Ludzie nie opuszczają złych firm, tylko złych managerów

Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Drogi uczestniku. Mam nadzieję, że jesteś po pierwszej części warsztatu „Wczoraj kolega, dziś przełożony” i od naszego poprzedniego spotkania intensywnie wdrażasz wszystkie poznane techniki. Szkolenie skuteczny menedżer jest uzupełnieniem wiedzy z zakresu zarządzania zespołem.

IDEA SZKOLENIA

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badanie przeprowadzone przez Censuswide, dowodzą że pracownicy łączą autorytet przełożonego z takimi cechami jak: przystępny (32%), szacunek dla opinii innych (29%) i praca dla dobra zespołu (29%).
Szkolenie związane z:
  • menedżer szkolenie
  • szkolenia menedżerskie
  • szkolenie młody menedżer
  • szkolenia dla menedżerów

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska - analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7.  Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji   - analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji  - analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umożliwienie pracownikom sprawnego zarządzania zespołami
  • Usprawnienie procesu asymilacja osoby na wyższym stanowisku
  • Dostęp pracowników do nowych technik i narzędzi
  • Poprawa jakości relacji pomiędzy nowym szefem a zespołem
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Pogłębianie autorytetu świadomego lidera
  • Zbudowanie trwałych i autentycznych relacji z pracownikami
  • Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem
  • Pogłębienie i udoskonalenie technik komunikacji
  • Nabycie umiejętności zmiany perspektywy w trudnych sytuacjach z pracownikami
  • Poznanie narzędzi pozwalających unikanie błędów komunikacyjnych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie coraz to lepszych rezultatów

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zbudowanie poczucia zaufania i otwartości
  • Zbudowanie wizerunku firmy nowoczesnej, podążającej za trendami
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Poprawa jakości relacji poprzez eliminację elementów stresu

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: Warszawa - 1700 zł/os. Wrocław - 1600 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
22 lipca 2020 -23 lipca 2020
Warszawa
8 października 2020 - 9 października 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
10 września 2020 -11 września 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
29 lipca 2020 -30 lipca 2020
Warszawa
Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
10 września 2020 -11 września 2020
Warszawa
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
16 września 2020 -17 września 2020
Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
23 września 2020 -24 września 2020
Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
7 października 2020 - 8 października 2020
Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
13 października 2020 -14 października 2020
Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
20 października 2020 -21 października 2020
Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
22 października 2020 -23 października 2020
Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji