym dla niej momencie. Cóż, często kiedy w firmie dzieje się źle, centrala, inwestorzy, czy rada nadzorcza decyduje o tym, że należy zmienić osobę dowodzącą. Z jednej strony jest to dla niej (tej nowej osoby)...
Tworzenie wizerunku firmy |
Nastały takie czasy, że to pracownik dyktuje warunki, mówi się, że w końcu nastał rynek pracownika, a firmy zabijają się wręcz w walce o dobrych specjalistów. To bardzo dobry więc moment na rozwinięcie skrzydeł w branży headhunterskiej. W...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji