Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Cel szkolenia:
Szkolenie organizacja ruchu grupa dedykowana:
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
UWAGA!
Od uczestników szkolenia zmiana organizacji ruchu oczekuje się posiadania podstawowej wiedzy na temat projektów organizacji ruchu (tworzenia, wykonywania, projektowania). Niezbędna jest także podstawowa wiedza na temat opiniowania i zatwierdzania projektów organizacji ruchu. Zalecane jest ukończenie szkolenia Procedury zmiany organizacji ruchu – stała i czasowa organizacja ruchu prowadzonego przez wykładowcę przed przystąpieniem do niniejszego szkolenia lub wykonywanie urzędowych czynności administracyjoprawnych związanych z organizacją ruchu przez okres minimum 5 lat przed dniem przystąpienia do szkolenia.
Cel szkolenia:
Szkolenie organizacja ruchu grupa dedykowana:
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
UWAGA!
Od uczestników szkolenia zmiana organizacji ruchu oczekuje się posiadania podstawowej wiedzy na temat projektów organizacji ruchu (tworzenia, wykonywania, projektowania). Niezbędna jest także podstawowa wiedza na temat opiniowania i zatwierdzania projektów organizacji ruchu. Zalecane jest ukończenie szkolenia Procedury zmiany organizacji ruchu – stała i czasowa organizacja ruchu prowadzonego przez wykładowcę przed przystąpieniem do niniejszego szkolenia lub wykonywanie urzędowych czynności administracyjoprawnych związanych z organizacją ruchu przez okres minimum 5 lat przed dniem przystąpienia do szkolenia.
1. „Zatwierdzenie” projektu organizacji ruchu a „wprowadzenie” projektu organizacji ruchu na drodze.
2. Wprowadzenie organizacji ruchu jako element składowy procedury zmiany organizacji ruchu.
3. Legalność znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w kontekście skutecznego wprowadzenia organizacji ruchu.
4. Pojęcie „jednostki wprowadzającej organizację ruchu”.
5. Terminy wprowadzenia organizacji ruchu.
6. Termin wprowadzenia organizacji ruchu a termin ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
7. Określanie terminu ważności zatwierdzonej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem na drodze.
8. Zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu
9. Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, wobec których wpłynęły zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu.
10. Elementy zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu:
11. Sprzeciwy do zawiadomień o wprowadzeniu organizacji ruchu.
12. Kolizje przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
13. Komisyjne wprowadzenie organizacji ruchu.
14. Tworzenie protokołów z wprowadzenia organizacji ruchu.
15. Niezgodność pomiędzy wprowadzoną organizacją ruchu a zatwierdzoną organizacją ruchu.
16. Możliwości korekty zatwierdzonego projektu organizacji ruchu po jego wprowadzeniu.
17. „Granice ustawowe” korekt we wprowadzonej organizacji ruchu.
18. Zasady prowadzenia dokumentacji fotograficznej.
19. Odpowiedzialność przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
20. Wypadki drogowe a prawidłowość wprowadzenia organizacji ruchu.
21. Umieszczanie znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przez zarządcę drogi publicznej/inny podmiot:
22. Zmiana organizacji ruchu – Regulacje Kodeksu Wykroczeń.
23. Zmiana organizacji ruchu – Regulacje Kodeksu Karnego.
24. Postępowania sądowe w przypadku nielegalnego umieszczania znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
25. Wprowadzanie zatwierdzonej organizacji ruchu a decyzja na zajęcie pasa drogowego.
26. Zasady przywrócenia poprzedniej stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót drogowych.
27. Zasady wprowadzenia nowej stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót drogowych.
28. Kontrola wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu stałej organizacji ruchu.
29. Skutki braku zawiadomienia o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
30. Utrata ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
31.Możliwości i sposoby konwalidowania (zalegalizowania) organizacji ruchu, która utraciła ważność.
32. Półroczna kontrola prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach jemu podległych.
33. Zasady prowadzenia półrocznej kontroli.
34. Protokół z przeprowadzonej półrocznej kontroli.
35. Zasady formułowania wytycznych dla zarządców dróg przez organy zarządzające ruchem na drodze.
36. Likwidacja nieprawidłowość po dokonanej kontroli wprowadzonej organizacji ruchu na drodze:
37. Terminy usuwania nieprawidłowości.
38. Notyfikacja usuwanych nieprawidłowości.
39. Zasady usuwania nieprawidłowości.
40. Nieprawidłowości zatwierdzonej organizacji ruchu niemożliwe do usunięcia na drodze.
1. „Zatwierdzenie” projektu organizacji ruchu a „wprowadzenie” projektu organizacji ruchu na drodze.
2. Wprowadzenie organizacji ruchu jako element składowy procedury zmiany organizacji ruchu.
3. Legalność znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w kontekście skutecznego wprowadzenia organizacji ruchu.
4. Pojęcie „jednostki wprowadzającej organizację ruchu”.
5. Terminy wprowadzenia organizacji ruchu.
6. Termin wprowadzenia organizacji ruchu a termin ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
7. Określanie terminu ważności zatwierdzonej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem na drodze.
8. Zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu
9. Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, wobec których wpłynęły zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu.
10. Elementy zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu:
11. Sprzeciwy do zawiadomień o wprowadzeniu organizacji ruchu.
12. Kolizje przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
13. Komisyjne wprowadzenie organizacji ruchu.
14. Tworzenie protokołów z wprowadzenia organizacji ruchu.
15. Niezgodność pomiędzy wprowadzoną organizacją ruchu a zatwierdzoną organizacją ruchu.
16. Możliwości korekty zatwierdzonego projektu organizacji ruchu po jego wprowadzeniu.
17. „Granice ustawowe” korekt we wprowadzonej organizacji ruchu.
18. Zasady prowadzenia dokumentacji fotograficznej.
19. Odpowiedzialność przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
20. Wypadki drogowe a prawidłowość wprowadzenia organizacji ruchu.
21. Umieszczanie znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przez zarządcę drogi publicznej/inny podmiot:
22. Zmiana organizacji ruchu – Regulacje Kodeksu Wykroczeń.
23. Zmiana organizacji ruchu – Regulacje Kodeksu Karnego.
24. Postępowania sądowe w przypadku nielegalnego umieszczania znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
25. Wprowadzanie zatwierdzonej organizacji ruchu a decyzja na zajęcie pasa drogowego.
26. Zasady przywrócenia poprzedniej stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót drogowych.
27. Zasady wprowadzenia nowej stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót drogowych.
28. Kontrola wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu stałej organizacji ruchu.
29. Skutki braku zawiadomienia o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
30. Utrata ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
31.Możliwości i sposoby konwalidowania (zalegalizowania) organizacji ruchu, która utraciła ważność.
32. Półroczna kontrola prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach jemu podległych.
33. Zasady prowadzenia półrocznej kontroli.
34. Protokół z przeprowadzonej półrocznej kontroli.
35. Zasady formułowania wytycznych dla zarządców dróg przez organy zarządzające ruchem na drodze.
36. Likwidacja nieprawidłowość po dokonanej kontroli wprowadzonej organizacji ruchu na drodze:
37. Terminy usuwania nieprawidłowości.
38. Notyfikacja usuwanych nieprawidłowości.
39. Zasady usuwania nieprawidłowości.
40. Nieprawidłowości zatwierdzonej organizacji ruchu niemożliwe do usunięcia na drodze.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Granice zarządzania ruchem na drogach, decyzja na zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, podmioty uprawnione, postepowanie w sprawie zmiany czasowej organizacji ruchu. Zapraszamy na szkolenie Organizacja robót w pasie drogi publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.