Ochrona środowiska w firmie / instytucji

Obowiązki sprawozdawcze w zakresie ochrony środowiska 2019 / 2020 r.

Zapraszamy na praktyczne warsztaty, w trakcie których poznacie Państwo zasady sprawozdawczości oraz będziecie mieli okazję przećwiczyć wypełnianie formularzy pod okiem eksperta. Omówione zostaną również najważniejsze przepisy dotyczące gospodarki odpadami, emisji do powietrza oraz opłat za korzystanie ze środowiska wraz z istotnymi zmianami wprowadzonymi najnowszymi nowelizacjami przepisów (m.in. nowelizacja ustawy o odpadach).

IDEA SZKOLENIA

Każde przedsiębiorstwo, niezależnie od branży lub skali działania zobowiązane jest uwzględniać w swojej działalności wymagania formalno-prawne, wynikające z przepisów dot. ochrony środowiska.

Wystarczy, że w przedsiębiorstwie eksploatowane są samochody służbowe, by na przedsiębiorcy spoczywał obowiązek naliczenia opłaty środowiskowej oraz złożenia stosownego sprawozdania. Nawet właściciele niewielkich firm mają do spełnienia szereg obowiązków prawnych ochrony środowiska, a przecież nieznajomość przepisów nie stanowi taryfy ulgowej w momencie kontroli.

Prezentowane szkolenie to kwintesencja wiedzy praktycznej związanej z obowiązkami przedsiębiorców w zakresie ochrony środowiska.

Dnia 25 lipca br. Prezydent RP podpisał pakiet odpadowy, czyli nowelizacje dwóch ustaw o odpadach i Inspekcji Ochrony Środowiska, który ma na celu uszczelnienie systemu oraz eliminację nieprawidłowości w gospodarce odpadowej.

Początek roku to okres składania szeregu sprawozdań związanych z ochroną środowiska za miniony rok m.in. sprawozdania o odpadach, opakowaniach i odpadach opakowaniowych, o wielkości emisji, a także sprawozdania za korzystanie ze środowiska.

Zapraszamy na praktyczne warsztaty, w trakcie których poznacie Państwo zasady sprawozdawczości oraz będziecie mieli okazję przećwiczyć wypełnianie formularzy pod okiem eksperta. Omówione zostaną również najważniejsze przepisy dotyczące gospodarki odpadami, emisji do powietrza oraz opłat za korzystanie ze środowiska wraz z istotnymi zmianami wprowadzonymi najnowszymi nowelizacjami przepisów (m.in. nowelizacja ustawy o odpadach).

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowego zakresu informacji zawartych w raporcie oraz sposobu jego wprowadzania do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji (Dz. U. poz. 1877) wprowadziło szereg zmian w sposobie raportowania.

Z początkiem 2018 r. weszły w życie zmienione przepisy dotyczące BDO oraz sprawozdawczości i ewidencji odpadowej.

W dniu 24 stycznia 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742) wprowadzające nowe wymagania dla transportu odpadów.

W lipcu 2018 uchwalono tzw. pakiet odpadowy, który wprowadza bardzo istotne zmiany w obrębie gospodarowania odpadami.

W ramach pakietu odpadowego - od 05.09.2018 obowiązuje nowa Ustawa o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1592).

Proponujemy Państwu szkolenie, którego celem jest szczegółowe wyjaśnienie:

  • w jaki sposób należy aktualnie sporządzać sprawozdawczość środowiskową,
  • jakie obowiązują nowe sankcje karne w zakresie sprawozdań,
  • które decyzje administracyjne tracą ważność,
  • komu i jak można przekazywać odpady, by nie narazić się na sankcje karne.

Dodatkowo, każdy przedsiębiorca ma obowiązek sporządzania raportu do KOBIZE, które jest ściśle związany z opłatami - podpowiemy, jak powiązać za sobą oba sprawozdania.

 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 6000 osób z obszaru energetyka, inwestycje.
2
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,79 na skali pięciostopniowej.
3
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.
Szkolenie związane z:
  • Ochrona środowiska
  • Gospodarka odpadami
  • Pakiet odpadowy
  • Klasyfikacja odpadów
Cena szkolenia:

1050zł/os.

formularz zgłoszenia
16.03.2020
Warszawa
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
Na szkolenie: Ochrona środowiska w firmie / instytucji

1

Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

2

Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

3

Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

4

Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

PROGRAM SZKOLENIA

Sprawozdawczość w zakresie gospodarki odpadami:

  • Jak aktualnie funkcjonuje Baza danych o odpadach?
  • Wpisy do BDO na wniosek i z urzędu.
  • Jak długo zezwolenia na transport odpadów zachowują ważność? Do kiedy wpisy do BDO?
  • Firmy świadczące usługi (np. sprzątające, budowlane, czyszczące separatory) - czy muszą dokonać wpisu do BDO?
  • Czy małe firmy muszą dokonać wpisu do BDO?
  • Co z firmami, które podlegają wpisowi z urzędu i na wniosek?
  • Sankcje za brak wpisu do BDO.
  • Zasady klasyfikacji odpadów niebezpiecznych w firmie.
  • Karta ewidencji odpadu – które odpady zaliczyć do odpadów z instalacji, a które do odpadów spoza instalacji?
  • Jak prawidłowo wypełnić kartę przekazania odpadu w BDO?
  • Karta ewidencji odpadu niebezpiecznego - kogo dotyczy?
  • Jak prawidłowo dokumentować przekazanie odpadów osobom fizycznym, np. pracownikom?
  • Którzy przedsiębiorcy mogą prowadzić ewidencję uproszczoną?
  • Sprawozdanie odpadowe za 2018 r. - czy stare wzory sprawozdania nadal obowiązują? Od kiedy sprawozdanie elektroniczne?
  • Jeden zakład, dwie filie - ile sprawozdań należy złożyć?

Emisje do powietrza – raport do KOBIZE

  • Jak przeprowadzić proces rejestracji w krajowej bazie? Niezbędne dokumenty i terminy.
  • Jak i kiedy dokonywać zmian w posiadanym koncie?
  • Sporządzanie raportu:
    • budowanie struktury technologicznej zakładu,
    • ustalanie współrzędnych zakładu i emitorów,
    • określanie czasu pracy instalacji i źródeł,
  • Nowa, rozszerzona lista substancji raportowanych do KOBIZE.
  • Określanie wielkości emisji dla charakterystycznych procesów technologicznych, np. spalanie paliw, emisja LZO – metody i wskaźniki; jak wskazać emisję z małych kotłów w raporcie do KOBIZE?
  • Procesy prowadzone poza instalacją.
  • Co ze środkami transportu w raporcie do KOBIZE?

Emisje do powietrza – raport do KOBIZE a opłaty za korzystanie ze środowiska

  • Czy każdy przedsiębiorca składający sprawozdanie opłatowe ma również obowiązek złożyć raport do KOBIZE?
  • Z których danych opłatowych korzystać do sporządzenia raportu KOBIZE?
  • Które dane w obu sprawozdaniach muszą być spójne?
  • Czy wszystkie substancje ze sprawozdań opłatowych da się wykazać w raporcie do KOBIZE?
  • Kotłownie - kiedy można używać metody ryczałtowej.
  • Czym różnią się opłaty podwyższone od administracyjnych kar pieniężnych?
  • Dokumenty sprawdzane podczas kontroli w celu weryfikacji opłat i raportu do KOBIZE.
  • Sposoby obliczania opłaty dla instalacji spalania paliw (kotłów grzewczych) - stawki opłat dla ryczałtu czy wskaźniki KOBIZE,
  • Sposoby obliczania opłat za procesy produkcyjne , np. spawanie, malowanie (na podstawie wyników pomiarów i kart charakterystyki),
  • Emisja zorganizowana a niezorganizowana,
  • Opłata za samochody służbowe

Emisje do powietrza – Centralny Rejestr Operatorów

  • Obowiązki poza sprawozdawcze związane z emisją – rejestracja w bazie CRO dla posiadaczy klimatyzatorów i urządzeń chłodniczych. Czy każdy podmiot musi się zarejestrować?

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom najbardziej aktualnych informacji na temat wymagań prawnych wraz z interpretacją i przykładami w zakresie szeroko pojętej sprawozdawczości w zakresie ochrony środowiska. Drugim celem szkolenia jest wskazanie i analiza obowiązków dla przedsiębiorców oraz przedstawienie obowiązków przedsiębiorcy z zakresu ochrony środowiska oraz nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności naliczania opłat za korzystanie ze środowiska oraz sporządzania raportów KOBIZE.

Efekty szkolenia:
Uczestnik wie, jak regulowana jest obecnie na skutek zmiany przepisów dot. sprawozdawczości w zakresie ochrony środowiska w Polsce; umie zinterpretować przepisu ustaw i rozporządzeń wykonawczych w tym zakresie; rozumie nowe zasady postępowania dot. sprawozdawczości i potrafi zastosować nowe przepisy w praktyce.
Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • poruszamy zagadnienia od strony praktycznej, wskazując jak skutecznie zrealizować obowiązki prawne ciążące na przedsiębiorstwie,
  • szkolenie prowadzone w kameralnych grupach zapewniających komfort i pełen kontakt z trenerem prowadzącym szkolenie i innymi uczestnikami,
  • zajęcia prowadzone są w formie wykładu a także ćwiczeń praktycznych oraz studiów przypadku, w trakcie których uczestnik nabywa zarówno wiedzę teoretyczną jak i praktyczną, niezbędną do samodzielnego sporządzenia dokumentacji sprawozdawczej z zakresu ochrony środowiska

Grupa docelowa:

  • wytwarzający odpady przemysłowe (rozpak, procesy przepakowywania, magazynowanie, produkcja produktów w opakowaniach i opakowań)
  • pracownicy przedsiębiorstw prywatnych
  • specjaliści ds. ochrony środowiska
  • specjaliści ds. gospodarki odpadami
  • osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz sporządzające sprawozdania środowiskowe wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.
  • pracownicy odpowiedzialni za nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony środowiska,
  • pracownicy, wyznaczeni do prowadzenia formalno-prawnych obowiązków z zakresu ochrony środowiska w przedsiębiorstwie oraz naliczania opłat za korzystanie ze środowiska,
  • auditorzy wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001:2015 oraz inne osoby zainteresowane tematyką ochrony środowiska, które chcą poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę z wymagań prawnych ochrony środowiska

Cena szkolenia

1050zł/os.

16 marca 2020 Warszawa
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

Opinie o szkoleniach

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Ochrona środowiska w firmie / instytucji Obowiązki sprawozdawcze w zakresie ochrony środowiska 2019 / 2020 r.

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1050zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia - energetyka, inwestycje

zobacz najbliższe szkolenia.
Gospodarka odpadami 2019 / 2020 r.
Zmiany ustawy o odpadach, dostosowanie decyzji, ewidencja w BDO online
2020-02-21
21 lutego 2020
2020-02-21
Warszawa Warszawa
Gospodarka odpadami 2019 / 2020 r.
Od 24 stycznia 2018 r. marszałkowie województw prowadzą rejestr i bazę danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Nowy rejestr zastąpił dotychczas funkcjonujący i administrowany przez GIOŚ.
E - Mobility
Nowe obowiązki gmin, podmiotów publicznych i przedsiębiorstw energetycznych w świetle ustawy o elektromobilności
2020-02-28
28 lutego 2020
2020-02-28
Warszawa Warszawa
E - Mobility
Porównane zostanie zastosowanie dotychczasowych przepisów z obecnym stanem prawnym, jak również stanowisko rządu wobec elektromobilności. Omówiona zostanie Uchwała dotycząca obszaru strefy czystego transportu i wynikające z niej nakazy/ograniczenia.
Inwestycje liniowe przez cudze grunty
Uzyskiwanie właściwych tytułów prawnych, w tym służebność przesyłu i art. 124 ugn – stan prawny 2020r.
2020-03- 2
2 marca 2020 - 3 marca 2020
2020-03- 3
Warszawa Warszawa
Inwestycje liniowe przez cudze grunty
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany ekspert, znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Zajęcie pasa drogowego
Zajęcie klasyczne, zajęcie bez zezwolenia i awaryjne zajęcie pasa drogowego. Zagadnienia specjalistyczne
2020-03-10
10 marca 2020
2020-03-10
Warszawa Warszawa
Zajęcie pasa drogowego
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Ochrona środowiska w firmie / instytucji
Obowiązki sprawozdawcze w zakresie ochrony środowiska 2019 / 2020 r.
2020-03-16
16 marca 2020
2020-03-16
Warszawa Warszawa
Ochrona środowiska w firmie / instytucji
Zapraszamy na praktyczne warsztaty, w trakcie których poznacie Państwo zasady sprawozdawczości oraz będziecie mieli okazję przećwiczyć wypełnianie formularzy pod okiem eksperta. Omówione zostaną również najważniejsze przepisy dotyczące gospodarki odpadami, emisji do powietrza oraz opłat za korzystanie ze środowiska wraz z istotnymi zmianami wprowadzonymi najnowszymi nowelizacjami przepisów (m.in. nowelizacja ustawy o odpadach).
Służebność przesyłu i wynagrodzenie za bezumowne korzystanie w praktyce przedsiębiorstw sieciowych
Najnowsze, wszechstronne podejście – stan prawny 2020r.
2020-04- 6
6 kwietnia 2020 - 7 kwietnia 2020
2020-04- 7
Warszawa Warszawa
Służebność przesyłu i wynagrodzenie za bezumowne korzystanie w praktyce przedsiębiorstw sieciowych
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany ekspert, znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Regulacja zaszłości inwestycyjnych z uwzględnieniem zasiedzenia służebności
Eksploatacja urządzeń sieciowych w aspekcie prawnym
2020-05-11
11 maja 2020 -12 maja 2020
2020-05-12
Warszawa Warszawa
Regulacja zaszłości inwestycyjnych z uwzględnieniem zasiedzenia służebności
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany sędzia sądu apelacyjnego w Szczecinie znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym oraz procedury zmiany organizacji ruchu
Stała i tymczasowa organizacja ruchu. Zajęcie pasa drogowego w kontekście organizacji ruchu drogowego. Wykorzystanie dróg w sposób szczególny. Prawo, teoria i praktyka.
2020-06-17
17 czerwca 2020 -18 czerwca 2020
2020-06-18
Warszawa Warszawa
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym oraz procedury zmiany organizacji ruchu
W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste/symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu. Wykładowca prowadzi także symulowane przypadki w kontekście rozwiązań projektowych w dziedzinie podnoszenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
FBLn
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.