Komunikacja szkolenie

Starając się poprawić jakość i wydajność pracy większość pracodawców (oczywiście nie wszyscy, na szczęście), stawiają na ilość wykonywanych przez pracowników zadań, rzadziej na jakość. Pomimo początkowego, zdawałoby się sukcesu takiego postępowania, po pewnym czasie okazuje się, że większe zyski były zjawiskiem tylko chwilowym. Czemu tak się dzieje? 


    Starając się poprawić jakość i wydajność pracy większość pracodawców
    (oczywiście nie wszyscy, na szczęście), stawiają na ilość wykonywanych przez pracowników zadań, rzadziej na jakość. Pomimo początkowego, zdawałoby się sukcesu takiego postępowania, po pewnym czasie okazuje się, że większe zyski były zjawiskiem tylko chwilowym.

    Czemu tak się dzieje? Stawiając na ilość, rozliczając pracowników z tego ile projektów do firmy przyniósł, ile sprzedał towaru, czy ilu nowych potencjalnych klientów pozyskał do bazy danych, gdzieś umyka jakość wykonywanych zadań.

    Jeżeli pracownik wie, że podstawą do wyliczenia mu premii, będzie wypełnianie celów ilościowych, nie będzie starał się szukać rozwiązań pozwalających na zwiększenie jakości – są to bowiem zabiegi czasochłonne, które przy takim określeniu regulaminu premii nie mają racji bytu. Dlatego też lepiej jest postawić na jakość.

    Zwłaszcza w handlu, w tych segmentach, w których konkurencja jest bardzo duża. Nie ulega bowiem wątpliwości to, że dobrze potraktowany klient, można rzec dopieszczony, będzie do nas wracał, podczas gdy niezadowolony nie dość, że nie kupi nic ponownie, to jeszcze zacznie zniechęcać innych.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

    Zwłaszcza osoby, które bezpośrednio pracują z klientami bądź kontrahentami powinny być nastawione na jakość w relacjach. Jednym z potrzebnych narzędzi jest odpowiednia komunikacja. Szkolenie w zakresie przekazywania treści za zewnątrz organizacji to forma, która powinna być obowiązkowa dla każdego pracownika front-office.

    Oczywiście sama komunikacja zewnętrzna nie polega tylko na ładnym mówieniu i przekazywaniu drogą werbalną informacji. Jako komunikację rozumiemy bowiem te wszystkie działania, które nakierowane są na wymianę informacji z drugą stroną.

    Chodzi więc również o maile, listy tradycyjne (tak, czasem okoliczności wymagają także tego), ale także o rozmowy przez telefon. Nie dość, że należy dobrać odpowiednie formy do każdej sytuacji w sposób indywidualny, również należy zachować pewne zwroty grzecznościowe, których druga strona oczekuje, choć może o tym nie mówić.

    Pamiętać należy, że przerwy w łańcuchu komunikacyjnym może przyczynić się do szybkiego odpływu klientów, także tych wieloletnich.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.