Inne strony: GAMMA DISCOVER
Jeżeli stworzysz takie warunki pracy, dzięki którym będzie się dbać o ludzi, dadzą oni z siebie wszystko, by osiągnąć jak najlepsze wyniki

Budowanie zaangażowania

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Zbudujmy to wspólnie! Zbudujmy zaangażowanie! Motywacja do działania, współpraca, chęć pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

IDEA SZKOLENIA

Zaangażowanie pracowników jest pochodną kilku czynników. Dwa z nich bezpośrednio zależą od kadry kierowniczej:

Postawa menedżerska – postrzeganie swojej roli jako kierownika względem pracowników, zespołu i firmy.

Umiejętności menedżerskie – codzienne sytuacje w relacji kierownik – pracownik wymagają umiejętnego postępowania – stosowania technik ułatwiających uzyskanie określonych rezultatów, celów kierowniczych.

Postawa menedżerska
Tu praca szkoleniowa powinna odbywać się na poziomie postaw. Rola menedżera w budowaniu zaangażowania pracowników jest kluczowa. Można ją uzyskać na dwa sposoby:

  • metoda transakcyjna – kierownik traktuje pracowników jak najemników kontraktowych. Za dobrą pracę wynagradza, a za złą karze. Pracownicy wykonują swoją pracę, bo chcą uzyskiwać nagrodę bądź uniknąć kary. Kierują się głównie motywacją zewnętrzną. Pracownicy wykonują swoje obowiązki tak długo, jak im się to opłaca. Konsekwencja: tam, gdzie nie sięga kontrola, standardy pracy nie są przestrzegane
  • metoda transformacyjna – kierownik w tym modelu „nie kontraktuje” pracowników. Zamiast tego wpływa na nich tak, aby mieli motywację wewnętrzną do pracy według wysokich standardów

Przekształcenie lidera transakcyjnego w transformacyjnego wymaga zmiany postawy. Zmiana postrzegania swojej roli w procesie bycia menedżerem – z osoby wymagającej, kontraktującej na osobę wspierającą, pomagającą jest kluczowe dla realizacji celu biznesowego.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej, osób zarządzających projektami w organizacjach, pracowników działów HR.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:

  • Umiejętność przeprowadzania rozmów z podwładnymi – oceniających i rozwojowych.
  • Jak prowadzić rozmowy oceniające uwzględniające twarde i miękkie aspekty
  • Schematy rozmów: np. Jak chwalić? Jak udzielać negatywnej informacji zwrotnej? Jak reagować na pytanie o podwyżkę?
  • Umiejętność stosowania pytań angażujących pracowników w rozwiązywanie problemów na stanowisku pracy, pytań poszukujących udoskonaleń. Takie prowadzenie rozmowy, żeby pracownik sam znajdywał rozwiązania
  • Sztuka chwalenia pracowników – kiedy, jak, do czego odnosić pochwałę
  • Budowanie relacji opartych na zaufaniu, autentyczności
  • Umiejętność rozwijania pracownika na stanowisku pracy
  • Stwarzanie możliwości nauki i rozwoju pracownikom
  • Stawianie celów, zlecanie zadań

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badanie Gallupa w USA wykazało, że mniej niż jedna trzecia osób była zaangażowana w swoją pracę, 51% stwierdziło, że "nie jest zaangażowanych", a 17,5% mówi, że są "aktywnie niezaangażowani". Dane z badań globalnych są dość podobne.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA


1. Model transakcyjny vs. transformacyjny

  • Lider transakcyjny
    • Władzę odnosi do stanowiska
    • Relację definiuje poprzez transakcję
    • Reaguje reaktywnie – wtedy kiedy jest kłopot
  • Lider transformacyjny
    • Zarządza otoczeniem zespołu tak, aby ten był efektywny\
    • Zarządza wywierając wpływ
    • Reaguje proaktywnie - przewiduje zagrożenia i reaguje wcześniej
    • jest autentyczny
    • jest zaangażowany, przyjmuje osobistą odpowiedzialność


2. Rozpoznawanie poziomu dojrzałości pracownika

  • Poziom dojrzałości pracownika wg Blancharda
    • R1 - niskie kompetencje, wysoka motywacja (entuzjastyczny debiutant)
    • R2 - niskie, bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja (rozczarowany adept)
    • R3 - wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja (ostrożny praktyk)
    • R4 - wysokie kompetencje, wysoka motywacja (samodzielny ekspert)
  • Ćwiczenie praktyczne
    • stworzenie matrycy dojrzałości dla poszczególnych pracowników w kluczowych kompetencjach


3. Procedura delegowania zadań

  • R1 - zarządzanie przez zadania
    • zakomunikowanie zadania
    • sprawdzenie czy jest ono zrozumiałe
    • podanie scenariusza na wypadek kłopotów
    • ustalenie sposobu kontroli wykonania zadania
  • R2, R3 - ZPC- zarządzanie przez cele
    • podanie celu
    • pytanie o pomysł na realizację (jeśli zadanie wymaga nowych rozwiązań)
    • akceptacja bądź zmiana
    • sprawdzenie wyniku
    • budowanie zaangażowania w oparciu o przekazywanie celu w odpowiedni sposób


4. Udzielanie informacji zwrotnej

  • funkcje informacji zwrotnej: informacyjna, ewaluacyjna, rozwojowa
  • właściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy
  • właściwa reakcja na informację zwrotną
  • radzenie sobie z oporem na informację zwrotną
  • Model kanapki:
    • Trójwarstwowa kanapka
    • Dwuwarstwowa kanapka
  • Model Z
    • Pozytywna informacja ogólna
    • Pozytywna informacja szczegółowa
    • Negatywna informacja szczegółowa
    • Negatywne konsekwencje danego zachowania, decyzji
  • Model kwadrat w kwadracie
    • co pracownik powinien utrzymać
    • czego powinno być więcej
    • czego powinno być mniej
    • co powinien zacząć robić
    • jakie zachowania powinien porzucić


5. Schemat rozmowy budującej zaangażowanie pracownika i motywację do pracy

  • Etap 1 - cel spotkania
  • Etap 2 - właściwy feedback
  • Etap 3 - poznanie perspektywy pracownika
  • Etap 4 - program naprawczy
  • Etap 5 - termin realizacji
  • Etap 6 - kontrakt psychologiczny


6. Trudne rozmowy z
 pracownikami

  • Pracownik, który ma gorsze wyniki
  • Pracownik, który domaga się podwyżki
  • Pracownik demotywujący grupę
  • Złe relacje z innymi członkami zespołu
  • Problemy osobiste wpływające na efektywność pracy
  • Brak systematyczności i niewyrabianie się z zadaniami
  • Rywalizacja z przełożonym
  • Pracownik nadmiernie dyskutujący i niezgadzający się z przełożonym


7. Standardy oceny okresowej

  • Etapy ewaluacji
    • Samoocena pracownika
    • Ocena przełożonego
    • Spotkanie ewaluacyjne
  • Cechy dobrze przeprowadzonej oceny ewaluacyjnej
  • Czym są kompetencje
    • Definicja kompetencji
    • Organizacyjny model kompetencyjny
  • Sposób ewaluacji pracowników
    • Skala ocen
    • Zasady dokonywania oceny
  • Prowadzenie rozmów oceniających
    • Najczęściej popełniane błędy podczas dokonywania oceny okresowej


8. Rozwojowa funkcja ewaluacji

  • Tworzenie planów rozwojowych
    • Partycypacyjna metoda ustalania celu
    • Definiowanie kryterium sukcesu
    • Przypisywanie wag w przypadku kilku zadań
    • Ocena
  • Model klepsydry
    • Szeroka podstawa - wiedza i umiejętności ogólne
    • Wąskie gardło - wiedza i umiejętności specjalistyczne
  • Szerokie zwieńczenie - wiedza i umiejętności menedżerskie


9. Rozmowa coachingowa

  • Etap 0 - upewnienie się, że pracownik ma odpowiednią dojrzałość do rozmowy coachingowej
  • Etap 1 - ustalenie celu, myśli, refleksji, na którą ma wpaść pracownik
  • Etap 2 - zaplanowanie sekwencji pytań
  • Etap 3 - umiejscowienie rozmowy w modelu GROW
  • Etap 4 - plan działania


10. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako silne narzędzie przywództwa

  • Test Timpsona
  • Czym jest uznanie dla pracownika?
    • Definicja
    • Charakterystyka
    • Badania
    • Zasada 50/30/20
  • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? - korzyści z przywództwa opartego na recognition


11. Expose szefa - spotkanie prezentujące menedżera w nowej roli (moduł dla nowych menedżerów)

  • Expose lidera - przygotowanie spotkania pokazującego nową rolę z udziałem pracowników
  • Poziom merytoryczny expose
    • zdefiniowanie zasad kluczowych
    • określenie wartości
    • określenie granic
  • Poziom techniczny
    • Przekaz niewerbalny - w jaki sposób budować wizerunek osoby zdecydowanej
    • Czas trwania
    • Podział expose na etapy
    • Dobór odpowiednich słów - messaging
  • Uświadomienie przełożonym podstaw relacji przełożony - pracownik
    • Sympatia vs. szacunek
    • Reprezentant firmy vs. reprezentant swoich pracowników


12. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki trenerskie zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wsparcie zarządzania przez cele i zadania na każdym poziomie struktury organizacji – wymierne rezultaty
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • kształtowanie kultury organizacyjnej – szczególnie w aspekcie brania większej odpowiedzialności pracowników za podejmowane zadania
  • wzrost zadowolenia klientów
  • realne przestrzeganie wartości firmowych
  • lepsze pozyskiwanie talentów i utrzymanie najbardziej wartościowych pracowników
  • zmniejszenie kosztów działalności biznesowej
  • wzrost kreatywności pracowników i zespołów
  • zwiększenie przewagi konkurencyjnej
  • budowanie kultury organizacji uczącej się
  • zmniejszenie absencji pracowniczych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost umiejętności przeprowadzania rozmów z podwładnymi – oceniających i rozwojowych.
  • wzrost umiejętności skutecznego stosowania schematów:
    • chwalenia,
    • udzielania negatywnej
  • informacji zwrotnej,
    • reagowania na pytania o podwyżkę
  • nabycie umiejętności stosowania pytań angażujących pracowników w rozwiązywanie problemów na stanowisku pracy, pytań poszukujących udoskonaleń (takiego prowadzenia rozmowy, żeby pracownik sam znajdywał rozwiązania)
  • wzrost umiejętności budowania relacji opartych na zaufaniu, autentyczności
  • wyższa umiejętność rozwijania pracownika na stanowisku pracy
  • stwarzanie możliwości nauki i rozwoju pracownikom
  • budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera wspierającego i wymagającego

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • umiejętność stosowania sposobu delegowania wzbudzającego większą odpowiedzialność podwładnych za realizowane przez nich zadania
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z podwładnymi w oparciu o współodpowiedzialność za zadania zespołowe)
  • skuteczniejsze stawianie celów, zlecanie zadań

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Budowanie zaangażowania

Termin szkolenia: 2 czerwiec 2015 r. do 3 czerwiec 2015 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.