Profesjonalny sekretariat

Profesjonalny sekretariat

Profesjonalny sekretariat

Szkolenia - efektywność osobista
Wyrozumiałość dla przełożonego i profesjonalizm na co dzień
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online
- Wykorzystujemy większość dostępnych technologii do szkoleń online. Używamy oprogramowania Clickmeeting, Zoom, Webex, Microsoft Team.
- Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
- Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
- Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast)

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
28.09.2020 - 29.09.2020
Warszawa
1500 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego
  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu
  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
  • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta i oczekiwania przełożonego
  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu
  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
  • Zasady profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.
Szkolenie związane z:
  • budowanie wizerunku
  • sekretariat
  • obsługa klienta
  • savoir-vivre

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzmocnienie wizerunku organizacji
  • wzmocnienie efektywności pracy jednostek posiadających sekretariat

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
  • efektywna organizacja pracy
  • umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • lepszy przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi
  • efektywniejsza organizacja spotkań

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji