Inne strony: GAMMA DISCOVER
Delegowanie pracy się sprawdza, nadzorowanie osoby delegującej pracę, sprawdza się jeszcze bardziej

Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:

  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, Firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej (zarządzanie czasem)
  • dobieranie narzędzi menedżerskich do sytuacji, w której jest pracownik (poziom zaangażowania, motywacji, kompetencji, emocjonalność)

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

  • Planowanie pracy własnej i podwładnych – podstawą planowania jest nadawanie priorytetów.  Samo nadawanie priorytetów to obszar zarządzania czasem (np. matryca Eisenhowera). Na szkoleniu skoncentrujemy się na tym, w jaki sposób komunikować priorytety tak, aby praca zespołu koncentrowała się na najważniejszych zadaniach.
  • Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie – rozumiane jako podział zadań na te, którymi kierownik powinien zająć się sam oraz przyporządkowanie do pozostałych zadań odpowiedniej osoby oraz metody delegowania czynności. Sięgamy tu do metodologii Kena Blancharda oraz zarządzania czasem przez zadania i cele.
  • Motywowanie i zaangażowanie pracowników – uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie w motywowaniu odgrywają potrzeby psychologiczne, nauczą się dopasowywać wzmacnianie pracownika do jego dojrzałości i poziomu zaangażowania, stosować prezentowane na szkoleniu techniki w pracy, podczas prowadzenia rozmów.
  • Prowadzenie rozmów pracowniczych – podsumowujących, udzielających informacji zwrotnej, mobilizujących przy wykorzystaniu nowoczesnych metodologii – model Pinka motywacji 3.0, FUO, metody Z, uwzględniając specyfikę pokoleniową (X,Y,Z)

Wszystkie powyższe moduły bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego  podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia. Klucz do sukcesu to zarządzanie zespołem, czyli  sztuka motywowania i delegowania pracowników.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Według Gallupa 51% menedżerów nie jest zaangażowanych w swoje zadania.
Cena szkolenia:

1500zł/os.

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

14

luty 2019 do

15

luty 2019
Miejsce szkolenia:

warszawa

VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1.Style kierowania (kierowanie zespołem pod względem orientacji na cel i atmosferę)
  • Rozpoznanie własnego preferowanego stylu zarządzania (test indywidualny)
    • Styl liberalny
    • Styl motywujący
    • Styl zintegrowany
    • Styl zadaniowy
  • Poznanie zagrożeń związanych z nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania
2.Planowanie pracy własnej i podwładnych (Kierowanie zespołem pracowników ma zawsze fundament planistyczny)
  • Analiza porównawcza
    • Ocena pracy z perspektywy przełożonego
    • Ocena pracy z perspektywy podwładnego
    • Wyciąganie wniosków
  • Komunikowanie priorytetów
    • W formie expose vs. indywidualnie
    • Unikanie zniekształceń i barier komunikacyjnych
3.Rozpoznanie dojrzałości pracownika
  • 4 poziomy dojrzałości pracownika wg Blancharda
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 - kompetentny lecz ostrożny praktyk
    • R4 - samodzielny ekspert
  • Dopasowanie narzędzi rozwoju do poszczególnych poziomów dojrzałości pracownika
4.Polecenia służbowe – delegowanie zadań na bieżąco
  • 3 kroki polecenia służbowego – jak delegować zadania ?
    • Otwarte i konkretne wypowiedzenie, co zlecasz + proszę
    • Pokazanie rozmówcy, że jest to dla Ciebie ważne
    • Krótkie podsumowanie/podziękowanie
  • Zasady szybkiego zlecenia zadań
    • Zadanie nie może  być karą
    • Jasna komunikacja
    • Zlecenie powinno być krótkie i czytelne (żeby nie zajmowało więcej czasu niż wykonanie zadania)
5.Planowanie, organizowanie, delegowanie zadań, odpowiedzialności , nadawanie uprawnień i monitoring – kluczowe kompetencje modelu Blancharda
  • R1 – zarządzanie przez zadania
    • Zakomunikowanie zadania
    • Sprawdzenie czy jest zrozumiałe
    • Podanie scenariusza na wypadek kłopotów
    • Ustalenie sposobu kontroli wykonania zadania

  • R2, R3 - ZPC – zarządzanie przez cele
    • Podanie celu
    • Pytanie o pomysł na realizację (jeśli zadanie wymaga nowych rozwiązań)
    • Akceptacja bądź zmiana
    • Sprawdzenie wyniku

  • R4 – ZPW – zarządzanie przez wizję (i autonomię)
    • Empowerment
    • Określenie założeń zadania
    • Akceptacja rozwiązań inne niż własne ze strony przełożonego
    • Efekt szkła powiększającego
6.Dopasowanie metod motywowania i delegowania do sytuacji pracowniczej
  • Sposoby motywowania pracowników przykłady
  • Jak rozpoznać zadowolenie i identyfikację z firmą u pracowników?
  • Matryca zadowolenia i identyfikacji  pracowników
    • Najemnicy (niskie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Zakładnicy  (niskie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
    • Wyłączeni (wysokie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Apostołowie (wysokie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
  • Jak radzić sobie z każdym z typów pracowników?
  • Cele rozmowy motywującej i delegującej z każdym z typów
7.Potrzeby pracownicze w motywowaniu
  • Piramida Maslowa
    • Hierarchiczność potrzeb
    • Wynikowość potrzeb
  • Potrzeby finansowe vs. niefinansowe pracowników
  • Formuła Herzberga
    • Czynniki higieny – ich brak obniża motywację
    • Motywatory – ich obecność podnosi motywację
  • Motywacja 3.0 – teoria Pinka
    • Autonomia, Mistrzostwo, Cel – motywatory współczesne
    • Pokolenia X, Y, Z w odniesieniu do motywatorów współczesnych
    • Narzędziowo – jak rozpoznać intensywność poszczególnych potrzeb i jak je rozpoznać
8.Prowadzenie rozmowy motywującej
  • Co motywuje pracownika do efektywnego działania?
  • Kiedy należy prowadzić rozmowę motywującą?
  • O czym powinien pamiętać szef zanim zacznie rozmowę motywującą?
  • Jakie zachowania podwładnego należy przewidzieć przygotowując się do rozmowy?
  • Etapy rozmowy motywującej
  • Jakich pytań unikać w kontakcie z pracownikami?
    • Etap 1 – cel spotkania
    • Etap 2 – właściwy feedback
    • Etap 3 – poznanie perspektywy pracownika
    • Etap 4 – program naprawczy
    • Etap 5 – termin realizacji
    • Etap 6 – kontrakt psychologiczny
  • Motywowaniena poziomie codziennych rozmów
    • Funkcja informacji zwrotnej w procesie komunikacji
    • Właściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy (komunikowanie oczekiwań)
    • Właściwa reakcja na informację zwrotną
    • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną
9.Sposoby udzielania informacji zwrotnej
  • FUO
    • Fakty
    • Ustosunkowanie
    • Opinie
  • Model  Z
    • Pozytywne aspekty zachowania
    • Co wpłynęło na pozytywną ocenę
    • Negatywne aspekty zachowania
    • Szczegółowy poziom feedbacku
    • Jakie zachowania zmienić a jakie kontynuować
  • Coachingowa Informacja Zwrotna
    • Zadaj pytania o pozytywy
    • Zadaj pytanie o obszary do rozwoju
    • Zapytaj o planowane działania
10.Podsumowanie szkolenia
  • Karta ssc – kierowanie zespołem vs. kierowanie samym sobą
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym
Cena szkolenia

1500zł/os.

Miejsce szkolenia

warszawa

Termin szkolenia
14 luty 2019 do 15 luty 2019
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • spójny, efektywny system motywacyjny
  • zarządzanie przez cele i zadania na każdym poziomie struktury organizacji – wymierne rezultaty
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • przywiązanie pracowników do organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy) 
  • kształtowanie kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
  • zwiększone szanse na awans, jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
  • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym:
    • komfort pracy,
    • efektywność osobista (poczucie sprawczości)
  • budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost umiejętności komunikowania priorytetów – dot. współpracy, pracy zespołu, kaskadowanych z poziomu Zarządu
  • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
  • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań na poziomie operacyjnym jak i strategicznym 
  • umiejętność dopasowania sposobu delegowania do dojrzałości pracownika
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
  • rozpoznawanie dojrzałości pracownika na skalach motywacji i kompetencji
  • optymalizacja czasu pracy własnego i podwładnych – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu

Termin szkolenia: 14 luty 2019 r. do 15 luty 2019 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.