Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Szkolenia - efektywność osobista
Tylko ci, którzy nauczyli się potęgi szczerego i bezinteresownego wkładu w życie innych, doświadczają największej radości życia
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online
- Wykorzystujemy większość dostępnych technologii do szkoleń online. Używamy oprogramowania Clickmeeting, Zoom, Webex, Microsoft Team.
- Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
- Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
- Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast)

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
15.10.2020 - 16.10.2020
Warszawa
1500 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Sformułowanie „zarządzanie stresem” bardzo często utożsamiane jest ze sposobem zwalczania stresu. Czy da się zupełnie wyeliminować stres z naszego życia?

Po pierwsze, zarządzanie stresem nie polega jedynie na całkowitym wyeliminowaniu stresu, bo stres bywa również motywujący, napędzający do działania. Zarządzanie stresem jest więc próbą odnalezienia balansu: znalezienia najbardziej optymalnej dla siebie dawki stresu.

Po drugie, nie ma wydarzeń obiektywnie stresujących: często to, co dla jednej osoby jest stresujące np. wystąpienie publiczne, rozmowa z klientem - dla drugiej jest motywujące (bo np. wystąpienie publiczne może mi dać szansę zaistnienia, awansu etc.). A zatem to nie sytuacja, a nasze podejście (sposób myślenia) wywołuje stres.

Podczas warsztatu Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoje optimum stresu a także dowiedzieć się, na których poziomach (emocji, fizjologii etc.) stres jest dla nich największym zagrożeniem.

Techniki, które zostaną przećwiczone podczas warsztatu będą odwoływały się do w/w poziomów, a zatem każdy Uczestnik dowie się:

  • w jaki sposób radzić sobie ze stresem zarówno na poziomie emocji, fizjologii etc.
  • jak wykorzystać techniki relaksacyjne w opanowaniu stresu na poziomie fizjologii i myśli, jak pracować nad zmianą sposobu myślenia, które wywołuje stres (np. ”na pewno sobie nie poradzę”, „z pewnością podczas prezentacji skompromituję się” etc.).
  • jak własne skrypty życiowe wpływają na podejście i zachowanie wobec sytuacji, którą definiujemy jako trudną, stresującą etc

Sformułowanie „zarządzanie stresem” bardzo często utożsamiane jest ze sposobem zwalczania stresu. Czy da się zupełnie wyeliminować stres z naszego życia?

Po pierwsze, zarządzanie stresem nie polega jedynie na całkowitym wyeliminowaniu stresu, bo stres bywa również motywujący, napędzający do działania. Zarządzanie stresem jest więc próbą odnalezienia balansu: znalezienia najbardziej optymalnej dla siebie dawki stresu.

Po drugie, nie ma wydarzeń obiektywnie stresujących: często to, co dla jednej osoby jest stresujące np. wystąpienie publiczne, rozmowa z klientem - dla drugiej jest motywujące (bo np. wystąpienie publiczne może mi dać szansę zaistnienia, awansu etc.). A zatem to nie sytuacja, a nasze podejście (sposób myślenia) wywołuje stres.

Podczas warsztatu Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoje optimum stresu a także dowiedzieć się, na których poziomach (emocji, fizjologii etc.) stres jest dla nich największym zagrożeniem.

Techniki, które zostaną przećwiczone podczas warsztatu będą odwoływały się do w/w poziomów, a zatem każdy Uczestnik dowie się:

  • w jaki sposób radzić sobie ze stresem zarówno na poziomie emocji, fizjologii etc.
  • jak wykorzystać techniki relaksacyjne w opanowaniu stresu na poziomie fizjologii i myśli, jak pracować nad zmianą sposobu myślenia, które wywołuje stres (np. ”na pewno sobie nie poradzę”, „z pewnością podczas prezentacji skompromituję się” etc.).
  • jak własne skrypty życiowe wpływają na podejście i zachowanie wobec sytuacji, którą definiujemy jako trudną, stresującą etc

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem
  • Czym jest stres – koncepcja Lazarusa
    • Stres jako reakcja na oczekiwania z otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
    • Wielkość stresu zależna od zasobów człowieka (im mniej potrafię w danej dziedzinie tym większy stres)
  • Krzywa Yerkesa-Dodsona
    • Optimum stresu (stres mobilizuje do działania)
    • Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
    • Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
  • Czym jest zarządzanie stresem
    • Poszukiwaniem stresu optymalnego
    • Obniżaniem stresu zbyt dużego (techniki antystresowe i relaksacyjne)
    • Podwyższaniem stresy zbyt niskiego (np. wcześnie rano lub wieczorem gdy trzeba się zmobilizować do pracy)

2. Stres negatywny w miejscu pracy
  • Identyfikacja wskaźników stresu
    • Objawy fizjologiczne
    • Objawy poznawcze
    • Objawy emocjonalne
  • Efekt stresu długotrwałego
    • Obniżona efektywność osobista
    • Obniżona efektywność na poziomie zespołu
  • Mapa przyczyn stresu
    • Przyczyny organizacyjne (struktura zarządzania, siatka odpowiedzialności, polityka awansów)
    • Przyczyny procesowe (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)
    • Przyczyny zewnętrzne (sytuacja na rynku, koniunktura, sytuacja właścicielska)
    • Przyczyny psychologiczne (na poziomie osobistym i zespołu)

3. Mój poziom stresu aktualnego
  • Skala Holmesa i Rahe`a (w skali ostatniego roku)
  • Skala stresu (zdarzenia krytyczne)
  • Stres fizyczny (stres somatyczny)

4. Strategie radzenia sobie ze stresem – rozpoznanie własnych strategii
  • Koncentracja na emocjach vs. koncentracja na zadaniu
  • Działanie oparte na strategii poznawczej
  • Działanie oparte na strategii emocjonalnej
  • Działanie oparte na strategii ucieczkowych

5. Techniki zarządzania stresem
  • Teoria hydrauliczna – odreagowywanie napięcia
    • Techniki odzyskiwania kontroli
    • Zarządzanie emocjami – emocje negatywne vs. nieprzyjemne
  • Bioenergetyczna koncepcja narastania i rozładowywania napięcia – kumulowanie stresu
    • Psychosomatyka i jej konsekwencje w obszarze stresu
    • Diagnoza własnych zagrożeń
    • Mapa napięć własnego ciała
  • Ćwiczenia relaksacyjne ciało/umysł
  • Ćwiczenia relaksacyjne oparte o wizualizację
  • Ćwiczenia oparte o t.relaksacyjny (ćwiczenia wykonywane na karimatach, w pozycji leżącej)
    • Trening autogenny Schulza
    • Trening Jacobsona
    • Wpływ kondycji psychofizycznej – czyli jak zadbać o siebie?

6. Podsumowanie szkolenia
  • Zdefiniowanie perspektyw (obszarów do zmiany – rodzina, praca, przyjaźń, sport itp.)
  • Zaplanowanie zmiany (w skali tygodnia, miesiąca, kwartału, roku)
  • Określenie kryteriów sukcesu
  • Weryfikacja założeń
  • Przeciwdziałanie rezygnacji z własnego zobowiązania

7. Podsumowanie szkolenia
  • Wnioski indywidualne
  • Wnioski na poziomie liderowania zespołowi
  • Określenie kryteriów sukcesu
  • Weryfikacja założeń
  • Podsumowanie w formule ssk (start – co zacznę po szkoleniu robić, stop – czego nie będę robił, kontynuacja – jakie działania będę dalej podejmował)

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem
  • Czym jest stres – koncepcja Lazarusa
    • Stres jako reakcja na oczekiwania z otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
    • Wielkość stresu zależna od zasobów człowieka (im mniej potrafię w danej dziedzinie tym większy stres)
  • Krzywa Yerkesa-Dodsona
    • Optimum stresu (stres mobilizuje do działania)
    • Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
    • Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
  • Czym jest zarządzanie stresem
    • Poszukiwaniem stresu optymalnego
    • Obniżaniem stresu zbyt dużego (techniki antystresowe i relaksacyjne)
    • Podwyższaniem stresy zbyt niskiego (np. wcześnie rano lub wieczorem gdy trzeba się zmobilizować do pracy)

2. Stres negatywny w miejscu pracy
  • Identyfikacja wskaźników stresu
    • Objawy fizjologiczne
    • Objawy poznawcze
    • Objawy emocjonalne
  • Efekt stresu długotrwałego
    • Obniżona efektywność osobista
    • Obniżona efektywność na poziomie zespołu
  • Mapa przyczyn stresu
    • Przyczyny organizacyjne (struktura zarządzania, siatka odpowiedzialności, polityka awansów)
    • Przyczyny procesowe (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)
    • Przyczyny zewnętrzne (sytuacja na rynku, koniunktura, sytuacja właścicielska)
    • Przyczyny psychologiczne (na poziomie osobistym i zespołu)

3. Mój poziom stresu aktualnego
  • Skala Holmesa i Rahe`a (w skali ostatniego roku)
  • Skala stresu (zdarzenia krytyczne)
  • Stres fizyczny (stres somatyczny)

4. Strategie radzenia sobie ze stresem – rozpoznanie własnych strategii
  • Koncentracja na emocjach vs. koncentracja na zadaniu
  • Działanie oparte na strategii poznawczej
  • Działanie oparte na strategii emocjonalnej
  • Działanie oparte na strategii ucieczkowych

5. Techniki zarządzania stresem
  • Teoria hydrauliczna – odreagowywanie napięcia
    • Techniki odzyskiwania kontroli
    • Zarządzanie emocjami – emocje negatywne vs. nieprzyjemne
  • Bioenergetyczna koncepcja narastania i rozładowywania napięcia – kumulowanie stresu
    • Psychosomatyka i jej konsekwencje w obszarze stresu
    • Diagnoza własnych zagrożeń
    • Mapa napięć własnego ciała
  • Ćwiczenia relaksacyjne ciało/umysł
  • Ćwiczenia relaksacyjne oparte o wizualizację
  • Ćwiczenia oparte o t.relaksacyjny (ćwiczenia wykonywane na karimatach, w pozycji leżącej)
    • Trening autogenny Schulza
    • Trening Jacobsona
    • Wpływ kondycji psychofizycznej – czyli jak zadbać o siebie?

6. Podsumowanie szkolenia
  • Zdefiniowanie perspektyw (obszarów do zmiany – rodzina, praca, przyjaźń, sport itp.)
  • Zaplanowanie zmiany (w skali tygodnia, miesiąca, kwartału, roku)
  • Określenie kryteriów sukcesu
  • Weryfikacja założeń
  • Przeciwdziałanie rezygnacji z własnego zobowiązania

7. Podsumowanie szkolenia
  • Wnioski indywidualne
  • Wnioski na poziomie liderowania zespołowi
  • Określenie kryteriów sukcesu
  • Weryfikacja założeń
  • Podsumowanie w formule ssk (start – co zacznę po szkoleniu robić, stop – czego nie będę robił, kontynuacja – jakie działania będę dalej podejmował)

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według danych Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy roczne straty na rynku pracy w UE związane ze stresem w pracy wynoszą 616 mld euro.
Szkolenie związane z:
  • stres
  • zarządzanie stresem
  • wypalenie zawodowe
  • techniki relaksacyjne

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji
  • budowanie kultury wzmacniającej nastawienie na rozwiązanie (a nie na problem)
  • większa stabilność emocjonalna pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
  • efektywne zarządzanie poziomem stresu
  • umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • skuteczniejsze realizowanie zadań w zespole
  • mniej sytuacji konfliktowych wynikających pomiędzy pracownikami

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
21 września 2020 -22 września 2020
Warszawa
22 września 2020
Szkolenie online
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
23 września 2020
Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
25 września 2020
Warszawa
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
28 września 2020 -29 września 2020
Warszawa
Pracownicy wielu firm stanęli przed wyzwaniami, jakich większość z nich wcześniej nie doświadczyła. Tłem tej sytuacji jest kryzys środowiskowy wywołany wybuchem pandemii COVID 19.
29 września 2020
Szkolenie online
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
30 września 2020
Warszawa
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie czasem.
2 października 2020
Szkolenie online
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
12 października 2020 -13 października 2020
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
14 października 2020 -15 października 2020
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
15 października 2020 -16 października 2020
Warszawa
Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w zespole pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.
26 października 2020 -27 października 2020
Warszawa
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
1 grudnia 2020 - 2 grudnia 2020
Warszawa
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
3 grudnia 2020
Warszawa
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji