Jak pielęgnować zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej - warsztat online

Jak pielęgnować zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej - warsztat online

Jak pielęgnować zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej - warsztat online

Szkolenia menedżerskie

Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

17.12.2020
10.00 - 14.00
Szkolenie online
500 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

To czy organizacja skutecznie stawi czoła poniższym wyzwaniom zależy od zaangażowania pracowników:

  • Dynamicznie zmieniający się kontekst (zewnętrzny i organizacyjny)
  • Potrzeba transformacji modeli biznesowych, procesów organizujących na wielu poziomach w firmie
  • Niska skuteczność wcześniej wypracowanych sposobów rozwiązywania problemów, całe klasy nowych wyzwań
  • Definiowanie na nowo formuły obecności pracowników w organizacji i zespołach
  • Utrzymanie poczucia sprawstwa, innowacyjności, właścicielskiego podejścia do wykonywanych zdań
  • Brak przygotowania części menedżerów do zarządzania produktywnością i satysfakcją pracowników w modelu zdalnym i hybrydowym

Wbrew obawom, jakie pojawiły się na etapie lock-downu i tuż po nim, kadra w większości firm doskonale poradziła sobie ze skutecznym (ale nie zawsze efektywnym) realizowaniem swoich zadań. Odpowiedź na wyzwania zawodowe w wielu przypadkach była, a dla licznej grupy nadal jest, nierozerwalnie połączona z przewartościowaniami w kontekście funkcjonowania w życiu danej organizacji.

Ostatnie miesiące nasiliły obawy wielu pracodawców o utrzymanie pożądanego poziomu zaangażowania pracowników. Brak interakcji w zespołach i koncentracja na wynikach w zadaniowym trybie realizacji obowiązków doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych.

W tym kontekście relacja z pracodawcą zaczyna mieć charakter transakcyjny – za uzgodnioną pracę pobierają należne wynagrodzenie. W celu minimalizowania ryzyk, w tym istotnego obniżenia poziomu zaangażowania kadry, a w skrajnych przypadkach utraty wartościowych pracowników, konieczna jest reakcja „tu i teraz”.

To czy organizacja skutecznie stawi czoła poniższym wyzwaniom zależy od zaangażowania pracowników:

  • Dynamicznie zmieniający się kontekst (zewnętrzny i organizacyjny)
  • Potrzeba transformacji modeli biznesowych, procesów organizujących na wielu poziomach w firmie
  • Niska skuteczność wcześniej wypracowanych sposobów rozwiązywania problemów, całe klasy nowych wyzwań
  • Definiowanie na nowo formuły obecności pracowników w organizacji i zespołach
  • Utrzymanie poczucia sprawstwa, innowacyjności, właścicielskiego podejścia do wykonywanych zdań
  • Brak przygotowania części menedżerów do zarządzania produktywnością i satysfakcją pracowników w modelu zdalnym i hybrydowym

Wbrew obawom, jakie pojawiły się na etapie lock-downu i tuż po nim, kadra w większości firm doskonale poradziła sobie ze skutecznym (ale nie zawsze efektywnym) realizowaniem swoich zadań. Odpowiedź na wyzwania zawodowe w wielu przypadkach była, a dla licznej grupy nadal jest, nierozerwalnie połączona z przewartościowaniami w kontekście funkcjonowania w życiu danej organizacji.

Ostatnie miesiące nasiliły obawy wielu pracodawców o utrzymanie pożądanego poziomu zaangażowania pracowników. Brak interakcji w zespołach i koncentracja na wynikach w zadaniowym trybie realizacji obowiązków doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych.

W tym kontekście relacja z pracodawcą zaczyna mieć charakter transakcyjny – za uzgodnioną pracę pobierają należne wynagrodzenie. W celu minimalizowania ryzyk, w tym istotnego obniżenia poziomu zaangażowania kadry, a w skrajnych przypadkach utraty wartościowych pracowników, konieczna jest reakcja „tu i teraz”.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Praktyczny warsztat jest odpowiedzią na lwią część bolączek osób odpowiedzialnych za budowanie zespołów i wzmacnianie ich rozwoju w czasach dynamicznych transformacji oraz wielu zagrożeń związanych z identyfikacją z firmą. W trakcie spotkania pobudzamy do refleksji i poszukiwania niestandardowych rozwiązań, m.in. poprzez rozwojowe metody pracy  (elementy Action Learning i Design Thinking) oraz dostarczamy narzędzia do zastosowania w codziennej praktyce.

1. Między nudą a wypaleniem. Minimalizowanie ryzyk i zwinne wychwytywanie szans

  • Problem, dylemat, szansa – różne perspektywy spojrzenia na zaangażowanie pracowników w okresie pandemii
  • Wpływ pracy w modelu zdalnym i hybrydowym na poziom zaangażowania pracowników – pola sił
  • Pracownik etatowy vs „kontraktowy”.
  • Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Jak właściwie dostosować zakres odpowiedzialności i zadań do poziomu gotowości pracownika – tak, by zapewnić poczucie sensu.

2. Pułapki „dowożenia”. Niwelowanie barier, promowanie partycypacji

  • Skuteczność ≠ efektywność.
  • Jak przejść od „to do list” do łączenia celów osobistych i biznesowych?
  • Jak radzić sobie z komunikacją niewprost
  • Rola „mocnych” pytań w procesie rozwiązywania właściwych problemów w zespole
  • Rujnująca pochwała vs wartościowa krytyka. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i budowaniu poczucia współodpowiedzialności

3. Progres w czasach próby. Rozwój zespołu w modelu pracy zdalnej i hybrydowej

  • Idea High-Performing Teams
  • Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.
  • Strategia siatkarzy. Rola personalizacji w motywowaniu zespołu i budowaniu poczucia współodpowiedzialności.
  • Q12 vs NPS. Odpowiedzialność managera za budowanie wartości dodanej do pensji

4. Podsumowanie warsztatu w formule interaktywnej, połączonej z prezentacją „Managera w wyzwaniowych czasach”

  • Las vs  drzewa. Sugestywna komunikacja kierunku i celu działania w dynamicznie zmieniających się realiach
  • Manager i zespół w świecie VUCA
  • Komunikacja w duchu NVC

Praktyczny warsztat jest odpowiedzią na lwią część bolączek osób odpowiedzialnych za budowanie zespołów i wzmacnianie ich rozwoju w czasach dynamicznych transformacji oraz wielu zagrożeń związanych z identyfikacją z firmą. W trakcie spotkania pobudzamy do refleksji i poszukiwania niestandardowych rozwiązań, m.in. poprzez rozwojowe metody pracy  (elementy Action Learning i Design Thinking) oraz dostarczamy narzędzia do zastosowania w codziennej praktyce.

1. Między nudą a wypaleniem. Minimalizowanie ryzyk i zwinne wychwytywanie szans

  • Problem, dylemat, szansa – różne perspektywy spojrzenia na zaangażowanie pracowników w okresie pandemii
  • Wpływ pracy w modelu zdalnym i hybrydowym na poziom zaangażowania pracowników – pola sił
  • Pracownik etatowy vs „kontraktowy”.
  • Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Jak właściwie dostosować zakres odpowiedzialności i zadań do poziomu gotowości pracownika – tak, by zapewnić poczucie sensu.

2. Pułapki „dowożenia”. Niwelowanie barier, promowanie partycypacji

  • Skuteczność ≠ efektywność.
  • Jak przejść od „to do list” do łączenia celów osobistych i biznesowych?
  • Jak radzić sobie z komunikacją niewprost
  • Rola „mocnych” pytań w procesie rozwiązywania właściwych problemów w zespole
  • Rujnująca pochwała vs wartościowa krytyka. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i budowaniu poczucia współodpowiedzialności

3. Progres w czasach próby. Rozwój zespołu w modelu pracy zdalnej i hybrydowej

  • Idea High-Performing Teams
  • Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.
  • Strategia siatkarzy. Rola personalizacji w motywowaniu zespołu i budowaniu poczucia współodpowiedzialności.
  • Q12 vs NPS. Odpowiedzialność managera za budowanie wartości dodanej do pensji

4. Podsumowanie warsztatu w formule interaktywnej, połączonej z prezentacją „Managera w wyzwaniowych czasach”

  • Las vs  drzewa. Sugestywna komunikacja kierunku i celu działania w dynamicznie zmieniających się realiach
  • Manager i zespół w świecie VUCA
  • Komunikacja w duchu NVC

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
30 lat badań (Bass & Bass) i wiele analiz wykazały, że przywództwo transformacyjne jest impulsem do poprawy wyników w tym indywidualnych, grupowych i organizacyjnych

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • skuteczniejsze łączenie celów biznesu z potrzebami na poziomie zespołowym
    i indywidualnym,
  • potencjał ograniczenia rotacji,
  • usprawnienia w obszarze komunikacji i organizacji pracy,
  • optymalizacja czasu i kosztów związanych z tempem adaptacji pracowników w zmianach,
  • efektywniejsze wykorzystanie zasobów kadrowych.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zwiększenie umiejętności zarządzania zasobami kadrowymi zorientowane na efekty,
  • przełamywanie barier i oporów w relacjach pomiędzy liderem a zespołem oraz pomiędzy członkami zespołu,
  • wzmacnianie relacji w zespole przez koncentrację na współdziałaniu oraz wymianie wiedzy,
  • budowanie angażującego środowiska pracy,
  • wzmacnianie umiejętności budowania na różnorodności doświadczeń i perspektyw.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • tworzenie angażującego środowiska pracy przez wzmacnianie poczucia współodpowiedzialności,
  • potencjał optymalizacji czasowej i kosztowej w projektach (efektywne spotkania, skuteczniejsze rozwiązywanie problemów)
  • lepsza (bardziej otwarta) komunikacja,
  • stymulacja kadry do poszukiwania twórczych rozwiązań,
  • zwiększenie uważności i wrażliwości na informację zwrotną – zarówno po stronie przełożonych, jak i członków zespołów
Jak pielęgnować zaangażowanie pracowników w pracy zdalnej - warsztat online

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.