Po co komu szkolenia wyjazdowe?

Zakłady pracy coraz częściej decydują się na wyjazdy integracyjne dla swoich pracowników. Organizacja eventów i takich wyjazdów zazwyczaj zlecana jest firmom, które się w tym specjalizują. Fachowcy są w stanie naprawdę zorganizować świetny wyjazd, który będzie niósł za sobą pozytywne skutki dla pracodawcy.

19 grudnia 2018
zdjęcie - Po co komu szkolenia wyjazdowe?

Po co komu szkolenia wyjazdowe?

Zakłady pracy coraz częściej decydują się na wyjazdy dla swoich pracowników. Organizacja eventów i takich wyjazdów zazwyczaj zlecana jest firmom, które się w tym specjalizują. Fachowcy są w stanie naprawdę zorganizować świetny wyjazd, który będzie niósł za sobą pozytywne skutki dla pracodawcy.

Zalety szkoleń wyjazdowych

Tak naprawdę szkolenia wyjazdowe są nie tylko czasem, gdy pracownik zdobywa nowe umiejętności i ćwiczy te nabyte już wcześniej.

Szkolenia wyjazdowe to również imprezy integrujące zespół, ponieważ w trakcie ich trwania pracownicy mają możliwość spędzenia ze sobą większej ilości wolnego czasu.

To w trakcie ich trwania zawiązują się nowe przyjaźnie, znajomości, a czasem nawet i miłości.

Zaletą wyjazdowych szkoleń integracyjnych jest to, że pracownik poświęca się w całości zadaniom i celom jakie są przed nim stawiane na takim wyjeździe. Nie zastanawia się nad niczym innym, tylko i wyłącznie nad tym aby spełnić oczekiwania pracodawcy.

Na takim wyjeździe pracodawca ma szansę naprawdę dobrze poznać swoich pracowników. To właśnie w trakcie różnego rodzaju wspólnych wyjazdów można zauważyć słabe i mocne strony poszczególnych osób.

Przebywając wraz z współpracownikami przez kilkadziesiąt godzin nie ma możliwości ukrycia swoich słabych stron. Można natomiast dobrze się zareklamować jeśli ktoś jest oczywiście w stanie to uczynić.

Jak więc widać firmowe wyjazdy są bardzo przydatne dla pracodawców jak i mogą być świetnym sposobem na reklamę swojej osoby przez pracownika. Trzeba jednak potrafić robić to w odpowiedni sposób.

Wady szkoleń wyjazdowych?

Przede wszystkim główną wadą jest koszt takiego wyjazdu, który jest wyższy jeśli pracowników jest większa grupa.

Pracodawca ma jednak więcej zalet takiego wyjazdu niż wad. Pracownicy również nie zawsze są zadowoleni z tego, że szkolenia wyjazdowe i imprezy pracownicze mają miejsce.

Przede wszystkim jest to spowodowane koniecznością pozostawienia swojej rodziny na pewien okres czasu. Nie każdemu to odpowiada.

O ile osoby wolne, które nie mają rodzin, z reguły nie mają nic przeciwko takim służbowym wyjazdom, to ci, którzy rodziny posiadają, nie są zadowoleni.

Z niektórych wyjazdów można się wykręcić jednak nie da się tego czynić za każdym razem. Pracodawcy nie zawsze są w stanie niechęć do dłuższego wyjazdu zrozumieć, co jest niestety sporą wadą tego typu szkoleń i imprez.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Konwencjonalna mądrość mówi, że asertywni ludzie ciągle idą do przodu. Mówią innym, co myślą, proszą o to, czego potrzebują, np. o podwyżki i nie akceptują odmowy. A więc, co mają zrobić osoby nieasertywne, jeśli ich firma nagradza takie działania?

Masz wrażenie, że zespół, którym zarządzasz nie pracuje na miarę swoich prawdziwych możliwości? Trudno ci dostrzec u nich zaangażowanie, energię i chęć podnoszenia wyników? Sprawiają wrażenie, że aktualny stan ich zadowala? To możliwe. A nawet wielce prawdopodobne. Większość ludzi bowiem nie stawia sobie samym ambitnych celów. To całkiem sensowna strategia z punktu widzenia dbania o swoją samoocenę: po co mamy fundować sobie szansę na porażkę?

Sprzedaż to budowanie zaufania. Jednym z elementów, który pomaga budować dobre relacje z klientem jest diagnoza potrzeb. Diagnoza potrzeb to proces poznawania klienta. Docierania do jego motywów, potrzeb, sytuacji bieżącej i sytuacji oczekiwanej (przyszłości).

Wiele słychać o efektach zastosowania. Badania efektywności zespołów Agile potwierdzają wzrost wydajności o 200-400%. Badania efektywności projektów potwierdzają przewagę Agile nad podejściami tradycyjnymi.

Ocena pracowników jest formalną metodą okresowej oceny pracy, obejmuje zazwyczaj ilościowe i jakościowe aspekty funkcjonowania poszczególnych osób w organizacji.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.