Klienci, którzy dzwonią z pytania dotyczącymi bezpieczeństwa farmakoterapii są z reguły dociekliwi i wymagający. Dobrze przeprowadzona telefoniczna rozmowa z pacjentem składa się zarówno z treści - niezbędnych informacje jak i formy rozmowy. Zapraszamy na szkolenie Sztuka telefonicznej obsługi pacjenta w zakresie bezpieczeństwa farmakoterapii!
Kontakt z Pacjentem, w tym telefoniczna rozmowa z pacjentem, jest ważnym kanałem marketingu. Z perspektywy zwiększania konkurencyjności firmy do Działu Obsługi Pacjenta należą takie zadania jak: budowanie lojalności Pacjenta, profesjonalizm, budowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa.
Pracownicy tego działu bardzo często obsługują Pacjentów również w krytycznym momencie dla relacji Pacjent-Firma, np. w momencie zgłaszania działań niepożądanych, reklamacji, niezadowolenia czy pojawiających się zastrzeżeń. Dzięki odpowiedniej pracy głosem, stosowania psychologicznych technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych Pacjent powinien zakończyć rozmowę z dobrym nastawieniem do firmy – nawet jeżeli rozpoczynał rozmowę w silnych emocjach, używając obraźliwych określeń.
Warsztaty koncentrują się na dwóch głównych obszarach:
Na warsztaty zapraszamy:
750zł netto
Moduł 1.
Wprowadzenie do szkolenia
Moduł 2.
Techniki przekazu skoncentrowanego na rozwiązaniu dla Pacjenta
Moduł 3.
Pozyskiwanie informacji od Pacjenta – kontrolowanie przebiegu rozmowy
Moduł 4.
Typologia Pacjenta z uwzględnieniem reagowania na tzw. „trudnego Pacjenta”
Moduł 5.
Radzenie sobie z obiekcjami Pacjenta
Moduł 6.
Radzenie sobie z trudnymi Pacjentami
Moduł 7.
Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
750zł netto
Szkolenie było przeprowadzone na wysokim poziomie. Mała grupa ludzi sprzyjała w zdobywaniu wiedzy, a prowadzący zajęcia był bardzo przyjazny.
Bardzo wysoko cenimy kadrę trenerską firmy Gamma - posiada zarówno doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży farmaceutycznej, jak również charakteryzuje się bardzo wysokimi kompetencjami trenerskimi.
Umiejętności trenerów firmy Gamma oceniamy bardzo wysoko, wszystkie warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy firmę ze względu na odpowiedni poziom merytoryczny prowadzonych szkoleń, jak i umiejętności pracy z grupą zatrudnionych trenerów.
Moja ocena organizowanych szkoleń jest bardzo wysoka. Szkolenia są przygotowane profesjonalnie. Trenerzy są dobrze dobrani.
Przeprowadzne szkolenie wzmocniło pewność telemarketerów w rozmowach z klientem oraz pomogło radzić sobie z tzw. trudnymi lub niedostępnymi klientami. To, co najważniejsze to wzrost sprzedaży całego działłu o 15%.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu ... Jestem bardzo usatysfakcjonowana tym szkoleniem, jego jakością i na pewno osiągnięta przeze mnie wiedza bardzo przyda mi się w mojej pracy zawodowej.
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki wzrost wiedzy i umiejętności.
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
Udział w tych szkoleniach pozwolił mi na pogłębienie wiedzy z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy.
Bardzo ciekawie przedstawione zagadnienia, pełny profesjonalizm, Szkolenie godne polecenia.
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
Dobór trenerów/wykładowców w dotychczasowych tematach szkoleń, w których miałam przyjemność uczestniczyć sprawił, że chętnie do Państwa wracam.
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
Szkolenia w których brałam udział przygotowane były na bardzo dobrym poziomie ... Prowadzący szkolenia – trenerzy w mojej ocenie znakomici fachowcy, osoby o wysokich kwalifikacjach - potrafili w sposób zrozumiały przekazać materiał.
Zajęcia wyróżniała praktyczna i dynamiczna forma prowadzenia. Pracownicy mogli aktwnie uczestniczyć w warsztatach. Zostały dotrzymane wszelkie uzgodnienia i warunki umowy. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do podniesienie kwalifikacji naszych pracowników.
Sposób prowadzenia zajęć bardzo mi odpowiadał – spokojny, rzeczowy i profesjonalny.
Gamma dysponuje dużą liczbą doświadczonych trenerów - zarówno pod względem trenerskim, jak i biznesowym. Wszystkie szkolenia są przygotowywane z należytą starannością i dopasowaniem do realiów firmy jak i poszczególnych działów.
Business Development Manager
fax.: +48 (22) 266 08 51
tel. kom. +48 696 047 561