Jeżeli stworzysz takie warunki pracy, dzięki którym będzie się dbać o ludzi, dadzą oni z siebie wszystko, by osiągnąć jak najlepsze wyniki

Budowanie zaangażowania

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Zbudujmy to wspólnie! Zbudujmy zaangażowanie! Motywacja do działania, współpraca, chęć pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na komfort i efektywność ich pracy. Udział w szkoleniu opartym na modelu transformacyjnym i recognition bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki zespołu. Zapraszamy na szkolenie motywowanie pracowników!

IDEA SZKOLENIA

Zaangażowanie pracowników jest pochodną kilku czynników. Dwa z nich bezpośrednio zależą od kadry kierowniczej:

Postawa menedżerska – postrzeganie swojej roli jako kierownika względem pracowników, zespołu i firmy.

Umiejętności menedżerskie – codzienne sytuacje w relacji kierownik – pracownik wymagają umiejętnego postępowania – stosowania technik ułatwiających uzyskanie określonych rezultatów, celów kierowniczych.

Postawa menedżerska
Tu praca szkoleniowa powinna odbywać się na poziomie postaw. Rola menedżera w budowaniu zaangażowania pracowników jest kluczowa. Można ją uzyskać na dwa sposoby:

  • metoda transakcyjna – kierownik traktuje pracowników jak najemników kontraktowych. Za dobrą pracę wynagradza, a za złą karze. Pracownicy wykonują swoją pracę, bo chcą uzyskiwać nagrodę bądź uniknąć kary. Kierują się głównie motywacją zewnętrzną. Pracownicy wykonują swoje obowiązki tak długo, jak im się to opłaca. Konsekwencja: tam, gdzie nie sięga kontrola, standardy pracy nie są przestrzegane
  • metoda transformacyjna – kierownik w tym modelu „nie kontraktuje” pracowników. Zamiast tego wpływa na nich tak, aby mieli motywację wewnętrzną do pracy według wysokich standardów

Przekształcenie lidera transakcyjnego w transformacyjnego wymaga zmiany postawy. Zmiana postrzegania swojej roli w procesie bycia menedżerem – z osoby wymagającej, kontraktującej na osobę wspierającą, pomagającą jest kluczowe dla realizacji celu biznesowego.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie Budowanie zaangażowania skierowane jest do kadry menedżerskiej, osób zarządzających projektami w organizacjach, pracowników działów HR.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:

  • Umiejętność przeprowadzania rozmów z podwładnymi – oceniających i rozwojowych.
  • Jak prowadzić rozmowy oceniające uwzględniające twarde i miękkie aspekty
  • Schematy rozmów: np. Jak chwalić? Jak udzielać negatywnej informacji zwrotnej? Jak reagować na pytanie o podwyżkę?
  • Umiejętność stosowania pytań angażujących pracowników w rozwiązywanie problemów na stanowisku pracy, pytań poszukujących udoskonaleń. Takie prowadzenie rozmowy, żeby pracownik sam znajdywał rozwiązania
  • Sztuka chwalenia pracowników – kiedy, jak, do czego odnosić pochwałę
  • Budowanie relacji opartych na zaufaniu, autentyczności
  • Umiejętność rozwijania pracownika na stanowisku pracy
  • Stwarzanie możliwości nauki i rozwoju pracownikom
  • Stawianie celów, zlecanie zadań

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badanie Gallupa w USA wykazało, że mniej niż jedna trzecia osób była zaangażowana w swoją pracę, 51% stwierdziło, że "nie jest zaangażowanych", a 17,5% mówi, że są "aktywnie niezaangażowani". Dane z badań globalnych są dość podobne.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    1. Model transakcyjny vs. transformacyjny

    • Lider transakcyjny
      • Władzę odnosi do stanowiska
      • Relację definiuje poprzez transakcję
      • Reaguje reaktywnie – wtedy kiedy jest kłopot
    • Lider transformacyjny
      • Zarządza otoczeniem zespołu tak, aby ten był efektywny\
      • Zarządza wywierając wpływ
      • Reaguje proaktywnie - przewiduje zagrożenia i reaguje wcześniej
      • jest autentyczny
      • jest zaangażowany, przyjmuje osobistą odpowiedzialność


    2. Rozpoznawanie poziomu dojrzałości pracownika

    • Poziom dojrzałości pracownika wg Blancharda
      • R1 - niskie kompetencje, wysoka motywacja (entuzjastyczny debiutant)
      • R2 - niskie, bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja (rozczarowany adept)
      • R3 - wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja (ostrożny praktyk)
      • R4 - wysokie kompetencje, wysoka motywacja (samodzielny ekspert)
    • Ćwiczenie praktyczne
      • stworzenie matrycy dojrzałości dla poszczególnych pracowników w kluczowych kompetencjach


    3. Procedura delegowania zadań

    • R1 - zarządzanie przez zadania
      • zakomunikowanie zadania
      • sprawdzenie czy jest ono zrozumiałe
      • podanie scenariusza na wypadek kłopotów
      • ustalenie sposobu kontroli wykonania zadania
    • R2, R3 - ZPC- zarządzanie przez cele
      • podanie celu
      • pytanie o pomysł na realizację (jeśli zadanie wymaga nowych rozwiązań)
      • akceptacja bądź zmiana
      • sprawdzenie wyniku
      • budowanie zaangażowania w oparciu o przekazywanie celu w odpowiedni sposób


    4. Udzielanie informacji zwrotnej

    • funkcje informacji zwrotnej: informacyjna, ewaluacyjna, rozwojowa
    • właściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy
    • właściwa reakcja na informację zwrotną
    • radzenie sobie z oporem na informację zwrotną
    • Model kanapki:
      • Trójwarstwowa kanapka
      • Dwuwarstwowa kanapka
    • Model Z
      • Pozytywna informacja ogólna
      • Pozytywna informacja szczegółowa
      • Negatywna informacja szczegółowa
      • Negatywne konsekwencje danego zachowania, decyzji
    • Model kwadrat w kwadracie
      • co pracownik powinien utrzymać
      • czego powinno być więcej
      • czego powinno być mniej
      • co powinien zacząć robić
      • jakie zachowania powinien porzucić


    5. Schemat rozmowy budującej zaangażowanie pracownika i motywację do pracy

    • Etap 1 - cel spotkania
    • Etap 2 - właściwy feedback
    • Etap 3 - poznanie perspektywy pracownika
    • Etap 4 - program naprawczy
    • Etap 5 - termin realizacji
    • Etap 6 - kontrakt psychologiczny


    6. Trudne rozmowy z
     pracownikami

    • Pracownik, który ma gorsze wyniki
    • Pracownik, który domaga się podwyżki
    • Pracownik demotywujący grupę
    • Złe relacje z innymi członkami zespołu
    • Problemy osobiste wpływające na efektywność pracy
    • Brak systematyczności i niewyrabianie się z zadaniami
    • Rywalizacja z przełożonym
    • Pracownik nadmiernie dyskutujący i niezgadzający się z przełożonym


    7. Standardy oceny okresowej

    • Etapy ewaluacji
      • Samoocena pracownika
      • Ocena przełożonego
      • Spotkanie ewaluacyjne
    • Cechy dobrze przeprowadzonej oceny ewaluacyjnej
    • Czym są kompetencje
      • Definicja kompetencji
      • Organizacyjny model kompetencyjny
    • Sposób ewaluacji pracowników
      • Skala ocen
      • Zasady dokonywania oceny
    • Prowadzenie rozmów oceniających
      • Najczęściej popełniane błędy podczas dokonywania oceny okresowej


    8. Rozwojowa funkcja ewaluacji

    • Tworzenie planów rozwojowych
      • Partycypacyjna metoda ustalania celu
      • Definiowanie kryterium sukcesu
      • Przypisywanie wag w przypadku kilku zadań
      • Ocena
    • Model klepsydry
      • Szeroka podstawa - wiedza i umiejętności ogólne
      • Wąskie gardło - wiedza i umiejętności specjalistyczne
    • Szerokie zwieńczenie - wiedza i umiejętności menedżerskie


    9. Rozmowa coachingowa

    • Etap 0 - upewnienie się, że pracownik ma odpowiednią dojrzałość do rozmowy coachingowej
    • Etap 1 - ustalenie celu, myśli, refleksji, na którą ma wpaść pracownik
    • Etap 2 - zaplanowanie sekwencji pytań
    • Etap 3 - umiejscowienie rozmowy w modelu GROW
    • Etap 4 - plan działania


    10. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako silne narzędzie przywództwa

    • Test Timpsona
    • Czym jest uznanie dla pracownika?
      • Definicja
      • Charakterystyka
      • Badania
      • Zasada 50/30/20
    • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? - korzyści z przywództwa opartego na recognition


    11. Expose szefa - spotkanie prezentujące menedżera w nowej roli (moduł dla nowych menedżerów)

    • Expose lidera - przygotowanie spotkania pokazującego nową rolę z udziałem pracowników
    • Poziom merytoryczny expose
      • zdefiniowanie zasad kluczowych
      • określenie wartości
      • określenie granic
    • Poziom techniczny
      • Przekaz niewerbalny - w jaki sposób budować wizerunek osoby zdecydowanej
      • Czas trwania
      • Podział expose na etapy
      • Dobór odpowiednich słów - messaging
    • Uświadomienie przełożonym podstaw relacji przełożony - pracownik
      • Sympatia vs. szacunek
      • Reprezentant firmy vs. reprezentant swoich pracowników


    12. Podsumowanie szkolenia

    • Formuła SSK
      • Start (jakie techniki trenerskie zacznę stosować)
      • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
      • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wsparcie zarządzania przez cele i zadania na każdym poziomie struktury organizacji – wymierne rezultaty
    • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
    • kształtowanie kultury organizacyjnej – szczególnie w aspekcie brania większej odpowiedzialności pracowników za podejmowane zadania
    • wzrost zadowolenia klientów
    • realne przestrzeganie wartości firmowych
    • lepsze pozyskiwanie talentów i utrzymanie najbardziej wartościowych pracowników
    • zmniejszenie kosztów działalności biznesowej
    • wzrost kreatywności pracowników i zespołów
    • zwiększenie przewagi konkurencyjnej
    • budowanie kultury organizacji uczącej się
    • zmniejszenie absencji pracowniczych

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • wzrost umiejętności przeprowadzania rozmów z podwładnymi – oceniających i rozwojowych.
    • wzrost umiejętności skutecznego stosowania schematów:
      • chwalenia,
      • udzielania negatywnej
    • informacji zwrotnej,
      • reagowania na pytania o podwyżkę
    • nabycie umiejętności stosowania pytań angażujących pracowników w rozwiązywanie problemów na stanowisku pracy, pytań poszukujących udoskonaleń (takiego prowadzenia rozmowy, żeby pracownik sam znajdywał rozwiązania)
    • wzrost umiejętności budowania relacji opartych na zaufaniu, autentyczności
    • wyższa umiejętność rozwijania pracownika na stanowisku pracy
    • stwarzanie możliwości nauki i rozwoju pracownikom
    • budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera wspierającego i wymagającego

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • umiejętność stosowania sposobu delegowania wzbudzającego większą odpowiedzialność podwładnych za realizowane przez nich zadania
    • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z podwładnymi w oparciu o współodpowiedzialność za zadania zespołowe)
    • skuteczniejsze stawianie celów, zlecanie zadań

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Budowanie zaangażowania

    Termin szkolenia: 2 czerwiec 2015 r. do 3 czerwiec 2015 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-07- 1
    1 lipiec 2019 -
    2019-07- 2
    2 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
    2019-07-11
    11 lipiec 2019 -
    2019-07-12
    12 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
    2019-07-15
    15 lipiec 2019 -
    2019-07-16
    16 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie Design Thinking daje możliwość poznania metodyki projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Podczas warsztatu uczestnicy korzystając z DT zaprojektują rozwiązanie będący odpowiedzią na jedno z wyzwań menedżerskich, organizacyjnych, z perspektywy klienta. (retencja, zaangażowanie, zarządzanie pokoleniami etc.).
    2019-07-25
    25 lipiec 2019 -
    2019-07-26
    26 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-07-29
    29 lipiec 2019 -
    2019-07-30
    30 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-08- 5
    5 sierpień 2019 -
    2019-08- 6
    6 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich kontaktujących się i współpracujących na co dzień z przedstawicielami innych kultur.
    2019-08-12
    12 sierpień 2019 -
    2019-08-13
    13 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Zarządzanie projektami wg PMI w naszym wykonaniu ma charakter praktyczny. Pracujemy na realnych studiach przypadku. Zalecenia, narzędzia, dobre praktyki mają bezpośrednie odniesienia do projektów firmowych i uwzględniają realia organizacyjne. Zapraszamy na szkolenie z zarządzania projektami PMI.
    2019-08-19
    19 sierpień 2019 -
    2019-08-20
    20 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Wolontariat i CSR to narzędzie employer brandingu, które podnosi zaangażowanie pracowników, udrażnia komunikację pomiędzy działami - a co najważniejsze - zwiększa sumę dobra na świecie. Szkolenie CSR i szkolenie z wolontariatu w formacie dwudniowego warsztatu mentoringowego.
    2019-09- 2
    2 wrzesień 2019 -
    2019-09- 3
    3 wrzesień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    AC/DC to trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określania potencjału pracowników. Wiele organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz w programach rozwojowych. Szkolenie assessment center i development center dla HR pozwala projektować, planować i realizować sesje oceny.
    2019-09-12
    12 wrzesień 2019 -
    2019-09-13
    13 wrzesień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie firmy.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.