STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej - korzyści dla firmy |
Odpowiednie porozumiewanie się pomiędzy ludźmi jest istotne w każdym momencie. Szczególne znaczenie ma jednak w pracy, gdzie brak właściwej komunikacji może być przyczyną nieporozumień i głębszych konfliktów pomiędzy pracownikami. Wiele firm dba...
Rozwiązywanie problemów z komunikacją - odpowiednie szkolenie |
Właściwe komunikowanie się ludzi pomiędzy sobą jest bardzo ważne w wielu aspektach. Szczególnie gdy mowa o stosunkach panujących w pracy, odpowiednie porozumiewanie się często jest podstawą sukcesów. Aby zrozumieć mechanizmy, które odpowiadają za...
Szkolenia z komunikacji i ich program |
Komunikacja między ludźmi jest niezwykle istotna, zwłaszcza gdy mowa o komunikacji w pracy. Niestety nie każdy jest w stanie odpowiednio porozumiewać się ze współpracownikami, co może prowadzić nie tylko do powstawania konfliktów, ale przede...
Negocjacje biznesowe- jak je prowadzić? |
Sprzedaż jest ściśle związana z negocjacjami. Zatem polega na dwustronnej komunikacji, której celem jest osiągnięcie zamierzonego efektu. W przypadku sprzedaży uwieńczeniem jest podpisanie umowy. Oczywiście ważna jest cena i jakość oferowanego...
Techniki sprzedaży- dlaczego warto je stosować? |
Techniki sprzedaży pełnią kluczową rolę w uzyskaniu większych zysków i ugruntowaniu swojej pozycji na rynku. Jednak handel i sprzedaż nie jest łatwa, gdyż na rynku jest duża konkurencja. Zatem należy dotrzeć do klientów i zaproponować im...
Jak prowadzić negocjacje? |
Negocjacje są ściśle związane z biznesem. Poprzez rozmowy ustala się ceny, umowy i ich zakres. Ich prowadzenie wcale nie jest łatwe i zależy w dużej mierze od pozycji biznesowej. Oczywiście również sytuacja na rynku wpływa na pozycję owych...
Techniki sprzedaży- co warto wiedzieć? |
Niewątpliwie sprzedaż określonego produktu, czy też dobra nie jest łatwa. Na rynku jest wiele firm, które proponują podobne usługi, zatem koniecznie należy wyprzedzić konkurencję. Obecnie nie wystarczy tylko dobrej jakości produkt i niska cena,...
Techniki sprzedaży dla lepszych efektów |
Aby dotrzeć do klientów należy zastosować odpowiednie techniki sprzedaży. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, zatem nie tylko należy zaproponować odbiorcom niską cenę, ale też dobrej jakości produkt. Zatem sprzedawca musi zrozumieć rynek i...
Awans w pracy |
Twoja firma wciąż się rozwija. Zatrudnisz coraz więcej pracowników, chcesz coraz sprawniej zarządzać zespołem i planujesz dalszy rozrost przedsiębiorstwa. Zaczynasz się zastanawiać nad podziałem pracowników na zespoły i przypisania im szefów....
Kierowanie zespołem |
Wydawało się, że wszystko idzie świetnie. Twój zespół jak dotąd działał sprawnie, czego się podjął to wykonywał, cele realizował, projekty dowoził. I nagle, coś się zepsuło. Zapewne na początku były to niezauważalne, drobne potknięcia, spadek...
Role menedżera |
Ciężka praca się opłacała. Zostałeś zauważony, Twoja praca została doceniona, ktoś na górze w strukturze firmy stwierdził, że byłbyś świetnym menadżerem i dostałeś (w wielu przypadkach upragniony) awans. Po kilku dniach euforii zaczynasz się...
Jak motywować zespół |
Miałeś kiedyś możliwość pracować z zespole jako jego członek? A może od razu zostałeś rzucony na głęboką wodę i od razu masz nim kierować? Nie wiesz jak motywować zespół do efektywnej pracy? Pamiętaj, że zespół to grupa ludzi o różnych...
Atrybuty przedsiębiorstwa: nazwa, logo, misja |
Każde przedsiębiorstwo powinno posiadać szereg atrybutów fizycznych, które pomagają w budowaniu marki. Ich odbiór, przyswajalność i dostępność pozwala na stałe zagoszczenie w świadomości konsumentów, a w konsekwencji zwiększenie i ustabilizowanie...
Męska i kobieca kultura organizacyjna |
Typów kultury organizacyjnej jest bardzo wiele: mnóstwo specjalistów z dziedziny zarządzania i psychologii biznesu wypracowała różną systematykę i podział kultur, które występują w przedsiębiorstwach. Jednym z takich podziałów jest kobiecość i...
Rekrutacja w Assessment Center - czym jest? |
Assessment Center to organ w przedsiębiorstwie (zwykle w docelowym, które samo prowadzi procesy rekrutacyjne, mające na celu pozyskanie pracowników o konkretnym profilu), który zajmuje się kompleksową oceną kompetencji kandydatów do pracy -...
Ocena pracownika metodą 360 stopni |
Metod oceny pracowników jest bardzo wiele: jej wybór uzależniony powinien być od charakteru firmy, branży, stosunków między pracownikami i kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Jednak istnieją systemy uniwersalne, które można dopasowywać do...
Coaching w biznesie |
Od kilku lat słowo "coaching" staje się coraz bardziej popularny. Zjawisko to ma swoich zwolenników i przeciwników: ci pierwsi twierdzą, że odpowiedni coach jest niemal cudotwórcą, ci drudzy wyśmiewają cały proces uznając, że nic nie zmotywuje...
Cztery rodzaje kultury organizacyjnej w firmie |
Typologii kultury organizacyjnej jest bardzo wiele: wielu przedstawicieli różnych nurtów zarządzania tworzyło swoje własne koncepcje i podziały, które były do siebie zbliżone lub różniły się elementarnymi wartościami. Jednym z najpopularniejszych...
Cechy rekrutera idealnego |
Branża HR rozwija się coraz szybciej. Rosnąca ilość miejsc pracy, przy niewielkiej liczbie potencjalnych pracowników sprawia, że szczególnie "miękki HR", polegający na rekrutacji i selekcji pracowników, wymaga kolejnych nakładów pracowniczych....
Wywiad kompetencyjny metodą STAR |
Wywiad kompetencyjny jest bardzo ważną częścią każdej rozmowy kwalifikacyjnej. Od naszej oceny umiejętności i uzdolnień kandydata zależy możliwość jej zatrudnienia oraz czerpanie korzyści z jego pracy. Jedną z najbardziej popularnych metod...
Jak budować odpowiednie relacje w zespole pracowniczym? |
Dobre relacje pomiędzy pracownikami są bardzo ważne. To od nich zależy chęć do pracy poszczególnych członków zespołu, ich motywacja i zaangażowanie. Bez dobrych relacji nie może wystąpić dobra atmosfera: w końcu to one ją tworzą. Jak więc budować...
Asertywność w negocjacjach: jak ją skutecznie wzmocnić? |
Asertywność jest cechą pożądaną przez wielu pracodawców. Szczególnie w przypadku szeroko pojętego biznesu, sprzedaży czy obsługi klienta musimy pamiętać, że postawa asertywna często może znacząco podnieść nasze wyniki. Dlaczego? To proste!...
Ocena pracowników: 4 podstawowe metody |
Ocena pracowników jest niezbędna w każdym przedsiębiorstwie. O ile w małych, lokalnych firmach zwykle występuje opisowa, często nieudokumentowana ocena, już w dużych przedsiębiorstwach należy skupić się na wybraniu odpowiedniej metody. System...
Najbardziej pożądane talenty w organizacji |
Osoby utalentowane, są z pewnością najlepszym kapitałem ludzkim. Jednak często możemy mieć problem z pozyskaniem osób wybitnych, które cechują się konkretnymi, zwykle wrodzonymi umiejętnościami, czasem również nie potrafimy zarządzać rozwojem...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji