Inne strony: GAMMA DISCOVER

STREFA WIEDZY

Artykuły


Szkolenie autoprezentacja |
 W dzisiejszym świecie sprzedać można wszystko. Jedne rzeczy czy usługi sprzedają się szybko, bezproblemowo (czy ktoś widział na przykład reklamę chleba, albo bułek kajzerek?), a w wykreowanie popytu na inne należy włożyć znaczny wysiłek. Jedną z...
Szkolenie wystąpienia publiczne |
Jeżeli firma w końcu zaczęła przynosić zyski, podźwignęła się po ciężkim kryzysie lub wręcz weszła na nowe, innowacyjne rynki może się przydarzyć, że będzie to zauważone przez różne instytucje branżowe. Niektóre z nich w trakcie roku rozpisują...
Autoprezentacja szkolenie |
Ileż to razy firma biorąca udział w przetargu nie dostała kontraktu, ponieważ komisji, która podejmowała decyzję nie spodobał się sposób prezentowania oferty przez pracownika potencjalnego dostawcy? Oczywiście nie mówimy tu o przetargach...
Komunikacja interpersonalna szkolenie |
Zespół pracowników w firmie działał przez wiele miesięcy, jeśli nie lat bez zarzutu. No właśnie – słowo klucz: działał. Nagle, zdaje się, że bez żadnego wyraźnego powodu coś się zaczyna psuć. W takiej sytuacji dobry menadżer powinien się...
Wystąpienia publiczne szkolenie |
Istnieje wiele możliwości skategoryzowania ludzi. Można ich między innymi podzielić na takich, którzy są stworzeni do występowania przed ludźmi, są też tacy, którzy w takiej sytuacji najchętniej schowaliby się w mysiej dziurze. Niestety jest to...
Inteligencja emocjonalna szkolenie |
Wraz z napływem zachodnich korporacji do Polski, zmianom uległy kompetencje, według których ocenia się pracowników. Szukając potencjalnej osoby do pracy, uwagę zwraca się nie tylko na czysto merytoryczną wiedzę, ale także na kompetencje miękkie,...
Szkolenie zamknięte |
Potrzeby szkoleniowe w rozwijającej się firmie przeważnie rosną. Czasami zaistnieje potrzeba przeszkolenia jednej osoby, innym razem okazuje się, że cały dział musi odbyć wysoce specjalistyczny kurs. Może się też zdarzyć tak, że szkolenie musi...
Storytelling szkolenie |
Sprzedażą rządzi reklama. Zanim klient poczuje, że musi coś kupić, należy sprawić, by poczuł, że bez danego przedmiotu, czy usługi jego życie nie jest tak dobre jak mogłoby być. Zanim bowiem nastąpi kupno czegoś, osoba kupująca musi mieć...
Komunikacja szkolenie |
Starając się poprawić jakość i wydajność pracy większość pracodawców (oczywiście nie wszyscy, na szczęście), stawiają na ilość wykonywanych przez pracowników zadań, rzadziej na jakość. Pomimo początkowego, zdawałoby się sukcesu takiego...
Zarządzanie sobą w czasie szkolenie |
Zarządzanie czasem, kontrola nad tym jak płynie, czy na co tracimy go najwięcej jest ostatnio tematem, który budzi zainteresowanie wielu osób na różnych stanowiskach – począwszy od asystentów, a na kadrze zarządzającej kończąc. Dwudziesty...
Szkolenie autoprezentacja |
Czy zastanawiałaś się czasami dlaczego kobiety mają dużo większe problemy i trudności w osiągnięciu najwyższych stanowisk zarządczych? Pomijając fakt, że to kobiety mają w swoim życiu zawodowym przerwy związane z urlopem macierzyńskim, a często...
Szkolenie wystąpienia publiczne |
Pracujecie bardzo ciężko nad lukratywnym kontraktem. Może przydarzyć się taka sytuacja, że klient wybierze wykonawcę projektu dopiero po zapoznaniu się z konkretną propozycją rozwiązań, ponadto może być konieczność wystąpienia przed większym...
Autoprezentacja szkolenie |
Gdzie się człowiek nie obejrzy, wszędzie istnieje znaczna konkurencja. Trzeba zatem umieć przekonać drugą osobę (nieistotne czy to potencjalny klient, kontrahent, współpracownik, czy pracownik) do tego, by wybrał właśnie nas. Malejące bezrobocie...
Komunikacja interpersonalna szkolenie |
Skończyły się już czasy, kiedy to pracownicy mieli w firmie tylko do wykonania swój kawałek pracy i tylko z niego byli rozliczani. Aktualnie, obok oczywiście twardych mierników, ocenie podlegają także stosunki panujące pomiędzy współpracownikami....
Wystąpienia publiczne szkolenie |
Ostatni raz występowałeś publicznie jeszcze na uroczystości w przedszkolu lub akademii w szkole, a tu nagle Twój przełożony każe Ci organizować wystąpienia publiczne. Szkolenie z tego zakresu przeważnie obejmuje swoją tematyką samo...
Grywalizacja w organizacji |
Grywalizacja staje się coraz bardziej popularna w przedsiębiorstwach o różnym charakterze. Wykorzystywana jest przede wszystkim przez działy HR w celu rekrutacji i wdrażania pracowników, jednak jej formy często zostają wykorzystywane również...
Komunikacja werbalna: teoria i praktyka |
Komunikacja werbalna jest podstawowym ludzkim sposobem komunikacji. To właśnie nasz gatunek opanował ją do perfekcji tworząc skomplikowane języki, które posiadają logiczną strukturę gramatyczką i nawet kilkaset tysięcy słów. Językiem - mimo...
Empowerment - nowoczesny sposób zarządzania |
Empowerment to nowatorski model zarządzania, który posiada tylu samo zwolenników, co przeciwników. Nic dziwnego - z pewnością empowerment nie jest dla każdego. Jest to styl zarządzania, który wymusza na pracownikach kreatywność, decyzyjność i...
Język korzyści - technika prezentacji produktu i sprzedaży |
Język korzyści używany jest przez handlowców, w celu zaprezentowania produktu i przekonania konsumenta do jego zakupu. Od tego, w jaki sposób przedstawimy naszą ofertę zależy bardzo wiele. Nieatrakcyjna prezentacja może zniechęcić klienta i...
Motywacja w pracy: od czego zależy? |
Motywacja jest skomplikowanym mechanizmem, który sprawia, że angażujemy się w zadania oraz realizujemy swoje cele i postanowienia. Motywacja może pochodzić z wewnętrznych cech i predyspozycji pracownika, jednak duże znaczenie ma również...
Co to jest grywalizacja? |
Grywalizacja jest stosunkowo nowym zjawiskiem, które przede wszystkim wykorzystywane jest w marketingu i dziale HR. Grywalizacja jest to wykorzystanie różnych technik i mechanizmów, które znane są z popularnych gier: planszowych, komputerowych...
Bariery w komunikacji |
Komunikacja werbalna obejmuje wypowiadanie słów i całych zdań, które mają sens dla wypowiadającego i mogą zostać zrozumiane przed odbiorcę. Niektórzy zaliczają do niej również elementy komunikacji parawerbalnej: tonację głosu, szybkość...
Empowerment - co to jest? |
Empowerment stał się popularną koncepcją zarządzania, która swoje odniesienie znajduje choćby w słynnych turkusowych przedsiębiorstwach. Empowerment polega na zaangażowaniu pracowników w podejmowanie decyzji. Umacnia to ich samozadowolenie,...
Język korzyści - czym jest i jak go używać? |
Język korzyści to zbiór wyrażeń, słów i stwierdzeń, które dodatkowo powinny być nacechowane pozytywnymi emocjami. Dzięki użyciu pewnych sformułowań możemy delikatnie popychać klienta w stronę decyzji o zakupie danego produktu oraz poprawiamy...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.