STREFA WIEDZY

Artykuły

Do zarządzania ludźmi trzeba mieć talent. Odpowiednie predyspozycje i umiejętności przywódcze są wymagane od menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wyzwania, którym jest poddawany menadżer to nie tylko jednoczenie zespołu i motywowanie do osiągnięcia założonego celu, ale także wypracowywanie porozumień i zażegnywanie napięć pomiędzy pracownikami. 
Zarządzanie zespołem wymaga nie tylko wiedzy i kompetencji, ale także silnego charakteru. Szczególnie jeśli w zespole, którym zarządzamy mamy silne osobowości. Niezależnie od tego jak zdyscyplinowanym, profesjonalnym i zgranym zespołem przyszło nam jako managerowi zarządzać podczas wykonywania kluczowych zadań konieczne będzie kontrolowanie pracy sowich podwładnych i jakości wykonywanych przez nich obowiązków.
Zarządzanie zespołem to nie łatwe zadanie, które aby mogło być wykonywane na odpowiednim poziomie, wymaga od kadry zarządzającej dużej wiedzy, odpowiednich cech osobowościowych i kompetencji. Wymaga nie tylko wiedzy teoretycznej, ale także dużej dawki empatii oraz umiejętności wyczuwania talentów oraz kompetencji swoich podwładnych. Jednym z takich ważnych zadań, które wymagają umiejętności wyczucia tego jakie umiejętności i kompetencje posiadają pracownicy jest...
Telemarketing to w wielu branżach jedno z bardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Bezpośredni, telefoniczny kontakt z klientem potrafi zdziałać cuda. Oczywiście pod warunkiem, że cały proces kontaktu z przedstawicielami docelowej grupy klientów przeprowadzony jest w odpowiedni sposób. Jak więc skutecznie wykorzystać telemarketing jako narzędzie, które może przynieść naszej firmie dużo korzyści ? Jak sprawić, aby niedoświadczenie i źle przeszkoleni telemarketerzy nie...
Każdy przedsiębiorca zarządzający firmą wie, że zastosowanie odpowiednich technik sprzedażowych skutecznie wpływa na zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie obrotów i zarobków przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z małym osiedlowym sklepikiem czy tez siecią stacji benzynowych, warto zadbać o odpowiednie przeszkolenie personelu i wypracowanie standardów obsługi klienta i kontaktu z nim.
W życiu codziennym każdego z nas, bez względu na to, czy w pracy czy w domu, niezwykle istotna jest właściwa organizacja czasu pracy. Organizując w odpowiedni swój czas w ciągu całego dnia, możemy najefektywniej wywiązywać się ze wszystkich swoich obowiązków, jak również realizować wszystkie najistotniejsze zadania. 
Zarządzanie zespołem pracowników wydaje się być niezwykle trudnym i odpowiedzialnym zajęciem. Nie każdy posiada do tego odpowiednie predyspozycje. Na umiejętności menedżerskie składa się bowiem wiele istotnych czynników i cech charakteru, które nie każdy z nas posiada. Przede wszystkim, należy do nich doskonała komunikacja interpersonalna. 
We współpracy z innymi ważne jest posiadanie dużych umiejętności interpersonalnych. Nie da się bowiem ukryć, że komunikowanie się z innymi warunkuje sukces we współpracy zawodowej lub jego brak. Komunikacja interpersonalna posiada wiele istotnych aspektów, które trzeba mieć na uwadze, kiedy chcemy komunikować się z innymi.
W życiu zawodowym każdego z nas zdarzają się wzloty i upadki. Istotne jednak, aby nauczyć się radzić sobie z przeciwnościami losu i cieszyć wtedy, kiedy wszystko się udaje. O tym, czy uda się nam odnieść sukces w pracy, zarówno ogólnie, jak i w mniejszych etapach, projektach czy realizowaniu celów decyduje wiele czynników. 
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej jest niezwykle skomplikowanym, trudnym i absorbującym zajęciem. Wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, podejmowaniem bardzo trudnych decyzji, a także umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem, bez których ciężko jest prowadzić i rozwijać przedsiębiorstwo. Pracodawcom na szczęście oferowanych jest wiele ciekawych szkoleń, podczas których mogą oni poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, jak również dowiadywać się, jak skutecznie i efektywnie zarządzać...
Szkolenia i warsztaty potrzebne są bardzo osobom, które zaczynają swoją karierę zawodową na stanowisku asystentki. Bez nich trudno byłoby uzyskać niezbędny profesjonalizm. Nie oznacza to, że będąc osobą doświadczoną, można się bez nich obyć. Warsztaty dla asystentek pomogą w zwiększeniu umiejętności potrzebnych w tej pracy. To przyda się bez względu na staż i poziom kompetencji.
Sekretariat to miejsce, którego funkcjonowanie ma duży wpływ na całą firmę. Jeśli tu wszystko działa jak należy, to korzystają z tego wszyscy. Jeśli coś jest nie tak, to firma przestaje dobrze funkcjonować. Obecnie ważne jest, by sekretariat działał nie tylko dobrze, ale i profesjonalnie. Ważne jest przestrzeganie wysokich standardów.
Wszystko, co robi się w ramach pracy zawodowej, można wykonywać lepiej. Lepiej oznacza szybciej, z mniejszym wysiłkiem, z lepszym efektem oraz na wyższym poziomie. Dotyczy to także pracy sekretarki, która tylko wydaje się być łatwa.Jest to praca odpowiedzialna. Od tego, czy dobrze jest wykonywana, zależy funkcjonowanie biura. Ma ona wpływ także na wizerunek firmy.
Asystentka to zawód idealny dla kogoś, kto lubi się rozwijać. Wymaga on stałej pracy nad sobą oraz zwiększania swoich kompetencji zawodowych. Bez tego trudno być dobrą asystentką, a jest to wymagająca praca. W rozwoju zawodowym pomocne są szkolenia, ponieważ uczą tego wszystkiego, co jest przydatne w tej pracy. Są z nich różnorodne korzyści.
W pracy sekretarki bardzo ważna jest kultura osobista. Chodzi jednak o coś więcej niż uprzejmość. Osoba pracująca w sekretariacie musi znać zasady savoir vivre. Ważną ich częścią są te, które dotyczą powitań. Kiedy ktoś wchodzi do biura, to w pierwszej kolejności ma kontakt z sekretarką. Jej schludny wygląd i umiejętność zachowania się przy powitaniu robią dobre wrażenie. 
Na rynku mamy różne szkolenia przeznaczone dla zwykłych pracowników jak i dla osób zajmujących stanowiska kierownicze, managerów różnego szczebla, które postanowiły pogłębić i uporządkować wiedzę na temat stosowania prawa pracy w praktyce po ostatnich ważnych zmianach. Wysyłanie na szkolenia z prawa pracy, są oczywiście dość istotne dla dalszego rozwoju każdej firmy, z każdej branży. 
Aby przeprowadzić interesujące szkolenie, na którym uczestnicy będą czuć zainteresowanie, będą aktywni i oczywiście bezpieczni, dobrze jest podzielić szkolonych na grupy. To optymalny podział oparty o odliczanie lub inne, atrakcyjne formy. Samo słuchanie trenera, bywa nużące i nieciekawe. Coraz więcej firm stawia na jakość i wybiera aktywne formy uczenia, a osoby prowadzące szkolenia wykorzystują różne sposoby, żeby zaciekawić szkolonych uczestników. 
Mając własna firmę trzeba dobrze znać się na wszystkich aspektach prawa pracy. Jeżeli zatrudniamy pracowników, jest to nieodzowna rzecz. Przepisy dosyć często się zmieniają, dlatego warto uczęszczać na szkolenia z tego zakresu. Nasza księgowa, pracownicy kadrowi, też powinni być na bieżąco, nie tylko w sprawach finansowych, ale i mieć pojęcie o prawie pracy.
Bardzo często pracodawcy, chcąc podnosić kwalifikacje swoich pracowników, decydują się na płatne urlopy szkoleniowe, wysyłając na szkolenia finansowe. Wszelkie dodatkowe świadczenia, oraz ich zakres np. pokrywanie opłat, kosztów przejazdu, pomoc naukową jest kwestią umowy między pracodawcą i pracownikiem. Z reguły szef firmy pokrywa wszystkie wydatki, a korzyści z takiego szkolenia są oczywiście obopólne.
Firma, którą założyliśmy musi się rozwijać na wielu płaszczyznach i będąc jej szefem powinniśmy zrobić wszystko co w naszej mocy, dołożyć wszelkich starań do osiągnięcia wymarzonego sukcesu. Zatrudniając pracowników, właściwą strategią w rozwoju firmy jest ich dokształcanie, rozwijanie, czyli odpowiednie szkolenie, które będzie korzystne dla całego przedsiębiorstwa. Stawiając na rozwój pracownika, opłacając kursy i szkolenia, tak naprawde inwestujemy we własna...
Stres jest szczególną reakcją naszego organizmu, która pojawia się zawsze, gdy nie potrafimy sobie poradzić z sytuacją, w jakiej się znaleźliśmy. Stres towarzyszy nam niemal codziennie, kiedy to w życiu zawodowym lub prywatnym spotykają nas niespodziewane sytuacje, które mogą wiązać się z jakimś zagrożeniem. Wydaje się, że pewna, umiarkowana dawka stresu jest niezwykle przydatna i może wykazywać pozytywne działanie. 
Wśród wielu kursów, jakie są organizowane w wielu miejscowościach, nieustannie wielką popularnością cieszy się kurs pewności siebie. Kurs taki organizowany jest w wielu miastach w Polsce, a dedykowany może być wielu różnym grupom, od nastolatków, którzy z jakiegoś powodu utracili swoją pewność siebie, po pracowników każdego szczebla, czy nawet gospodynie domowe. Dla każdej z grup taki kurs prowadzony jest w...
Stres pojawia się w odpowiedzi na wysokie wymagania sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Kiedy nasz organizm, czy też umysł nie jest w stanie zachować równowagi z powodu jakiejś sytuacji, kiedy nie może zaadaptować się wystarczająco szybko do czynników oddziałujących na nas, wówczas dochodzi do pracy organizmu na najwyższych obrotach. Zarówno ciało jak i umysł stara się wytężyć wszystkie swoje siły,...
W każdej firmie musi być ktoś, kto zarządza pracownikami. Czasem jest to szef, dyrektor, kierownik, kiedy indziej manager…bez względu na nazewnictwo, istotny jest fakt, że odpowiedzialny jest za zarządzanie pracownikami. Jakie są obowiązki takiej osoby?
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.