STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Budowanie wizerunku firmy |
Od jakiegoś czasu prowadzisz firmę, pierwsze boje za Tobą, biznes zaczął działać, najwyższa więc pora na to, by fakt istnienia firmy dotarł do jak najszerszej rzeszy odbiorców. Nie chodzi tylko o to, by ludzie mówili, ale także o to co, jak i...
Role menedżerskie |
Menedżer to bardzo ważne i odpowiedzialne stanowisko w każdej organizacji. Menedżer powinien motywować i nadzorować pracowników, nadzorować wykonywanie zadań w firmie, jak również planować te zadania i koordynować pracę personelu. Menedżer ma...
Sposoby motywowania pracowników przykłady |
Zadowolony ze swojej pracy, zmotywowany pracownik to prawdziwy skarb dla każdego przedsiębiorstwa. Taki pracownik nie tylko doskonale, bardzo efektywnie pracuje, ale również kreatywnie podchodzi do wyznaczonych zadań, chętnie podejmuje się...
Zarządzanie talentami |
Zarządzanie talentami stało się bardzo popularnym sposobem zarządzania pracownikami w organizacji. Jest to metoda zarządzania, które przede wszystkim opiera się na docenianiu ludzi i ich możliwości. Każdy człowiek jest zupełnie inny. Posiadamy...
Zarządzanie talentami w organizacji |
Każde przedsiębiorstwo, które chce zapewnić sobie zrównoważony rozwój, poprawne funkcjonowanie i odnieść sukces na rynku musi stawiać na odpowiednią, dobrze wykwalifikowaną kadrę pracowniczą. Bez tego niemal niemożliwym jest, aby...
Style kierowania |
W zarządzaniu pracownikami wyróżnić możemy kilka podstawowych stylów. O stylu kierowania pracownikami możemy mówić w przypadku, kiedy mamy do czynienia z powtarzającymi się, zaplanowanymi działaniami, które mają na celu w konkretny sposób...
4 popularne techniki sprzedażowe |
Najlepsi handlowce z różnych dziedzin wykorzystują techniki sprzedażowe, które są połączeniem psychologicznej manipulacji i umiejętności negocjacyjnych. To dzięki nim możemy znacząco polepszać swoje wyniki w pracy, działać skuteczniej i...
4 podstawy skutecznej sprzedaży |
Każdy z nas jest sprzedawcą: niekoniecznie w momencie, w którym nawiązujemy handlowe relacje z klientem, ale również w codziennym życiu. Sprzedajemy swoje zdolności i kompetencje podczas rozmów kwalifikacyjnych, sprzedajmy również swoją...
Negocjacje w pięciu krokach |
Umiejętności negocjacyjne przydają się każdego dnia: zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. W końcu negocjujemy niemal nieustannie - w domu, w pracy, w szkole i w sklepie. Choć sam proces często wygląda bardzo odmienne w zależności od...
Handel - jak się rozwijać w branży? |
Sprzedaż to ciągła nauka - wie o tym każdy, kto posiada jakiekolwiek doświadczenie w handlu bezpośrednim. Aby być dobrym, konkurencyjnym sprzedawcą należy ciągle się rozwijać. Jednym z domowych, niemal bezpłatnych sposobów jest korzystanie z...
Techniki sprzedażowe: podejście tradycyjne kontra metoda Sandlera |
Dwie podstawowe metody zbijania obiekcji klienta różnią się kompleksowym podejściem psychologicznym. Wyróżniamy tradycyjną szkołę negocjacji handlowych oraz metodę Sandlera - innowacyjny sposób, który opiera się na stworzeniu pozahandlowych...
Telesprzedaż. |
Dzisiejszy biznes opiera się głównie na sprzedaży. Świat dzisiaj ogarnął internet i każdy kto posiadał swój jakiś mały, lokalny biznes przerzuca swą działalność na sprzedaż internetową, ponieważ w ten sposób może zdobyć wielu klientów poza...
Profesjonalna obsługa klienta. |
Profesjonalna obsługa klienta to kluczowy czynnik do tego, by firma zyskała dużą ilość klientów. A duża ilość klientów wiąże się z zyskiem i wysokimi przychodami. Dlatego każdy pracodawca powinien nowego pracownika przeszkolić właśnie z...
Dobre relacje z klientem |
Sprzedawca jest osobą, która reprezentuje całą firmę, ponieważ to on ma bezpośredni kontakt z klientem. Zatem jest ważnym pośrednikiem pomiędzy firmą a klientem. Dlatego od sprzedawcy zależy to jak klienci będą postrzegali całą firmę. Dlatego...
Szkolenie z obsługi klienta. |
Ciężko jest wymienić prace, w których pracownik nie ma stałego i bezpośredniego kontaktu z klientem. Właściwie wszędzie, gdzie się tylko obejrzymy możemy natknąć się na relację na płaszczyźnie pracownik-klient. Na pewno każdy z nas nawet kilka...
Szkolenie obsługa klienta. |
Właściwie wszędzie gdzie się wybierzemy mamy kontakt z drugą osobą, która reprezentuje swoją osobą daną firmę, przedsiębiorstwo bądź instytucję. Niezależnie od tego czy dana firma jest znana tylko i wyłącznie na rynku lokalnym czy jest to...
Psychomanipulacja |
Negocjacje to słowo, które dla wielu sprawia dość znaczący problem, gdyż wiąże się z pewnym rodzajem manipulacji, które można podciągnąć do miana psychomanipulacji. Określa się za nie próbę podjęcia drogi do osiągnięcia porozumienia na dany...
Szkolenia negocjacje |
Negocjacje to klucz do osiągnięcia sukcesu w szczególności, gdy mamy bardzo wyrafinowanego konkurenta. Ze względu na swoją zawiłość wyróżniamy trzy główne rodzaje negocjacji, które związane są z różnymi aspektami naszego życia. W ten oto...
Szkolenia negocjacje handlowe |
Negocjacje są nieodłącznym elementem naszego życia i od zawsze towarzyszą nam podczas różnego rodzaju działań, w szczególności, gdy mowa jest o działaniach związanych z finansami. Podążając za owymi słowami w pierwszej kolejności musimy poznać...
Szkolenie z negocjacji biznesowych |
Każdy kto prowadzi firmę z pewnością nieraz miał sytuację wymagającą od niego sztuki negocjacji. Owszem choć same negocjacje służą do uzyskania porozumienia pomiędzy dwiema stronami, w kwestii różniących nas spraw. Nie trudno uznać możliwość...
Szkolenie z negocjacji |
Negocjacje czyli sztuka odpowiedniego prowadzenia rozmowy z klientem, w celu uzyskania jak najlepsze oferty dla nas. Same negocjacje są bardzo dobrym rozwiązaniem dla wielu osób chcących uzyskać korzystniejszą ofertę, niż zakłada to sam...
Zarządzanie sprzedażą |
Sprzedaż kojarzy nam się w większości przypadków, ze sprzedaniem produktu dla klienta, osiągnięciem przychodu, z którego pewna część to nasz zysk. Wiele osób zapomina jednak jak bardzo ważne jest odpowiednie zarządzanie sprzedażą w celu...
Zwiększenie sprzedaży |
Na to pytanie próbuje odpowiedzieć wiele osób. Na szczęście w obecnych czasach, gdy internet jest wszechobecny bez problemu możemy poszerzać swoją wiedzę z zakresu interesujących nas tematów. Ponadto należy pamiętać, że to samo medium...
Sztuka skutecznej sprzedaży |
W jaki sposób prowadzić sprzedaż by móc ją określić jako sprzedaż skuteczną/efektywną? Na to pytanie z pewnością próbuje odpowiedzieć wiele osób, lecz znalezienie jednej pewnej odpowiedzi jest bardzo trudne, gdyż wszystko zależy od przypadku....
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji