Jak przebiega szkolenie z obsługi klienta?

Wydaje się, że nie ma w tym większej filozofii – klient przychodzi, bo wie, czego chce, osoba odpowiedzialna za obsługę mu to wręcza, ewentualnie odpowiada na jakieś pytania i na tym koniec. Jednak firmy kładą coraz większy nacisk na to, jak ten etap w procesie zakupu jest realizowany i jak wpływa na późniejsze nastawienie konsumenta.

zdjęcie - (the_title())

    Wydaje się, że nie ma w tym większej filozofii - klient przychodzi, bo wie, czego chce, osoba odpowiedzialna za obsługę mu to wręcza, ewentualnie odpowiada na jakieś pytania i na tym koniec.

    Jednak firmy kładą coraz większy nacisk na to, jak ten etap w procesie zakupu jest realizowany i jak wpływa na późniejsze nastawienie konsumenta. Reklama przyciąga uwagę, jednak prawdziwym wyzwaniem jest tutaj jej utrzymanie i sprawienie odpowiedniego wrażenia.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Jak wygląda profesjonalna obsługa?

    Stara się ona poznać, a następnie spełnić oczekiwania klienta. Nie jest zbyt nachalna ani konfliktowa. Za wszelką cenę pragnie przekonać go, że dba o jego interesy i pragnie, żeby był zadowolony z zakupu.

    Taki efekt osiąga się, dzięki uśmiechowi, odpowiedniemu nastawieniu i używanym słowom oraz metodą rozwiązywania sytuacji konfliktowej. Dlatego tak ważne jest wysyłanie pracowników na szkolenia albo zatrudnianie doświadczonych sprzedawców, który wywierają odpowiednie wrażenie.

    Można się tego nauczyć na szkoleniu?

    Celem kursu poświęconego profesjonalnej obsłudze klienta jest wyuczenie pewnych nawyków oraz zmiana tych złych, które mogą zostać negatywnie postrzegane przez przyszłych i obecnych klientów. Stawianie kursanta w przykładowej sytuacji z życia wziętej ułatwia mu późniejsze wypracowanie własnej metody działania.

    Kontrolowane środowisko sprawia, że profesjonalna obsługa szkolenie zyskuje na wartości. Można w jego czasie popełnić błędy i uzyskać wsparcie w ich przeanalizowaniu oraz wykryciu źródła niepowodzenia. Tylko w ten sposób sprzedawcy są w stanie znaleźć własny styl zgodny z oczekiwaniami pracodawców i przewyższającymi potrzeby klientów.

    Trzeba przy tym pamiętać, że nie każdy ma w sobie to coś, co sprawia, że będzie dobrym sprzedawcą, nawet po ukończeniu szkolenia.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia handlowe online!

    Stąd też powinno się starannie dobierać personel, a nie kierować się jedynie kwestią finansową - skoro chcą mniejsze wynagrodzenie i kiedyś pracowali na kasie, to będą wiedzieli, jak zachować się w czasie kontaktu z klientem w biurze podróży albo przy obsłudze interesantów w dziale usługowym danej firmy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.