Inne strony: GAMMA DISCOVER
Lider to nie jest osoba , która ma władzę nad innymi. Lider to osoba, która sprawia że inni odzyskują władzę nad sobą

Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.

IDEA SZKOLENIA

Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.



Nie zyskasz autorytetu wśród podwładnych tylko dlatego, że zostałeś mianowany kierownikiem. Zarządzanie ludźmi to prawdziwa sztuka- wywierania wpływu. Efektywne zarządzanie ludźmi zapewnia maksymalizację efektów przy minimalizacji nakładów. Skuteczny menedżer musi być wzorem ,,szefa samego siebie''. Dopiero wtedy powinien zarządzać innymi ludźmi. Szkolenie pomoże Ci zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności zarządzania zespołem niezbędne do poruszania się w świecie biznesu. Staniesz się menedżerem, który kreuje świat, do którego ludzie chcą przynależeć.

Dzisiejsze środowisko biznesu stale się zmienia, a skala zachodzących zmian jest największa w historii. Praca menedżera stale ulega ewolucji. Zarządzanie nie sprowadza się już tylko do wydawania rozkazów i grożenia palcem. Takie postępowanie już nie wystarczy, by odnieść sukces w dzisiejszym, gwałtowanie zmieniającym się świecie. Nowoczesne zarządzanie to prawdziwa sztuka – wywierania wpływu, motywowania, delegowania, charyzmatycznego zarządzania zespołem. Sukces w zarządzaniu wymaga także znajomości ludzi, ich motywacji, predyspozycji i kompetencji. Bez znajomości ludzkiej natury nie ma mowy o sukcesie w zarządzaniu. Wiedza o ludziach oraz określone predyspozycje takie jak tzw. makiaweliczna inteligencja pozwalają osiągnąć założone cele przy pomocy innych. Skuteczność menedżerska jest wynikiem umiejętnego połączenia cech charakteru (CHARYZMY), predyspozycji, umiejętności, wiedzy o ludziach i ich naturze oraz okoliczności w jakich się znajdujemy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne metody zarządzania oraz budowania autorytetu. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji. Dzięki warsztatom staniesz się charyzmatycznym, skutecznym liderem z pasją ,który potrafi zarządzać emocjami pracowników i motywować ich do działania.
 

"Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacą za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.”

 
Grupa docelowa:
Szkolenie jest skierowane do menedżerów mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu zarządzania, które chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych, charyzmatycznych liderów.

Metodologia:

  • Teoria - Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności zarządzania

  • Analiza case study - Omówienie 100% naturalnych scenek pokazujących wywieranie wpływu zarejestrowanych na materiale video

  • Praktyka - Udział w prawdziwych, emocjonujących realnych ćwiczeniach. Ćwiczenia nie są symulacją. Wszystko dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas warsztatów powodują, że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych umiejętności zarządzania. Emocje generowane przez uczestników po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu. Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje. Przyswajanie wiedzy przez uczestników opiera się o tzw. „pamięć emocjonalną”, która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Emocje w przypadku powtarzania się pozostają na stosunkowo długi czas i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie. Udział w grze gwarantuje uzyskanie odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju.
 
Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Kiedy przywódcy są charyzmatyczni, rentowność organizacji ma tendencję do poprawy. Ponadto poprawia się postawa i zachowanie pracowników. Czują się bardziej zaangażowani w organizację i lepiej współpracują (Den Hartog, De Hoogh, & Keegan)
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1.Zacznij od siebie czyli od czego zależy Twoja umiejętność zarządzania innymi?

  • Czym jest Twoja Inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna i jaki jest ich wpływy ma na Twoje sukcesy w zarządzaniu i wywieraniu wpływu na innych.
  • Czym jest Twoja kondycja emocjonalna i co ma wspólnego z Twoją samooceną, fizjologią Twojego mózgu odpornością na stres Twojego ciała.
  • Hormony władzy? To nie tylko testosteron! Zrozum jak rządzą tobą hormony, zanim zaczniesz rządzić innymi.

2.Dlaczego zostałeś menedżerem?

  • Świadomy wybór?
  • Parcie na stołek (EGO)?
  • Przypadek?

3. Pokaż mi jak sobą zarządzasz, a powiem Ci, czy możesz rządzić innymi.

  • Różne style kierowania to różne drogi dojścia do celu.
  • Jaki styl jest najlepszy?
  • Menedżer twardziel, czy Menedżer kumpel – analiza video case
  • Czy istnieje złoty środek?

4.Co nas kręci, co nas przeraża – poznaj naturę ludzi (swoją), a będziesz wiedzieć jak wpływać na innych.

  • Co nas motywuje – kij czy marchewka? – analiza video case
  • Motywowanie (wpływanie) do pracy siebie i innych

5. Zarządzanie, a przywództwo – różnice między tymi podejściami.

  • Dylemat być LIDEREM, czy być MENEDŻEREM? (za mną czy na przód?) – analiza video case
  • Zarządzanie autorytet – charyzma

6. Jak zbudować autorytet? Czy sam stołek do tego wystarcza?

  • Od czego zależy czy zbudujesz autorytet? – analiza video case
  • Mowa ust, twarzy i ciała – co nas zdradza i osłabia nasz autorytet? – analiza video case
  • Naturalnie dopasowany, czy stworzony w wyniku pracy nad sobą?
  • Błędy popełniane przez menedżerów, które ich dyskredytują w oczach podwładnych

7.Wpływanie na innych, a Twoja zdolność komunikacji i perswazji.

  • Wpływ, a zarządzanie ludźmi – analiza video case
  • Zasady komunikacji w zarządzaniu – analiza video case
  • Komunikacja, a delegowanie zadań – dlaczego tak ważne jest odpowiednie komunikowanie się z podwładnymi.
  • Z czego wynikają nieporumienienia w komunikacji z podwładnymi? 
  • Potęga sugestii oraz emocji w komunikacji i wywieraniu wpływu – analiza video case.
  • Negocjacje i perswazja w zarządzaniu (konflikt interesów) – analiza video case
  • Budowanie zespołu – jak to się robi?
  • Jak się komunikować z krnąbrnymi podwładnymi?

8.Stres w zarządzaniu – jak go wykorzystać u siebie i u innych.

  • Stres własny i sposoby jego maskowania – analiza video case.
  • Zarządzanie stresem podwładnego – analiza video case.
  • Wspieranie słabszych. Chcesz zapalić innych? Sam musisz płonąć!
  • Stres podwładnych i sposoby jego wykorzystania – analiza video case
  • Life work balance – czy jest to możliwe i każdemu potrzebne?

9. VII niezbędnych funkcji menedżerskich, które trzeba posiadać.

10. Podsumowanie

  • Pytania i odpowiedzi – burza mózgów
  • Zakończenie treningu i wręczenie nagrody

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego szkolenia. Szkolenie nie jest szkoleniem liniowym. Na przebieg szkolenia mają wpływ zadania oraz uczestnicy szkolenia.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu

Termin szkolenia: 1 październik 2018 r. do 2 październik 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.