Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
Spotkanie zaplanowane jest w godzinach 10.00 – 16.00.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
Spotkanie zaplanowane jest w godzinach 10.00 – 16.00.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plBusiness Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plBusiness Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plUregulowania prawne dla surowców kosmetycznych. Charakterystyka surowców kosmetycznych w zależności od ich struktury i działania. Zasady bezpiecznego użycia w produktach kosmetycznych. Surowce kosmetyczne a deklaracje marketingowe produktów kosmetycznych.
Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE. Wymagania prawne wybranych krajów pozaeuropejskich w zakresie wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu na dany rynek. Ćwiczenia z opracowania etykiety produktu na wybrane kraje oraz z przygotowania certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE.
Zarządzanie Jakości Mikrobiologiczną - Rola laboratorium mikrobiologicznego w Wytwórni Farmaceutycznej. Metody mikrobiologiczne. Interpretacja wyników mikrobiologicznych. Ocena ryzyka.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.