Wellbeing jako kluczowy filar organizacji. Utopia czy szansa do wykorzystania?

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Za chwilę bez dobrostanu nie będzie zaangażowania
Dbałość o dobrostan fizyczny, psychiczny, intelektualny i duchowy pracowników stała się jedną z lepszych inwestycji, jakich może dokonać współczesna organizacja. Czym jest wellbeing i jak wykorzystać go do zarządzania organizacją? Jak właściwie dbać o dobrostan pracownika tak, aby połączyć zaspokojenie jego potrzeb i potrzeb organizacji? Jak dzięki wellbeingowi stać się organizacją tętniącą dobrą i pozytywną energią, która zamienia tę energię na wartość dla wszystkich jej członków?

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
25.07.2022 - 26.07.2022
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1300 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.

Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.

Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.

Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.

Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.

Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.

Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.

Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.

Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.

Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.

Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.

Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.

Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.

Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.

Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.

Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.

Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.

Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


CZĘŚĆ MERYTORYCZNA.
CZYM JEST PODEJŚCIE WELLBEINGOWE?

 

1. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?

  • Definicja i istota wellbeingu.
  • Wellbeing – stan, czy działanie?
  • 8 źródeł Wellbeingu osobistego:
    • Dobrostan fizyczny (energia, forma, witalność, siła)
    • Dobrostan duchowy (poczucie sensu w życiu, wartości życiowe, duchowość)
    • Dobrostan psychiczny/ emocjonalny (świadomość emocji i umiejętność w zarządzaniu nimi, radzenie sobie ze stresem)
    • Dobrostan intelektualny (otwartość umysłu, chęć poznawania, uczenia się)
    • Relacje (budowanie wspierających relacji z innymi ludźmi, kontakty, przynależność)
    • Finanse (poczucie bezpieczeństwa finansowego, zarządzanie finansami, stosunek do pieniędzy)
    • Kariera i rozwój (spójność pomiędzy tym, co robimy a naszymi talentami, poczucie tworzenia, wartości dla siebie i innych, sens, możliwości rozwoju, użyteczność społeczna)
    • Środowisko naturalne

2. Wellbeing w organizacji:

  • Wellbeing jako wartość, działanie, wydarzenie, czy strategia w organizacji?
  • Cele organizacji w kontekście wellbeingu

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA.
BUDOWANIE STRATEGII WELLBEINGU W TWOJEJ ORGANIZACJI.

 

1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:

  • kluczowe pytania diagnozujące organizację
  • Badanie poziomu dobrostanu organizacji
  • Jak przełożyć teorię na praktykę, czyli o wdrożeniu skutecznej strategii słów kilka

2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku

  • Dlaczego jesteśmy na takim poziomie wellbeingu? Analiza przyczynowo-skutkowa zależności istniejących w firmie
  • Po co i dla kogo chcemy wdrożyć rozwiązania lub strategię? Ustalanie celów i odbiorców
  • Co można zrobić, aby polepszyć nasz stan? Generowanie rozwiązań
  • Co faktycznie zrobimy, aby poziom wellbeingu wzrósł? Jak dokonać wyboru rozwiązań?
  • Kiedy i jak to zrobimy? Tworzenie planu działania
  • Przygotowanie do działania i komunikacja.
  • Let’s do it. Działanie
  • Czy to działa? Kontrolowanie, wskaźniki i mierniki
  • Pętla sprzężenia zwrotnego. Proaktywne zarządzanie procesem.

3. Well – being w mojej Organizacji:

  • Faktyczne potrzeby organizacji
  • Weryfikacja i ulepszenie dotychczasowych działań
  • Wypracowanie długoterminowej strategii (kompleksowy charakter, osadzenie w czasie, analiza dostępnych zasobów)
  • Stworzenie gotowego planu działania pozwalającego na wdrożenie szytej na miarę strategii wellbeingu w organizacji

4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:

  • Analiza różnych wdrożeń wellbeingu w Polskich i zagranicznych organizacjach
  • Najlepsze praktyki – praca na Case study
  • Czego lepiej unikać przy wdrażaniu strategii wellbeingowych – anty case study
  • Burza mózgów


CZĘŚĆ MERYTORYCZNA.
CZYM JEST PODEJŚCIE WELLBEINGOWE?

1. Idea wellbeingu, czyli  czym jest wellbeing?

  • Definicja i istota wellbeingu.
  • Wellbeing – stan, czy działanie?
  • 8 źródeł Wellbeingu osobistego:
    • Dobrostan fizyczny (energia, forma, witalność, siła)
    • Dobrostan duchowy (poczucie sensu w życiu, wartości życiowe, duchowość)
    • Dobrostan psychiczny/ emocjonalny (świadomość emocji i umiejętność w zarządzaniu nimi, radzenie sobie ze stresem)
    • Dobrostan intelektualny (otwartość umysłu, chęć poznawania, uczenia się)
    • Relacje (budowanie wspierających relacji z innymi ludźmi, kontakty, przynależność)
    • Finanse (poczucie bezpieczeństwa finansowego, zarządzanie finansami, stosunek do pieniędzy)
    • Kariera i rozwój (spójność pomiędzy tym, co robimy a naszymi talentami, poczucie tworzenia, wartości dla siebie i innych, sens, możliwości rozwoju, użyteczność społeczna)
    • Środowisko naturalne

2. Wellbeing w organizacji:

  • Wellbeing jako wartość, działanie, wydarzenie, czy strategia w organizacji?
  • Cele organizacji w kontekście wellbeingu

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA.
BUDOWANIE STRATEGII WELLBEINGU W TWOJEJ ORGANIZACJI.

1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:

  • kluczowe pytania diagnozujące organizację
  • Badanie poziomu dobrostanu organizacji
  • Jak przełożyć teorię na praktykę, czyli o wdrożeniu skutecznej strategii słów kilka

2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku

  • Dlaczego jesteśmy na takim poziomie wellbeingu? Analiza przyczynowo-skutkowa zależności istniejących w firmie
  • Po co i dla kogo chcemy wdrożyć rozwiązania lub strategię? Ustalanie celów i odbiorców
  • Co można zrobić, aby polepszyć nasz stan? Generowanie rozwiązań
  • Co faktycznie zrobimy, aby poziom wellbeingu wzrósł? Jak dokonać wyboru rozwiązań?
  • Kiedy i jak to zrobimy? Tworzenie planu działania
  • Przygotowanie do działania i komunikacja.
  • Let’s do it. Działanie
  • Czy to działa? Kontrolowanie, wskaźniki i mierniki
  • Pętla sprzężenia zwrotnego. Proaktywne zarządzanie procesem.

3. Well – being w mojej Organizacji:

  • Faktyczne potrzeby organizacji
  • Weryfikacja i ulepszenie dotychczasowych działań
  • Wypracowanie długoterminowej strategii (kompleksowy charakter, osadzenie w czasie, analiza dostępnych zasobów)
  • Stworzenie gotowego planu działania pozwalającego na wdrożenie szytej na miarę strategii wellbeingu w organizacji

4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:

  • Analiza różnych wdrożeń wellbeingu w Polskich i zagranicznych organizacjach
  • Najlepsze praktyki – praca na Case study
  • Czego lepiej unikać przy wdrażaniu strategii wellbeingowych – anty case study
  • Burza mózgów


CZĘŚĆ MERYTORYCZNA.
CZYM JEST PODEJŚCIE WELLBEINGOWE?

1. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?

  • Definicja i istota wellbeingu.
  • Wellbeing – stan, czy działanie?
  • 8 źródeł Wellbeingu osobistego:
    • Dobrostan fizyczny (energia, forma, witalność, siła)
    • Dobrostan duchowy (poczucie sensu w życiu, wartości życiowe, duchowość)
    • Dobrostan psychiczny/ emocjonalny (świadomość emocji i umiejętność w zarządzaniu nimi, radzenie sobie ze stresem)
    • Dobrostan intelektualny (otwartość umysłu, chęć poznawania, uczenia się)
    • Relacje (budowanie wspierających relacji z innymi ludźmi, kontakty, przynależność)
    • Finanse (poczucie bezpieczeństwa finansowego, zarządzanie finansami, stosunek do pieniędzy)
    • Kariera i rozwój (spójność pomiędzy tym, co robimy a naszymi talentami, poczucie tworzenia, wartości dla siebie i innych, sens, możliwości rozwoju, użyteczność społeczna)
    • Środowisko naturalne

2. Wellbeing w organizacji:

  • Wellbeing jako wartość, działanie, wydarzenie, czy strategia w organizacji?
  • Cele organizacji w kontekście wellbeingu

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA.
BUDOWANIE STRATEGII WELLBEINGU W TWOJEJ ORGANIZACJI.

1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:

  • kluczowe pytania diagnozujące organizację
  • Badanie poziomu dobrostanu organizacji
  • Jak przełożyć teorię na praktykę, czyli o wdrożeniu skutecznej strategii słów kilka

2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku

  • Dlaczego jesteśmy na takim poziomie wellbeingu? Analiza przyczynowo-skutkowa zależności istniejących w firmie
  • Po co i dla kogo chcemy wdrożyć rozwiązania lub strategię? Ustalanie celów i odbiorców
  • Co można zrobić, aby polepszyć nasz stan? Generowanie rozwiązań
  • Co faktycznie zrobimy, aby poziom wellbeingu wzrósł? Jak dokonać wyboru rozwiązań?
  • Kiedy i jak to zrobimy? Tworzenie planu działania
  • Przygotowanie do działania i komunikacja.
  • Let’s do it. Działanie
  • Czy to działa? Kontrolowanie, wskaźniki i mierniki
  • Pętla sprzężenia zwrotnego. Proaktywne zarządzanie procesem.

3. Well – being w mojej Organizacji:

  • Faktyczne potrzeby organizacji
  • Weryfikacja i ulepszenie dotychczasowych działań
  • Wypracowanie długoterminowej strategii (kompleksowy charakter, osadzenie w czasie, analiza dostępnych zasobów)
  • Stworzenie gotowego planu działania pozwalającego na wdrożenie szytej na miarę strategii wellbeingu w organizacji

4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:

  • Analiza różnych wdrożeń wellbeingu w Polskich i zagranicznych organizacjach
  • Najlepsze praktyki – praca na Case study
  • Czego lepiej unikać przy wdrażaniu strategii wellbeingowych – anty case study
  • Burza mózgów

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Dostarczenie wiedzy w zakresie idei wellbeingu i jej wdrażania w organizacji
  • Wzrost konkurencyjności i wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy, który dba o dobrostan pracownika
  • Zwiększenie lub wykreowanie przewagi konkurencyjnej
  • Kreowanie atrakcyjnego dla pracownika środowiska pracy
  • Zmniejszenie absencji i radzenie sobie ze zjawiskiem preseenteizmu
  • Lepsze zarządzanie budżetem kierowanym na wellbeing
  • Wzrost efektywności pracy pracowników
  • Inspiracja i wymiana doświadczeń z wprowadzania wellbeingu w firmie

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Work-life balance, czyli możliwość równoważenia różnych elementów życia, jak praca, dom, rodzina
  • Poprawa warunków pracy i lepsze samopoczucie, które skutkuje większą efektywnością
  • Zwiększenie poziomu satysfakcji wynikające z wykonywania pracy na rzecz tego konkretnego pracodawcy
  • Wzrost poczucia szczęścia i zadowolenia, dzięki temu, że nasze życiowe potrzeby są zaspokajane i  poszanowane również w miejscu pracy
  • Poprawa zdrowia i samopoczucia
  • Poczucie sensu i chęć działania dla dobra całej organizacji i jej odbiorców

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Możliwość zbudowania autentycznej organizacji partnerskiej
  • Budowanie korzystnej relacji typu „win-win”
  • Współtworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi i poprawie jakości pracy
  • Wzrost przywiązania i budowanie trwałej relacji pracownik-pracodawca, co daje możliwość działania dla dobra siebie i organizacji, której jesteśmy częścią
  • Zwiększony poziom zaangażowania, dzięki utożsamianiu się z wartościami i celami organizacji
  • Wzrost zaufania społecznego oraz pracowników do firmy
Wellbeing jako kluczowy filar organizacji. Utopia czy szansa do wykorzystania?

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2022-07-13
13 lipca 2022 - 14 lipca 2022
2022-07-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych?

Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.

2022-07-15
15 lipca 2022
2022-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Normalność - życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.

2022-07-15
15 lipca 2022
2022-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.