Szkolenie ma na celu omówienie zasad przeprowadzania Inspekcji organów kompetentnych (GIF) oraz audytów klientów w Hurtowni Farmaceutycznej (HF).
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Szkolenie ma na celu omówienie zasad przeprowadzania Inspekcji organów kompetentnych (GIF) oraz audytów klientów w Hurtowni Farmaceutycznej (HF). W trakcie szkolenia zostanie omówiony proces przygotowania HF do inspekcji lub audytu oraz organizacja w trakcie trwania inspekcji/ audytu z uwzględnieniem poza-merytorycznych aspektów procesu. Dodatkowo zostaną omówione wybrane zagadnienia DPD – obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji / audytu.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie ma na celu omówienie zasad przeprowadzania Inspekcji organów kompetentnych (GIF) oraz audytów klientów w Hurtowni Farmaceutycznej (HF). W trakcie szkolenia zostanie omówiony proces przygotowania HF do inspekcji lub audytu oraz organizacja w trakcie trwania inspekcji/ audytu z uwzględnieniem poza-merytorycznych aspektów procesu. Dodatkowo zostaną omówione wybrane zagadnienia DPD – obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji / audytu.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Moduł 1.
Inspekcje organów kompetentnych (GIF)
Moduł 2.
Audyty kontrahentów (klientów)
Moduł 3.
Przygotowanie do Inspekcji DPD lub audytu kontrahenta
Moduł 4.
Wytyczne DPD – wybrane zagadnienia
Moduł 5.
Obszary wymagające przeglądu
Moduł 6.
Organizacja inspekcji lub audytu
Moduł 7.
Poza-merytoryczne aspekty inspekcji lub audytu
Moduł 8.
Działania poinspekcyjne lub poaudytowe
Moduł 1.
Inspekcje organów kompetentnych (GIF)
Moduł 2.
Audyty kontrahentów (klientów)
Moduł 3.
Przygotowanie do Inspekcji DPD lub audytu kontrahenta
Moduł 4.
Wytyczne DPD – wybrane zagadnienia
Moduł 5.
Obszary wymagające przeglądu
Moduł 6.
Organizacja inspekcji lub audytu
Moduł 7.
Poza-merytoryczne aspekty inspekcji lub audytu
Moduł 8.
Działania poinspekcyjne lub poaudytowe
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
Szkolenia w których brałam udział przygotowane były na bardzo dobrym poziomie ... Prowadzący szkolenia – trenerzy w mojej ocenie znakomici fachowcy, osoby o wysokich kwalifikacjach - potrafili w sposób zrozumiały przekazać materiał.
Szkolenie było przeprowadzone na wysokim poziomie. Mała grupa ludzi sprzyjała w zdobywaniu wiedzy, a prowadzący zajęcia był bardzo przyjazny.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu ... Jestem bardzo usatysfakcjonowana tym szkoleniem, jego jakością i na pewno osiągnięta przeze mnie wiedza bardzo przyda mi się w mojej pracy zawodowej.
Przeprowadzne szkolenie wzmocniło pewność telemarketerów w rozmowach z klientem oraz pomogło radzić sobie z tzw. trudnymi lub niedostępnymi klientami. To, co najważniejsze to wzrost sprzedaży całego działłu o 15%.
Bardzo ciekawie przedstawione zagadnienia, pełny profesjonalizm, Szkolenie godne polecenia.
Sposób prowadzenia zajęć bardzo mi odpowiadał – spokojny, rzeczowy i profesjonalny.
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki wzrost wiedzy i umiejętności.
Gamma dysponuje dużą liczbą doświadczonych trenerów - zarówno pod względem trenerskim, jak i biznesowym. Wszystkie szkolenia są przygotowywane z należytą starannością i dopasowaniem do realiów firmy jak i poszczególnych działów.
Bardzo wysoko cenimy kadrę trenerską firmy Gamma - posiada zarówno doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży farmaceutycznej, jak również charakteryzuje się bardzo wysokimi kompetencjami trenerskimi.
Udział w tych szkoleniach pozwolił mi na pogłębienie wiedzy z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy.
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
Moja ocena organizowanych szkoleń jest bardzo wysoka. Szkolenia są przygotowane profesjonalnie. Trenerzy są dobrze dobrani.
Umiejętności trenerów firmy Gamma oceniamy bardzo wysoko, wszystkie warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy firmę ze względu na odpowiedni poziom merytoryczny prowadzonych szkoleń, jak i umiejętności pracy z grupą zatrudnionych trenerów.
Zajęcia wyróżniała praktyczna i dynamiczna forma prowadzenia. Pracownicy mogli aktwnie uczestniczyć w warsztatach. Zostały dotrzymane wszelkie uzgodnienia i warunki umowy. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do podniesienie kwalifikacji naszych pracowników.
Dobór trenerów/wykładowców w dotychczasowych tematach szkoleń, w których miałam przyjemność uczestniczyć sprawił, że chętnie do Państwa wracam.
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51