EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych

Szkolenia - efektywność osobista
Dobra rozmowa jest tak stymulująca jak czarna kawa i tak samo trudno po niej zasnąć
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online
- Wykorzystujemy większość dostępnych technologii do szkoleń online. Używamy oprogramowania Clickmeeting, Zoom, Webex, Microsoft Team.
- Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
- Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
- Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast)

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
14.10.2020 - 15.10.2020
Warszawa
1600 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Komunikacja jest uniwersalnym narzędziem, które wykorzystujemy niezależnie od tego, czym się zajmujemy. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj jakiekolwiek stanowisko, którego efekty pracy nie są powiązane z efektami pracy innych osób. Na naszą pracę wpływ mają inni ludzie (klienci, przełożeni, współpracownicy), ale także efekty naszej pracy wpływają na efekty pracy innych osób. Komunikacja interpersonalna leży u podstaw wszelkich interakcji pomiędzy ludźmi. Głównym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi ułatwiających komunikację.

Biorąc pod uwagę wspomnianą siatkę wzajemnych zależności, komunikacja staje się niezwykle ważną kompetencją. Jest bowiem niezwykle ważne, abyśmy nie tylko maksymalnie precyzyjnie formułowali nasze oczekiwania wobec innych ludzi, ale również potrafili poinformować innych o naszych możliwościach czy ograniczeniach.

Trening komunikacji interpersonalnej swoją skuteczność opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania).

Program szkolenia skupia na rozwoju następujących obszarów:

  • skuteczna komunikacja – rozumiana jako umiejętność aktywnego słuchania (pytania, parafraza, podsumowanie, klaryfikacja – również poziom niewerbalny)
  • precyzja komunikatu – rozumiana jako stosowanie programatorów lingwistycznych, zasad erystycznych, unikania prototypów pojęć – duża koncentracja na poziomie werbalnym
  • budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy


GRUPA DOCELOWA:

  • Pracownicy – Specjaliści
  • Kierownicy liniowi
  • Kadra specjalistyczna

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Rozpoznawanie własnego stylu społecznego
  • Rozpoznawanie stylu społecznego innych
  • Wychodzenie z roli biernego odbiorcy i przechodzenie w rolę aktywnego współrozmówcy
  • Sprawdzanie własnego stopnia zrozumienia innych
  • Umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
  • Asertywna reakcja na krytykę – oddzielanie faktów od opinii
  • Budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy
  • Sprawnej komunikacji interpersonalnej
  • Nie powodowania konfliktu danych i jego rozwiązywania
  • Budowania poprzez właściwą komunikacje współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym

Komunikacja jest uniwersalnym narzędziem, które wykorzystujemy niezależnie od tego, czym się zajmujemy. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj jakiekolwiek stanowisko, którego efekty pracy nie są powiązane z efektami pracy innych osób. Na naszą pracę wpływ mają inni ludzie (klienci, przełożeni, współpracownicy), ale także efekty naszej pracy wpływają na efekty pracy innych osób. Komunikacja interpersonalna leży u podstaw wszelkich interakcji pomiędzy ludźmi. Głównym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi ułatwiających komunikację.

Biorąc pod uwagę wspomnianą siatkę wzajemnych zależności, komunikacja staje się niezwykle ważną kompetencją. Jest bowiem niezwykle ważne, abyśmy nie tylko maksymalnie precyzyjnie formułowali nasze oczekiwania wobec innych ludzi, ale również potrafili poinformować innych o naszych możliwościach czy ograniczeniach.

Trening komunikacji interpersonalnej swoją skuteczność opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania).

Program szkolenia skupia na rozwoju następujących obszarów:

  • skuteczna komunikacja – rozumiana jako umiejętność aktywnego słuchania (pytania, parafraza, podsumowanie, klaryfikacja – również poziom niewerbalny)
  • precyzja komunikatu – rozumiana jako stosowanie programatorów lingwistycznych, zasad erystycznych, unikania prototypów pojęć – duża koncentracja na poziomie werbalnym
  • budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy


GRUPA DOCELOWA:

  • Pracownicy – Specjaliści
  • Kierownicy liniowi
  • Kadra specjalistyczna

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Rozpoznawanie własnego stylu społecznego
  • Rozpoznawanie stylu społecznego innych
  • Wychodzenie z roli biernego odbiorcy i przechodzenie w rolę aktywnego współrozmówcy
  • Sprawdzanie własnego stopnia zrozumienia innych
  • Umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
  • Asertywna reakcja na krytykę – oddzielanie faktów od opinii
  • Budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy
  • Sprawnej komunikacji interpersonalnej
  • Nie powodowania konfliktu danych i jego rozwiązywania
  • Budowania poprzez właściwą komunikacje współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wstęp

  • Przedstawienie się uczestników
  • Zebranie oczekiwań
    • Poziom postawy – psychologia komunikacji
    • Poziom wiedzy – wykorzystywanie znajomości mechanizmów komunikacyjnych
    • Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne

2. Efektywna komunikacja

  • Komunikacja jedno- i dwustronna
  • Style społeczne w komunikacji
  • Blokady komunikacyjne

3. Skuteczna komunikacja

  • Techniki aktywnego słuchania
    • Parafraza
    • Klaryfikacja
    • Podsumowania
  • Rodzaje pytań
    • Otwarte vs. Zamknięte
    • Sugerujące vs. Alternatywne
    • Pytania według modelu lejka
  • Podstawowe kategorie wypowiedzi
    • Ocena
    • Interpretacja
    • Badanie
    • Rozumienie
    • Informowanie

4. Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne

  • Programatory lingwistyczne w komunikacji
    • Programatory pozytywne – baza słów, których należy używać
    • Programatory negatywne – baza słów, których należy unikać
  • Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy
    • Aktywne słuchanie i aktywne mówienie
    • Model WIR w komunikacji
    • Wykorzystywanie i przełamywanie wzorców komunikacyjnych

5. Style społeczne

  • Koncepcja stylów społecznych według Junga
  • Autodiagnoza własnego stylu społecznego
  • Skale opisu (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
  • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny
  • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym
  • Matryca stylów społecznych zespołu wykorzystywanie potencjału członków zespołu

 6. Informacja zwrotna

  • Funkcje informacji zwrotnej
  • Sposoby udzielania informacji zwrotnej
  • Oddzielanie opinii od faktów oraz inne dobre praktyki feedbacku
  • Dostosowanie informacji zwrotnej do poziomu rozwoju zawodowego i stylu społecznego rozmówcy

7. Asertywność w komunikacji

  • Skrypty zachowania w sytuacji konfliktowej
  • Poziom merytoryczny a poziom psychologiczny sytuacji konfliktowej
  • Język korzyści w sytuacji konfliktowej
  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywna reakcja na pochwałę

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy

1. Wstęp

  • Przedstawienie się uczestników
  • Zebranie oczekiwań
    • Poziom postawy – psychologia komunikacji
    • Poziom wiedzy – wykorzystywanie znajomości mechanizmów komunikacyjnych
    • Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne

2. Efektywna komunikacja

  • Komunikacja jedno- i dwustronna
  • Style społeczne w komunikacji
  • Blokady komunikacyjne

3. Skuteczna komunikacja

  • Techniki aktywnego słuchania
    • Parafraza
    • Klaryfikacja
    • Podsumowania
  • Rodzaje pytań
    • Otwarte vs. Zamknięte
    • Sugerujące vs. Alternatywne
    • Pytania według modelu lejka
  • Podstawowe kategorie wypowiedzi
    • Ocena
    • Interpretacja
    • Badanie
    • Rozumienie
    • Informowanie

4. Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne

  • Programatory lingwistyczne w komunikacji
    • Programatory pozytywne – baza słów, których należy używać
    • Programatory negatywne – baza słów, których należy unikać
  • Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy
    • Aktywne słuchanie i aktywne mówienie
    • Model WIR w komunikacji
    • Wykorzystywanie i przełamywanie wzorców komunikacyjnych

5. Style społeczne

  • Koncepcja stylów społecznych według Junga
  • Autodiagnoza własnego stylu społecznego
  • Skale opisu (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
  • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny
  • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym
  • Matryca stylów społecznych zespołu wykorzystywanie potencjału członków zespołu

6. Informacja zwrotna

  • Funkcje informacji zwrotnej
  • Sposoby udzielania informacji zwrotnej
  • Oddzielanie opinii od faktów oraz inne dobre praktyki feedbacku
  • Dostosowanie informacji zwrotnej do poziomu rozwoju zawodowego i stylu społecznego rozmówcy

7. Asertywność w komunikacji

  • Skrypty zachowania w sytuacji konfliktowej
  • Poziom merytoryczny a poziom psychologiczny sytuacji konfliktowej
  • Język korzyści w sytuacji konfliktowej
  • Asertywna prośba
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywna reakcja na pochwałę

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie grupy

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IABC w Polsce, niespełna 22% respondentów (kadra zarządzająca) właściwie rozumie czym jest komunikacja w biznesie.
Szkolenie związane z:
  • efektywna komunikacja
  • skuteczna komunikacja
  • style społeczne
  • asertywność

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie efektywności przepływu informacji w organizacji
  • wzrost satysfakcji pracowników
  • budowanie kultury zaufania w organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozwój umiejętności komunikacyjnych
  • jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
  • umiejętność formułowania informacji zwrotnej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • sprawny przebieg spotkań i zebrań
  • otwarta komunikacja
  • przepływ wiedzy pomiędzy zespołami

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji