Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W jednym z najbardziej znanych turkusowych organizacji – Morning Star, jest tylko jeden rodzaj stanowiska pracy – pracownik.
Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie. Ekspert w zakresie wdrażania turkusowego modelu pracy w organizacji, przy wsparciu działów HR i managerów. Współpracował m.in. z takimi firmami jak ATOS IT Services, Yusen Logistics, Media Saturn Holding, Veolia, czy Eurobox Polska.
Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Mówca motywacyjny i inspiracyjny.
Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Swoje kompetencje w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi pogłębiła na Akademii L. Koźmińskiego, na kierunku Zarządzanie Kompetencjami Pracowników. W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów HR. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ekspert w zakresie wdrażania turkusowego modelu pracy w organizacji, przy wsparciu działów HR i managerów. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Decathlon, Dachser, Atlas, Rhenus Data Office Polska, DUKA, czy Dentsu Aegis Network Polska.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.