STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Jak skutecznie kierować pracownikami? |
Menedżer jest osobą, której priorytetowym zadaniem jest realizacja procesu zarządzania, a więc planowanie oraz podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstwa. Ponadto do jego zadań należy organizowanie pracy ludzi oraz...
Jak kierować pracownikami, by praca była efektywna? |
Nie da się ukryć, że współcześnie wiele osób decyduje się założyć własną firmę. Prowadzenie własnej, dobrze prosperującej firmy nie jest jednak zadaniem łatwym. Nietrudno zauważyć, że sukces firmy zależy od wielu różnorakich czynników. Na...
Ewaluacja projektu edukacyjnego |
Ewaluacja jest coraz bardziej powszechnie stosowanym procesem o charakterze praktycznym, którego priorytetowym zadaniem jest ustalenie czy realizowany program osiągnął pierwotne cele. Ewaluacja projektu edukacyjnego powinna być przeprowadzana...
Jak być szefem i menedżerem? |
Praca w zespołach nigdy nie należała do tych najłatwiejszych. Częste odmienne poglądy, konflikty czy trudności w organizacji pracy to zaledwie kilka problemów jakie można spotkać kiedy odpowiadamy za pracę w zespole. Dobrze skoordynowany i...
Na czym polega ewaluacja wewnętrzna? |
Ewaluacja wewnętrzna jest procesem o charakterze praktycznym, którego głównym zadaniem jest ustalenie czy realizowany projekt osiągnął zakładane cele. Zawsze warto pamiętać o tym, aby w trakcie trwania przedsięwzięcia oraz po jego zrealizowaniu...
Szkolenia a kultura organizacyjna w pracy |
W wielu przedsiębiorstwach często zdarza się, że mimo zatrudniania doskonałych fachowców oraz posiadania doświadczonych i kompetentnych liderów, firma wciąż nie potrafi osiągać w pełni satysfakcjonujących wyników. W takich przypadkach z pewnością...
Wysoka kultura korporacyjna w firmie |
Doświadczenia licznych, dobrze prosperujących na rynku firm dowiodły, że kultura kooperacyjna nie jest tylko i wyłącznie wymysłem szalonych prezesów, liderów czy badaczy. Jak się okazuje organizacje, które stworzyły wysoki poziom kultury...
Czy pracownicy potrzebują informacji zwrotnej? |
Zarządzanie zespołem to bardzo odpowiedzialne i wymagające rozległej wiedzy i umiejętności zadanie. Czasy kiedy królowała obiegowa opinia, że „rządzić to się umie każdy” przeszły do lamusa, a nauki zarządzaniu zasobami ludzkimi traktowane są w...
Jak zatrzymać pracownika w firmie? |
Doświadczony oraz wyszkolony pracownik na rynku pracy to dla każdego przedsiębiorstwa nieoceniona pomoc w dążeniu do wyznaczonych priorytetów. Jednak z czasem może zdarzyć się, że relacje między szefem a pracownikiem mogą ulec pogorszeniu i...
Wpływ komunikacji wewnętrznej na prosperowanie firmy |
Wielu właścicieli firm uważa, że do sprawnego funkcjonowania organizacji oraz tworzenia jej nienagannego wizerunku potrzebne są tylko odpowiednie działania marketingowo-reklamowe. Wówczas to wewnętrzne życie takiej organizacji schodzi na dalszy...
Jakie są szczeble kariery menedżerskiej? |
Nie da się ukryć, że większość ludzi dąży do posiadania dobrej pracy. Poświęcamy dużą ilość czasu na edukację oraz samodoskonalenie swoich umiejętności. Dobra praca to dla wielu ludzi taka, która gwarantuje nam godziwe zarobki. Praca za którą...
Coaching jako zbiór narzędzi wspierania rozwoju |
Każdy człowiek poświęca znaczną część życia na edukację. Uczęszczamy do szkół, a potem idziemy na studia lub od razu do pracy. Żyjemy jednak w czasach, gdy dyplom ukończenia studiów nie przesądza już o tym, że osiągniemy sukces. Dlatego też warto...
Na czym polega kultura organizacyjna? |
Kultura organizacyjna jest jednym z kluczowych czynników w biznesie, który w znacznym stopniu decyduje o tożsamości danej firmy. Większość menedżerów uważa, że kultura organizacyjna w biznesie jest równie ważna jak strategia. W związku z tym...
Jaki powinien być dobry kolega w pracy? |
Nie da się ukryć, że każdy człowiek chciałby posiadać dobrze płatną pracę. Wynagrodzenie powinno być na tyle wysokie, by móc zrealizować za nie nie tylko swoje podstawowe potrzeby, ale i marzenia. Nie da się również nie zauważyć, że bardzo ważne...
Jaka jest definicja kultury organizacyjnej? |
Oczekiwane wyniki każdej jednostki gospodarczej zależą od wielu elementów a w szczególności od kompetencji kadry zarządzającej, posiadanych zasobów materiałowych i finansowych. Istotne znaczenie w tej kwestii ma również kultura organizacyjna...
Dlaczego action learning jest skuteczny? |
Obecnie coraz większa popularnością cieszy się metoda nauczania zwana action learning. Różni się ona w istotny sposób od tradycyjnych metod nauczania, które to koncentrują się głownie na prezentacji zdobytej.
Po czym poznać, że pracownik chce odejść z naszej firmy? |
Nie da się ukryć, że nie każdy wiąże z jedną firmą całe swoje życie zawodowe. Jeżeli jednak mamy dobrą pracę, która nas zadowala istnieją duże szanse na to, że zechcemy współpracować z zatrudniającą nas firmą przez długie lata. Każdy z nas jednak...
Jak być dobrym przywódcą biznesowym? |
We współczesnym świecie biznesu jest wielu zarządców, ale nie każdy z nich to lider z prawdziwego zdarzenia. Prawdziwe przywództwo nie oznacza bowiem zajmowania wysokiego miejsca w hierarchii służbowej czy dominowania nad innymi ludźmi.
Jak zapobiec odejściu pracownika z pracy? |
Nie da się ukryć, że istnieje wiele czynników, które motywują pracownika do pracy. Nie da się również zaprzeczyć temu, że istnieją i takie, które nas demotywują. Odchodzenie pracowników z firmy staje się zjawiskiem coraz bardziej powszechnym....
Jak organizować szkolenia by przyniosły same korzyści? |
Posiadanie własnej firmy jest marzeniem wielu osób. Nie da się jednak ukryć, że prowadzenie własnej, dobrze prosperującej firmy nie jest zadaniem łatwym. Współczesny rynek produktów oraz usług jest bardzo nasycony. Warto byłoby więc zadbać o...
Analiza potrzeb szkoleniowych |
Szkolenia w biznesie są tematem, który znajduje zarówno wielu zwolenników, jak i przeciwników. Niemniej wydaje się, że inwestycje w rozwój zasobów ludzkich jest najkorzystniejszą lokatą kapitału oraz czynnikiem zwiększającym konkurencyjność...
Czy odejście pracownika źle świadczy o szefie firmy? |
Zmieniająca się sytuacja na rynku pracy sprawia, że dobry i solidny pracownik z doświadczeniem jest prawdziwym skarbem dla większości pracodawców. Jednak czasem się zdarza, że trudne relacje między podwładnym, a przełożonym są główną przyczyną...
Co zrobić gdy mamy problem z kolegą z pracy? |
Nie da się ukryć, że przyjemna atmosfera w miejscu pracy to jeden z czynników, który motywuje nas do pracy. Nie zawsze jednak relacje między współpracownikami są poprawne, a szef wyrozumiały. Czasami zdarzają się sytuacje wyjątkowo nieprzyjemne i...
Co to jest ewaluacja projektu edukacyjnego? |
Ewaluacja projektu edukacyjnego jest kompleksową oceną danego programu, polityki, czy inwestycji biorącą pod uwagę poszczególne stadia takie jak: planowanie, realizacja i pomiar rezultatów. Ewaluacja dostarcza istotnych informacji...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.