Organizacja imprez firmowych

Organizacja imprez firmowych, powinna mieć przede wszystkim na celu integrację grupy oraz budowanie zespołu wraz z utrwalaniem pozytywnych relacji i wzajemnego zaufania.

21 grudnia 2018
zdjęcie - Organizacja imprez firmowych

Organizacja imprez firmowych

Organizacja imprez firmowych, powinna mieć przede wszystkim na celu integrację grupy oraz budowanie zespołu wraz z utrwalaniem pozytywnych relacji i wzajemnego zaufania.

Wciąż jednak obserwuje się trend organizowania tego typu wydarzeń, mając na względzie wyłącznie wynagrodzenie pracowników za ponadprzeciętne wyniki.

W efekcie są to więc typowe całonocne zabawy, mocno zakrapiane alkoholem, które niejednokrotnie pozostawiają niesmak.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Imprezy integracyjne dla pracowników są niezwykle ważne. Z tego też powodu każdy pracodawca powinien być świadomy, jak duże znaczenie ma budowanie relacji w grupie pracowników. W obecnych czasach odchodzi się od tradycyjnego modelu spotkań integracyjnych, jeśli nie masz pomysłu na szkolenia integracyjne sprawdź nasze propozycje:

Dobry menadżer i lider zespołu doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że organizacja eventów, nie jest zbędnym wydatkiem, ponieważ jeśli zostanie cały proces przeprowadzony w sposób przemyślany, przyniesie całej grupie pracowników, jak i firmie korzyści - ludzi zmotywowanych i chętnych do pracy.

W żadnym wypadku za formę integracji nie można uważać spotkania w wyznaczonych godzinach pracy (np. od godz. 13:00 do godz. 16:00), kiedy zespół ma odgórnie narzucony nakaz integracji.

Jest to działanie socjologicznie i psychologicznie nieuzasadnione i budzi wyłącznie niepotrzebną frustrację i niechęć wobec menadżera - organizatora.

Dobrą formą wzmacniania grupy jest organizacja imprezy wyjazdowej (krajowej lub zagranicznej w zależności od możliwości budżetowych), która będzie dla zespołu atrakcyjna - zarówno pod względem miejsca, jak i dodatkowych atrakcji.

Z tego względu coraz więcej pracodawców (przede wszystkim korporacyjnych) decyduje się na skorzystanie z usług profesjonalnej firmy eventowej, która zwykle stara się łączyć elementy szkolenia z integracją np. spływem kajakowym, turniejem paintball, czy grą w podchody.

Zdarza się także, w przypadku firm o bardzo relacyjnym trybie zarządzania, że organizowane są imprezy zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin np. barbecue czy też piknik.

Nie należy jednak przenosić takiej formy integracji na grunt przedsiębiorstwa, gdzie pracownicy nie znają się dobrze nawzajem lub gdy zespól jest dopiero budowany (np. powołany do realizacji określonego projektu), ponieważ mocno stresujące może być dla nich otwarcie bardzo prywatnej sfery ich życia, jakim jest życie rodzinne.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Wiele słychać o efektach zastosowania. Badania efektywności zespołów Agile potwierdzają wzrost wydajności o 200-400%. Badania efektywności projektów potwierdzają przewagę Agile nad podejściami tradycyjnymi.

Handlowcy przedstawiają Klientom produkty i usługi bez przekonania, nie budując odpowiedniego wizerunku marki. Nie podkreślają zalet własnych rozwiązań, ani nie wspominają o niektórych opcjach twierdząc bądź myśląc, że przecież i tak „nikt tego nie weźmie”. Na spotkaniach wewnętrznych pracownicy sił sprzedaży podważają atrakcyjność własnych produktów, podkreślając zalety tych, które proponują inni rynkowi gracze

Zdalne formaty rozwojowe do tej pory funkcjonowały raczej na obrzeżach polityki rozwojowej organizacji.

John C. Maxwell to amerykański mówca, coach i autor ponad 60 książek. Słynie ze swojej teorii przywództwa. W książce 5 Poziomów Przywództwa opisał szczegółowo każdy poziom dojrzałości przywódczej, uwzględniając jego wady i zalety.

Portale takie, jak LinkedIn, Twitter i Facebook są doskonałym źródłem informacji nie tylko dla rekruterów, ale i pracowników działów HR. Aktywna w nich obecność, aby efektywnie zatrudniać i zatrzymywać dotychczasowych pracowników. Nadszedł czas, aby działy HR skuteczniej wykorzystywały dostępne w sieci informacje zarówno dotyczące ich obecnych pracowników, jak i potencjalnych kandydatów.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.