Specjalista ds. produktu

Specjalista ds. Produktu zajmuje się koordynowaniem oraz nadzorowaniem działań związanych ze strategią marketingową danego produktu lub grupy produktów.

27 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. produktu

Specjalista ds. produktu - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Produktu zajmuje się koordynowaniem oraz nadzorowaniem działań związanych ze strategią marketingową danego produktu lub grupy produktów, w tym analizą rynku, prowadzeniem szkoleń produktowych i utrzymywaniem relacji z klientami.

Do obowiązków Specjalisty ds. produktu należy przede wszystkim analiza i monitoring rynku oraz utrzymywanie stałych relacji z klientami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmuje się także rozwojem oferty produktowej, koordynowaniem zamówień i badaniem potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży. Specjalista ds. produktu przeprowadza także szkolenia na temat danych produktów.

Specjalista ds. produktu - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na Specjalistę ds. produktu to doświadczenie w sprzedaży w danej branży oraz znajomość procesów i narzędzi marketingowych. Od kandydatów zazwyczaj wymaga się także bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności MS Excel) oraz prawa jazdy kat. B. W zawodzie Specjalisty ds. produktu ważne są także umiejętności analityczne oraz łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych.



Specjalista ds. produktu - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Specjalisty ds. produktu należy przede wszystkim analiza i monitoring rynku oraz utrzymywanie stałych relacji z klientami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmuje się także rozwojem oferty produktowej, koordynowaniem zamówień i badaniem potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży. Specjalista ds. produktu przeprowadza także szkolenia na temat danych produktów.

Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. produktu
Key Account Manager, Account manager, Brand Manager, Junior Brand Manager, Product owner,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Model ścieżki do celu autorstwa R House’a i M. Evansa zakłada, że zadaniem lidera jest wspieranie lidera w osiąganiu ich celów oraz dbanie o to, by cele indywidualne i pracowników były zgodne z celami całej grupy lub organizacji.

Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Metoda Open Space Technology to praca z dużymi grupami (do 2500 osób), która pozwala na efektywne wypracowywanie rozwiązań złożonych problemów biznesowych.

Na podstawie badań przeprowadzonych wśród pracowników IBM w latach 1967 – 1973 w 70 krajach, prof. Geert Hofstede wyodrębnił 50 państw do analizy międzykulturowej. Analiza ta zaowocowała uzyskaniem, w początkowym etapie, 4 wymiarów (różnice międzykulturowe), tj: Power Distance, Individualism, Masculinity i Uncertainity Avoidance. W kolejnym etapie prowadzenia badań, do zespołu dołączyły kolejne osoby, co doprowadziło do wyodrębnienia i dodania kolejnych 2 wymiarów tj: Long Term Orientation i Indulgence. Wszystkie 6 wymiarów tworzą razem model 6D.

Szanowni Państwo!
1100 klientów zostało przebadanych pod kątem oceny skuteczności handlowców. Okazuje się, że najbardziej skuteczni są handlowcy typu challenger (model partnerski, nacisk na rozwiązania). Badanie 7000 handlowców potwierdziło, że tego typu handlowcy mają wyniki 200% powyżej przeciętnej! Handlowy relacyjni mają wyniki wyższe o 7% od przeciętnej. Tym samym odkryto, że sprzedaż oparta na relacjach już nie działa! Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym raportem sprzedaży.
Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.