Performance Management – wdrażanie i dobre praktyki

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Jeśli chcemy postępu w rezultatach, musimy zmienić sposób, w jaki działamy
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko  mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.

Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.>/p>

Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko  mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.

Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.

Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko  mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.

Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

I MODUŁ

Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
Paradygmat efektywności

  • Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie zawsze działają
  • System Ocen vs. Performance Management

Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji

  • Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
  • Od potencjału do mistrzostwa zawodowego

Wskaźniki efektywności:
Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)

  • Jak określać cele by były realizowane
  • Monitoring wskaźników efektywności
  • Działania korygujące i wzmacniające

II MODUŁ

Plan rozwoju:
Struktura Planu Rozwoju

  • Procesy rozwojowe
  • Monitorowanie efektywności pracy zespołu
  • Zasady pracy z Planem Rozwoju

Wdrożenie do organizacji:
Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)

  • Przygotowanie menedżerów i pracowników
  • Narzędzia i procesy wspomagające wdrożenie

Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
Mapa procesu dla Performance Management

  • Wnioski dla własnych organizacji

1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:

  • Paradygmat efektywności
  • Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie działają
  • System Ocen vs. Performance Management

2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:

  • Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
  • Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
  • Od potencjału do mistrzostwa zawodowego

3. Wskaźniki efektywności:

  • Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
  • Jak określać cele by były realizowane

4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:

  • Monitoring wskaźników efektywności
  • Działania korygujące i wzmacniające
  • Procesy rozwojowe

5. Plan rozwoju:

  • Struktura Planu Rozwoju.
  • Monitorowanie efektywności pracy zespołu.
  • Zasady pracy z Planem Rozwoju.

6. Wdrożenie do organizacji:

  • Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
  • Przygotowanie menedżerów i pracowników

7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:

  • Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
  • Przygotowanie menedżerów i pracowników

8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:

  • Mapa procesu dla Performance Management
  • Wnioski dla własnych organizacji

1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:

  • Paradygmat efektywności
  • Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie działają
  • System Ocen vs. Performance Management

2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:

  • Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
  • Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
  • Od potencjału do mistrzostwa zawodowego

3. Wskaźniki efektywności:

  • Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
  • Jak określać cele by były realizowane

4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:

  • Monitoring wskaźników efektywności
  • Działania korygujące i wzmacniające
  • Procesy rozwojowe

5. Plan rozwoju:

  • Struktura Planu Rozwoju.
  • Monitorowanie efektywności pracy zespołu.
  • Zasady pracy z Planem Rozwoju.

6. Wdrożenie do organizacji:

  • Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
  • Przygotowanie menedżerów i pracowników

7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:

  • Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
  • Przygotowanie menedżerów i pracowników

8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:

  • Mapa procesu dla Performance Management
  • Wnioski dla własnych organizacji

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badań The Data Warehousing Institute jako główną korzyść stosowania Perforamance Management wskazano możliwość́ lepszego „wejrzenia” w procesy. Aż 39% respondentów wskazywało wzrost przychodów.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Możliwość uruchomienia nowoczesnych procesów zarządzania efektywnością typu Performance Management zastępujących klasyczne systemy ocen.
  • Przygotowanie do wykorzystania najlepszych praktyk dotyczących zarządzania efektywnością pracowników.
  • Zaprojektowanie działań ukierunkowanych na wzrost  efektywności pracy pracowników i zespołów.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Dokładne poznanie mechanizmów decydujących o sukcesie bądź porażce systemów ocen.
  • Przygotowanie do wdrożenia kompleksowego procesu Performance Management.
  • Dostęp do najlepszych praktyk i narzędzi z zakresu Performance Management.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Lepsze zrozumienie wzajemnych (pracowników i organizacji) oczekiwań
  • Wykorzystanie i wzmocnienie potencjału pracowników, zespołów i organizacji
  • Optymalizacja możliwości rozwoju – zarówno na poziomie indywidualnym, zespołowym jak i całej organizacji.
Performance Management – wdrażanie i dobre praktyki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami dla HR – warsztat online

Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.

2024-04-22
22 kwietnia 2024 - 23 kwietnia 2024
2024-04-23
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-04-24
24 kwietnia 2024 - 25 kwietnia 2024
2024-04-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.