Savoir vivre przy powitaniu – ważne zagadnienie w pracy sekretarki

W pracy sekretarki bardzo ważna jest kultura osobista. Chodzi jednak o coś więcej niż uprzejmość. Osoba pracująca w sekretariacie musi znać zasady savoir vivre. Ważną ich częścią są te, które dotyczą powitań. Kiedy ktoś wchodzi do biura, to w pierwszej kolejności ma kontakt z sekretarką. Jej schludny wygląd i umiejętność zachowania się przy powitaniu robią dobre wrażenie. 

     
    W pracy sekretarki bardzo ważna jest kultura osobista. Chodzi jednak o coś więcej niż uprzejmość. Osoba pracująca w sekretariacie musi znać zasady savoir vivre. Ważną ich częścią są te, które dotyczą powitań.
     
    Kiedy ktoś wchodzi do biura, to w pierwszej kolejności ma kontakt z sekretarką. Jej schludny wygląd i umiejętność zachowania się przy powitaniu robią dobre wrażenie. Poza elementarną grzecznością chodzi o zbiór zasad, które dotyczą osoby pracującej na takim stanowisku. Są szkolenia savoir vivre powitanie, które tych zasad uczą. Odpowiedzieć na czyjeś przywitanie się to tylko wstęp.

    Trzeba zająć się osobą, która przyszła. Trzeba powiedzieć, gdzie ma zaczekać i jak długo. Czasem trzeba zaprowadzić taką osobę tam, gdzie chce się znaleźć. Wyjście zza biurka może być potrzebne już na początku, jeśli ktoś chce podać rękę na powitanie. Zagadnienie savoir vivre powitanie to szereg zasad, których trzeba się nauczyć. Dotyczą one nie tylko słów, ale też zachowań.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź umiejętności i narzędzia potrzebne do efektywnego zarządzania zespołem.Zobacz szkolenia:

    Znajomość takich zagadnień przez sekretarkę jest korzystna dla firmy. Przyjmując gości i interesantów we właściwy sposób, tworzy ona profesjonalny jej wizerunek. Taka firma traktowana jest poważniej i wzbudza większe zaufanie.

    Właściwe powitanie to możliwość zrobienia dobrego pierwszego wrażenia. Skorzystanie ze szkoleń savoir vivre powitanie korzystne jest także dla sekretarki. Wiedza o tym, jak się zachować w różnych sytuacjach i okolicznościach, daje poczucie pewności. Większa pewność siebie to mniej stresu oraz możliwość lepszego skupienia się na różnych swoich obowiązkach. Znajomość zasad savoir vivre, w tym i tych dotyczących powitań, to element kompetencji zawodowych sekretarek i asystentek.

    Znając je, ułatwią sobie rozwój zawodowy. Dla osiągnięcia sukcesu zawodowego są one równie ważne, jak umiejętność obsługi programów biurowych czy znajomość języków obcych.
     
    Zainwestowanie w zdobycie wiedzy na temat reguł savoir vivre przy powitaniu to inwestycja w swoją przyszłość zawodową. Dla firmy także ważne jest, by jej pracownicy znali te zasady. Dlatego i dla niej szkolenia na ten temat to cenna inwestycja.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.