Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Zarządzanie różnorodnością pokoleniową było wyzwaniem już wcześniej. Dziś stopień trudności jeszcze rośnie. Wartości, motywatory, preferencje komunikacyjne, sposoby współpracy – każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, a my musimy je pogodzić, nawet, jeśli niekiedy bywają skrajne.
Multigeneracyjność w organizacjach stała się faktem. Dziś przedstawiciele przynajmniej 3 pokoleń pracują w organizacjach. Ygreki coraz częściej zajmują stanowiska menedżerskie, Zetki stanowiska specjalistów, a w ramach zjawiska „Silver tsunami” swoją przygodę zawodową w nowych firmach rozpoczynają przedstawiciele pokoleń dojrzałych czyli 55+.
Dziś wiele organizacji pracuje wyłącznie w trybie zdalnym, inne zaczynają pracować w trybie hybrydowym. Wszystko wskazuje na to, że trend ten będzie nam towarzyszył dłużej, niż zakładaliśmy i będziemy zmuszeni zweryfikować swoje podejście do pracy zdalnej.
Warto więc uwzględnić różne profile pokoleniowe w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z przedstawicielami poszczególnych generacji.
Zapraszamy Państwa na dwudniowy warsztat, podczas którego przyjrzymy się aktywnym zawodowo pokoleniom, sprawdzimy, jakie są ich wartości, słabe i mocne strony. Ustalimy, w jaki sposób motywować i wspierać w rozwoju przedstawicieli poszczególnych pokoleń. Określimy, które pokolenie najlepiej odnajduje się w systemie pracy zdalnej, a które traktuje ją jako przykra uciążliwość, kto potrzebuje spotkań z szefem, a kto jest samodzielny.
Przydatne w zarządzaniu multigeneracyjnym kompetencje to:
Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów – komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.
Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.
Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.
Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.
Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów – komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.
Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.
Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.
Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.
Program warsztatu 2x4h
1. Portret pokoleń
2. Stosunek do pracy zdalnej poszczególnych pokoleń
3. Motywatory, charakterystyczne dla pokoleń, z uwzględnieniem czasu pandemii:
4. Różnorodność jako przewaga
1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń
2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych
3. Plusy zespołu wielopokoleniowego
4. Komunikacja
5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)
6. Motywowanie i budowanie lojalności
7. Obszary konfliktogenne
8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?
9. Podsumowanie i zakończenie
1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń
2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych
3. Plusy zespołu wielopokoleniowego
4. Komunikacja
5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)
6. Motywowanie i budowanie lojalności
7. Obszary konfliktogenne
8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?
9. Podsumowanie i zakończenie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Z badnia Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczynała z kluczowymi agencjami doradztwa personalnego, gdzie jako Headhunter realizowała projekty dla znaczących organizacji na polskim rynku. Tak poznała zasady funkcjonowania zarówno międzynarodowych korporacji jak i niedużych, ale dobrze zarządzanych firm rodzinnych. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Mówca motywacyjny i inspiracyjny. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Swoje kompetencje w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi pogłębiła na Akademii L. Koźmińskiego, na kierunku Zarządzanie Kompetencjami Pracowników. W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów HR. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ekspert w zakresie zarządzania multigeneracyjnego. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Decathlon, Dachser, Atlas, Rhenus Data Office Polska, DUKA, czy Dentsu Aegis Network Polska.
Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych. Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Psycholog ze specjalizacją doradztwo zawodowe i organizacja na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany coach. Ekspert w zakresie zarządzania multigeneracyjnego. Współpracował m.in. z takimi firmami jak MAN Bus, Panasonic, czy Imperial Tobacco Polska.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.