Profesjonalny sekretariat

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Wyrozumiałość dla przełożonego i profesjonalizm na co dzień
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy

  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej

2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego

  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu Postawa proaktywna Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
  • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu

  • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy) Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu

4. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

5. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta Zasady savoir-vivre Dresscode

6. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy

  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego

  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu

  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów

  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego

  • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta

  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy

  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta i oczekiwania przełożonego

  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu

  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów

  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego

  • Zasady profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta

  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.

Szkolenie związane z:
  • budowanie wizerunku
  • sekretariat
  • obsługa klienta
  • savoir-vivre

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzmocnienie wizerunku organizacji
  • wzmocnienie efektywności pracy jednostek posiadających sekretariat

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
  • efektywna organizacja pracy
  • umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • lepszy przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi
  • efektywniejsza organizacja spotkań
Profesjonalny sekretariat

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Creative Problem Solving - kreatywne podejście do rozwiązywania problemów – warsztat online

Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.

2024-05-13
13 maja 2024
2024-05-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Innowacyjność i kreatywność – warsztat online
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie kreatywność i innowacyjność.
2024-05-15
15 maja 2024 - 16 maja 2024
2024-05-16
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.