Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Szkolenia - efektywność osobista
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś

Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online
- Wykorzystujemy większość dostępnych technologii do szkoleń online. Używamy oprogramowania Clickmeeting, Zoom, Webex, Microsoft Team.
- Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
- Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
- Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast)

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
26.10.2020 - 27.10.2020
Warszawa
1500 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Każda organizacja – jak rodzina – posiada swój odrębny system komunikowania się i przekazywania informacji. W jednych będą to wielopiętrowe maile wysyłane do wiadomości wszystkich, którzy nam przyjdą na myśl – co ma jeden konkretny cel: ochronę naszej głowy lub innej części ciała, gdyby coś się zawaliło.

W drugiej będzie to system drukowania maili (tak, tak) i archiwizowania ich na wszelki wypadek: cel jak poprzednio. W trzeciej informacje przekazywane są ustnie i nikt nikogo nie ściga jeżeli coś się nie uda bowiem pracownicy biorą pełną odpowiedzialność za swoje działania.

Są jeszcze miejsca, gdzie wszystko odbywa się w szarej strefie komunikacji czyli na poziomie plotek i domysłów. Pracownicy trwają w niewiedzy generując coraz to bardziej spiskowe teorie a zarząd nie widzi powodu aby wejść w interakcje ze swoimi pracownikami i z nimi POROZMAWIAĆ.

Pamiętajmy też, że sama komunikacja w organizacji przebiega na kilku płaszczyznach: wewnątrz firmy czyli pomiędzy Pracownikami, Menadżerami i Szefem, oraz na zewnątrz czyli organizacja vs Klienci. Zwróćcie Państwo uwagę, jak często słuchając rozmów prowadzonych przez pracowników o klientach można wysnuć wnioski, jaki jest stosunek firmy do klienta właśnie.

Ile pojawia się lekceważenia i pogardy. I tu dochodzimy do sedna, mianowicie każda organizacja ma swoją kulturę organizacyjną, której częścią jest komunikacja. Jeżeli umiemy zadbać o jej wysoką jakość stworzymy tym samym wysokie standardy kultury – co odczują zarówno pracownicy jak i klienci. Jak to zrobić? Tego nauczy was szkolenie z komunikacji w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Członków zarządu 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów 
  • Specjalistów ds. Komunikacji w organizacji 
  • Pracowników

Każda organizacja – jak rodzina – posiada swój odrębny system komunikowania się i przekazywania informacji. W jednych będą to wielopiętrowe maile wysyłane do wiadomości wszystkich, którzy nam przyjdą na myśl – co ma jeden konkretny cel: ochronę naszej głowy lub innej części ciała, gdyby coś się zawaliło.

W drugiej będzie to system drukowania maili (tak, tak) i archiwizowania ich na wszelki wypadek: cel jak poprzednio. W trzeciej informacje przekazywane są ustnie i nikt nikogo nie ściga jeżeli coś się nie uda bowiem pracownicy biorą pełną odpowiedzialność za swoje działania.

Są jeszcze miejsca, gdzie wszystko odbywa się w szarej strefie komunikacji czyli na poziomie plotek i domysłów. Pracownicy trwają w niewiedzy generując coraz to bardziej spiskowe teorie a zarząd nie widzi powodu aby wejść w interakcje ze swoimi pracownikami i z nimi POROZMAWIAĆ.

Pamiętajmy też, że sama komunikacja w organizacji przebiega na kilku płaszczyznach: wewnątrz firmy czyli pomiędzy Pracownikami, Menadżerami i Szefem, oraz na zewnątrz czyli organizacja vs Klienci. Zwróćcie Państwo uwagę, jak często słuchając rozmów prowadzonych przez pracowników o klientach można wysnuć wnioski, jaki jest stosunek firmy do klienta właśnie.

Ile pojawia się lekceważenia i pogardy. I tu dochodzimy do sedna, mianowicie każda organizacja ma swoją kulturę organizacyjną, której częścią jest komunikacja. Jeżeli umiemy zadbać o jej wysoką jakość stworzymy tym samym wysokie standardy kultury – co odczują zarówno pracownicy jak i klienci. Jak to zrobić? Tego nauczy was szkolenie z komunikacji w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Członków zarządu 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów 
  • Specjalistów ds. Komunikacji w organizacji 
  • Pracowników

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Co to jest komunikacja w organizacji
  • O czym nie pamiętamy
  • Czynniki wpływające na proces komunikacji 
  • Obszary komunikacji - Zarząd vs Menadżerowie i Pracownicy, Menadżerowie vs Menadżerowie, Pracownicy vs Pracownicy, Organizacja vs Klienci

2. Zarząd i Menadżerowie

  • Świadomy Zarząd – świadoma organizacja 
  • Zarząd – jak być współuczestnikiem a nie reprezentantem 
  • Menadżer – ciesz się autorytetem, nie władzą
  • Gdzie zaczyna się budowanie kultury otwartości
  • Zmiana nawyków i wypracowywanie nowych standardów 
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami, informacjami itd.
  • Historia, kultura, obyczaje, wartości, misja organizacji – kiedy prawda, kiedy fałsz
  • Menadżer średniego szczebla - czyli między młotem a kowadłem 
  • Mój gabinet, moja twierdza – gdzie jest miejsce szefa

3. Pracownicy

  • Najpierw się dowiedz potem działaj
  • Formalnie czy nieformalnie – mów do mnie po imieniu
  • Relacje wewnątrz działów – kto za nie odpowiada
  • Jak uniknąć efektu Głuchego telefonu 
  • Jak trwoga to do kogo?

4. Klienci

  • Budowanie relacji z klientami
  • Jak mówimy o klientach kiedy nas nie słyszą
  • Szacunek to lojalność
  • Frontem do klienta czyli jak?
  • Komunikacja z klientem

5. Organizacja wewnątrz

  • Obyczaje i zwyczaje
  • Przestrzeń do pracy 
  • Przestrzeń na czas wolny
  • Wewnętrzne wydawnictwa i intranet
  • Dress-code
  • Wdrażanie nowego pracownika

1. Wprowadzenie

  • Co to jest komunikacja w organizacji
  • O czym nie pamiętamy
  • Czynniki wpływające na proces komunikacji
  • Obszary komunikacji - Zarząd vs Menadżerowie i Pracownicy, Menadżerowie vs Menadżerowie, Pracownicy vs Pracownicy, Organizacja vs Klienci

2. Zarząd i Menadżerowie

  • Świadomy Zarząd – świadoma organizacja
  • Zarząd – jak być współuczestnikiem a nie reprezentantem
  • Menadżer – ciesz się autorytetem, nie władzą
  • Gdzie zaczyna się budowanie kultury otwartości
  • Zmiana nawyków i wypracowywanie nowych standardów
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami, informacjami itd.
  • Historia, kultura, obyczaje, wartości, misja organizacji – kiedy prawda, kiedy fałsz
  • Menadżer średniego szczebla - czyli między młotem a kowadłem
  • Mój gabinet, moja twierdza – gdzie jest miejsce szefa

3. Pracownicy

  • Najpierw się dowiedz potem działaj
  • Formalnie czy nieformalnie – mów do mnie po imieniu
  • Relacje wewnątrz działów – kto za nie odpowiada
  • Jak uniknąć efektu Głuchego telefonu
  • Jak trwoga to do kogo?

4. Klienci

  • Budowanie relacji z klientami
  • Jak mówimy o klientach kiedy nas nie słyszą
  • Szacunek to lojalność
  • Frontem do klienta czyli jak?
  • Komunikacja z klientem

5. Organizacja wewnątrz

  • Obyczaje i zwyczaje
  • Przestrzeń do pracy
  • Przestrzeń na czas wolny
  • Wewnętrzne wydawnictwa i intranet
  • Dress-code
  • Wdrażanie nowego pracownika

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Polskie badania IABC wskazały, że większość badanych (46,6%) określiła komunikację w biznesie jako „wszelką komunikację pomiędzy dwiema stronami”. Tymczasem na co dzień mamy również do czynienia z tzw. komunikacją wielostronną, m.in. dzięki mediom społecznościowym.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Budowanie kultury organizacyjne opartej na otwartości i jasnych zasadach 
  • Usprawnienie procesu przepływu informacji
  • Stworzenie organizacji wolnej od plotek i działań nieetycznych
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji przejrzystej i troskliwej
  • Umocnienie w pracownikach poczucia posiadania wpływu na działanie organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Uświadomienie sobie wartości komunikacji szeroko pojętej
  • Możliwość uniknięcia trudnych sytuacji spowodowanych drugim życiem informacji
  • Nabycie umiejętności otwartej komunikacji w kontaktach z innymi osobami
  • Możliwość stworzenie nowych standardów poprawiających jakość funkcjonowania organizacji oraz jej wizerunek
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat komunikacji 
  • Zbudowanie dobrych relacji ze współpracownikami
  • Nabycie umiejętności pozwalających na świadome kreowanie swojego wizerunku jako osoby świadomej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa jakości pracy w organizacji
  • Zbudowanie wizerunku firmy otwartej i odważnej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Stworzenie organizacji bez plotek i domysłów
  • Poprawa relacji z klientami
  • Zbudowanie wizerunku firmy dbającej o „czyste” relacje z klientami

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji