Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym

Szkolenia menedżerskie

Ludzie nie opuszczają złych firm, tylko złych managerów

Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

7.10.2021 - 8.10.2021
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1200 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

 

Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony” . Jest kontynuacją wsparcia szkoleniowego dla rozwoju umiejętności menedżerskich.

Jeśli jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych to najlepszy moment kolejny krok.

Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Szkolenie jest wzbogacone o moduł trudnych sytuacji uwzględniających specyfikę pracy  zespołów zdalnych i hybrydowych.

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska - analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7.  Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji   - analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji  - analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

Podczas dwóch 4-godzinnych warsztatów poznasz następujące obszary i tematy:

1. Psychologia menedżerska - analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

2. Konflikt czy mediacje - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na konflikt.
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

3. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 3.0
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

4. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

5. Poligon trudnych sytuacji

  • Głosowanie grupy – ile sytuacji trudnych z zespołów zdalnych ile stacjonarnych do przećwiczenia
  • Pakiet startowy trudnych sytuacji
    • Obniżenie zaangażowania / produktywności na pracy zdalnej
    • Poczucie nierównego traktowania pomiędzy pracownikami
    • Emocje, które wpływają na pracę danej osoby lub/i całego zespołu
    • Bierność / brak inicjatywy ze strony pracownika
    • Strach, lęk o przyszłość
    • Poczucie izolacji, braku wpływu
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
    • Przygotowanie do rozmowy
    • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
    • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
    • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska - analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7. Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji - analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji - analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Badanie przeprowadzone przez Censuswide, dowodzą że pracownicy łączą autorytet przełożonego z takimi cechami jak: przystępny (32%), szacunek dla opinii innych (29%) i praca dla dobra zespołu (29%).
Szkolenie związane z:
  • menedżer szkolenie
  • szkolenia menedżerskie
  • szkolenie młody menedżer
  • szkolenia dla menedżerów

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umożliwienie pracownikom sprawnego zarządzania zespołami
  • Usprawnienie procesu asymilacja osoby na wyższym stanowisku
  • Dostęp pracowników do nowych technik i narzędzi
  • Poprawa jakości relacji pomiędzy nowym szefem a zespołem
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Pogłębianie autorytetu świadomego lidera
  • Zbudowanie trwałych i autentycznych relacji z pracownikami
  • Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem
  • Pogłębienie i udoskonalenie technik komunikacji
  • Nabycie umiejętności zmiany perspektywy w trudnych sytuacjach z pracownikami
  • Poznanie narzędzi pozwalających unikanie błędów komunikacyjnych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie coraz to lepszych rezultatów

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zbudowanie poczucia zaufania i otwartości
  • Zbudowanie wizerunku firmy nowoczesnej, podążającej za trendami
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Poprawa jakości relacji poprzez eliminację elementów stresu
Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzą do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych zadań. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2021-10- 7
7 października 2021 - 8 października 2021
2021-10- 8
Szkolenie online Szkolenie online
7 października 2021 - 8 października 2021
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzą do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych zadań. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2021-10- 7
7 października 2021 - 8 października 2021
2021-10- 8
Szkolenie online Szkolenie online
7 października 2021 - 8 października 2021
Warszawa

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.