Kosmetyki naturalne i ekologiczne

Wytyczne dotyczące ekologiczności, organiczności i naturalności kosmetyków (Norma ISO 16128)

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia. Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.

Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting.

Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana
  • najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych, pracownicy działów jakości firm kosmetycznych, marketingu oraz działu badań i rozwoju – osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

 

Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.

Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting.

Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
  • najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych, pracownicy działów jakości firm kosmetycznych,
marketingu oraz działu badań i rozwoju – osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych, pracownicy działów jakości firm kosmetycznych,
marketingu oraz działu badań i rozwoju – osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Wymagania związane z V-label (produkty wegański i wegetariański) w odniesieniu do kosmetyków

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji iprzyznawania znaku

Moduł 2.
Wymagania dotyczące EcoCert

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru
    produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji i przyznawania znaku

Moduł 3.
Naturalność i organiczność w oparciu o normę ISO 16128

Moduł 4.
Ćwiczenia

  • wyliczenie wskaźnika naturalności / udziału składników pochodzenia naturalnego
    w kosmetyku (zgodnie z ISO 16128)

Moduł 5.
Podsumowanie, wyjaśnienie wątpliwości, dyskusja z uczestnikami.

Moduł 1.
Wymagania związane z V- label (produkty wegański i wegetariański) w odniesieniu do kosmetyków

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji iprzyznawania znaku

Moduł 2.
Wymagania dotyczące EcoCert

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru
    produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji i przyznawania znaku

Moduł 3.
Naturalność i organiczność w oparciu o normę ISO 16128

Moduł 4.
Ćwiczenia

  • wyliczenie wskaźnika naturalności / udziału składników pochodzenia naturalnego
    w kosmetyku (zgodnie z ISO 16128)

Moduł 5.
Podsumowanie, wyjaśnienie wątpliwości, dyskusja z uczestnikami.

Moduł 1.
Wymagania związane z V- label (produkty wegański i wegetariański) w odniesieniu do kosmetyków

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji iprzyznawania znaku

Moduł 2.
Wymagania dotyczące EcoCert

  • wymagania dotyczące produktu, składu i obszaru
    produkcyjnego,
  • wymagania dotyczące certyfikacji i przyznawania znaku

Moduł 3.
Naturalność i organiczność w oparciu o normę ISO 16128

Moduł 4.
Ćwiczenia

  • wyliczenie wskaźnika naturalności / udziału składników pochodzenia naturalnego
    w kosmetyku (zgodnie z ISO 16128)

Moduł 5.
Podsumowanie, wyjaśnienie wątpliwości, dyskusja z uczestnikami.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.

2024-04-04
04 kwietnia 2024 - 05 kwietnia 2024
2024-04-05
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Czym różnią się badania kliniczne od badań dermatologicznych?. Obszar Regulatory i Safety w odniesieniu do badań klinicznych produktów kosmetycznych (jakie aspekty mają sens / zastosowanie). Good Clinical Practice w odniesieniu do produktów kosmetycznych. Odniesienia normy ISO 14155 do badań klinicznych produktów kosmetycznych.

2024-04-12
12 kwietnia 2024
2024-04-12
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Zdobycie wiedzy jak wprowadzić markę własną kosmetyków. Ważne aspekty przy zleceniu produkcji zarówno dla osób, które planują zlecenie produkcji swojej marki własnej firmie zewnętrznej, ale także dla firm prowadzących lub planujących rozpoczęcie produkcji kosmetyków pod markami własnymi klientów.

2024-04-15
15 kwietnia 2024
2024-04-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.