Daj się zintegrować – zalety nawiązywania dobrych relacji w firmie

Coraz częściej mówi się o tym otwarcie, że epoka wyjazdów integracyjnych dla firm, opartych wyłącznie na hucznej zabawia, z dużą dawką alkoholu, odchodzą w niepamięć. Badania statystyczne pokazują, że obecna integracja najczęściej to wcale nie kilkudniowe wycieczki.

7 czerwca 2019
zdjęcie - Daj się zintegrować – zalety nawiązywania dobrych relacji w firmie


Daj się zintegrować – zalety nawiązywania dobrych relacji w firmie

Coraz częściej mówi się o tym otwarcie, że epoka wyjazdów integracyjnych dla firm, opartych wyłącznie na hucznej zabawia, z dużą dawką alkoholu, odchodzą w niepamięć. Badania statystyczne pokazują, że obecna integracja najczęściej to wcale nie kilkudniowe wycieczki. W ostatnich latach ponad 50% wszystkich firmowych wyjazdów integracyjnych trwało tylko jeden dzień.

Zmieniły się priorytety, dzięki czemu z tego typu wyjazdów i zajęć można czerpać znacznie więcej korzyści. Jakie one są? Dlaczego warto uczestniczyć w firmowych integracjach?

Korzyści z integracji? Dlaczego warto poznać zespół?

Oczywiście, szkolenia integracyjne to przede wszystkim forma rekreacji i oderwanie od sztywnych reguł panujących na co dzień w miejscu pracy. Nie oznacza to jednak, że w trakcie dobrej zabawy nie można doskonalić swoich umiejętności.

Podstawowym celem integracji jest rozwój zespołu oraz wzajemnego zrozumienia pomiędzy członkami danej grupy, która każdego dnia w firmie ze sobą przebywa i ma razem wykonywać różne projekty. Przy opisie tego zjawiska korzysta się z angielskiego określenia "team building". Dzięki dobrze przeprowadzonym zadaniom i grom zespołowym, podczas szkolenia pracownicy poznają własne mocne i słabe strony oraz dowiadują się z czym najlepiej radzą sobie ich koledzy. Pozwala to na pogłębienie więzi międzyludzki, stworzenie przestrzeni większej otwartości na innych.

Podczas uczestnictwa w grach dochodzi do podziału obowiązków, wyłaniają się samoistni liderzy, a każdy ma szansę na znalezienie swojego miejsca w zespole. Dzięki temu dochodzi do poprawy komunikacji oraz umiejętności rozwiązywania problemów oraz powstających w trakcie działania konfliktów.

Warto również dodać, że ciekawe i dopasowane do potrzeb zespołu (zarówno firmowych, jak i indywidualnych) szkolenia są w stanie zwiększyć motywację i znacząco poprawić efektywność pracy w danej grupie.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Czy w obecnych czasach wszystkie itegracje, spotkania firmowe, warsztaty czy atrakcje dla zespołu trzeba odłożyć na "lepsze czasy"?
Zdecydowanie nie. Team building online jest super doświadczeniem.
Wszystkie nasze szkolenia online. Zapraszamy!

Dobry zespół podstawą sukcesu firmy

Integracja to świetny sposób na rozbudowanie umiejętności miękkich w grupie pracowniczej. Dzięki poznaniu mocnych i słabszych stron kolegów, jak i przełożonych, w trakcie niezobowiązujących zadań, zdecydowanie łatwiej później poprawić relacje codzienne w firmie, delegować obowiązki, a także realizować kreatywne projekty. Integracja tworzona w oparciu o team building to bardzo skuteczny rodzaj edukacji pracowniczej, z którego warto korzystać regularnie.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Sprzedaż narracyjna bazuje głównie na wiedzy z zakresu neurolingwistyki, inteligencji emocjonalnej, psychologii komunikacji. Sprzedawca opiera się w kontakcie z klientem na odpowiednio skonstruowanej historii, która ma na celu zafascynować kupującego na tyle, że cena, nawet wyższa w porównaniu z innymi na rynku, przestanie mieć znaczenie. 
Jim Clifton, CEO Instytutu Gallupa, twierdzi, że aby zdobyć klientów i mieć większy udział w rynku, firma musi najpierw zdobyć serca i umysły pracowników.
Szanowni Państwo!
Firma Gamma przeprowadziła 3-miesięczny projekt badawczy, którego celem było zidentyfikowanie kluczowych wyzwań, przed jakimi obecnie stoją firmy informatyczne. Głównymi źródłami informacji podczas badania były:
  • dane z raportów firmy Gartner,
  • dane z analiz infobrokerskich,
  • bezpośrednie wywiady z menedżerami wyższego i średniego szczebla zarządzania w firmach informatycznych,
  • wywiady ze specjalistami reprezentującymi zawody informatyczne.

Menedżerowie nie radzą sobie z tym błędnym kołem i spadkiem jakość realizacji zadań. Pracownicy mają coraz większe opóźnienia i nie dotrzymują terminów. Ludzie frustrują się, że muszą wykonywać nie swoje obowiązki i słuchać o ciągłym spadku efektywności.

Obsługa klienta to wsparcie oferowane klientom - zarówno przed, jak i po zakupie i skorzystaniu z produktów lub usług - które sprawia, że ich doświadczenie z twoją firmą jest łatwe i przyjemne. Oferowanie bardzo dobrej obsługi klienta jest ważne, jeśli chcesz zatrzymać klientów na dłużej i rozwijać swoją firmę.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.