Budowanie zaufania - Team Building fizycznie

Wyjazdy integracyjne i szkolenia Team Buildingowe służą nie tylko rozluźnieniu atmosfery między pracownikami, poznaniu swoich słabych i mocnych stron, ale także budowaniu wzajemnego zaufania pomiędzy nimi.

19 grudnia 2018
zdjęcie - Budowanie zaufania - Team Building fizycznie

Budowanie zaufania - Team Buildingowe fizycznie

Wyjazdy firmowe i szkolenia  służą nie tylko rozluźnieniu atmosfery między pracownikami, poznaniu swoich słabych i mocnych stron, ale także budowaniu wzajemnego zaufania pomiędzy nimi.

Według koncepcji S. Coveya dotyczącej kapitału zaufania, pomiędzy ludźmi istnieje jego podstawowa ilość, którą wzmacniają bądź osłabiają wzajemne interakcje. Efektywne spotkania teambuildingowe i profesjonalne przygotowane zabawy rozgrywane w ich czasie przez pracowników mają posłużyć nadbudowaniu kapitału zaufania w krótkim czasie.

To dzięki temu można liczyć na podniesienie zaangażowania członków zespołu w pracę, budowanie pozytywnych relacji na płaszczyźnie zawodowej, a co za tym idzie – pozytywną motywację do pracy, będącą bezcennym kapitałem współczesnych firm.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Firmowe imprezy integracyjne są idealną okazją na nawiązanie relacji między pracownikami.  Impreza integracyjna,podczas której uczestnicy doświadczają atrakcyjnych w formie gier szkoleniowych, a następnie z pomocą trenera pozyskują wiedzę na temat zjawisk i procesów, które zaszły, może stać się solidnym fundamentem dalszych relacji służbowych.

Poznaj nasze rozwiązania zaprojektowane w duchu team building :

Do zabaw praktykowanych przez specjalistówTeam Budildingu w trakcie wyjazdów firmowych możemy więc zaliczyć takie klasyki, jak „Skok w ciemno”, „Kołyska” czy też największe wyzwanie, jakim jest zabawa „Lokomotywa”.

Wszystkie z nich przekraczają nieco strefę komfortu fizycznego uczestników, przełamując w nich obawy przed zaufaniem innym. Stosowane są powszechnie także w treningach psychologicznych dla osób z nerwicami czy stanami lękowymi.

Najbardziej klasycznym przykładem zabawy integrującej, która buduje zaufanie jest „Skok w ciemno” wykonywane w trójkach. Jedna z osób staje na podwyższeniu i przechyla się do tyłu, a dwie pozostałe są jej asekurantami, splatając ręce i łapiąc ją w swoisty utworzony w ten sposób koszyczek.

Odmianą tej zabawy pozwalającą na wykonanie jej w większej grupie jest  „Kołyska” pozwalającą osobie znajdującej się w środku delikatnie się kołysać, opadając na ręce stojących wokół niej w niewielkim kole osób.

Ciekawą i stawiającą przed uczestnikami nieco więcej wyzwań zabawą eventową jest „Lokomotywa”, zamieniająca jednego uczestnika w tytułowy pojazd, który ma za zadanie odnaleźć przedmioty – wagony rozsypane po sali, a także nie wpaść na inne lokomotywy – innych uczestników także znajdujących się na sali.

Może to zrobić tylko z pomocą drugiej osoby będącej przewodnikiem lokomotywy – osoba pełniąca tę funkcję ma bowiem zamknięte oczy – i kierującym nim bez użycia słów.

Jedynym sposobem przekazywania komunikatów są ustalone wcześniej wrażenia dotykowe lub klepnięcia oznaczające skręty w prawo, w lewo, cofanie czy jazdę do przodu.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Handlowcy sprzedają ciągle te same produkty tym samym Klientom. Nie wychodzą poza utarty przez lata schemat. Uważają, że dany Klient nie zainteresuje się nowszym, lepszym modelem, ani nie dokupi dodatkowych opcji

Okno Johari to psychologiczne narzędzie, które pozwala poznać siebie i swoje relacje z otoczeniem. Wyznacza ono cztery obszary, które obrazują poziom samoświadomości jednostki i jej relacje z innymi ludźmi. Okno Johari stosuje się do wzmacniania komunikacji w pracy, budowania zespołów i rozwoju osobistego.

Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.

Handlowcy codziennie wykonują z niechęcią rozmowy typu „cold call” próbując umówić się na spotkania do nowych klientów. Większość nie jest jednak w stanie przekonać recepcjonistek i asystentek do połączenia z właściwą osobą...

Podobnie jak TOŻSAMOŚĆ OSOBISTA jest wyróżnikiem jednostki, tak tożsamość organizacji, wizerunek i kultura organizacyjna to zbiór cech wyróżniających daną organizację, czyli odróżniającą ją od innych.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.