Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Ludzie nie opuszczają złych firm, tylko złych managerów
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie polecane dla uczestników warsztatu – Wczoraj kolega, dziś przełożony

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
12.12.2022 - 13.12.2022
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1500 zł netto/os.

Szkolenie polecane dla uczestników warsztatu – Wczoraj kolega, dziś przełożony

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

12.12.2022 - 13.12.2022
Warszawa
1700 zł netto/os.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony” . Jest kontynuacją wsparcia szkoleniowego dla rozwoju umiejętności menedżerskich.

Jeśli jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych to najlepszy moment kolejny krok.

Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Szkolenie jest wzbogacone o moduł trudnych sytuacji uwzględniających specyfikę pracy  zespołów zdalnych i hybrydowych.

 

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podczas dwóch 4-godzinnych warsztatów poznasz następujące obszary i tematy:

1. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

2. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na konflikt.
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

3. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 3.0
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

4. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

5. Poligon trudnych sytuacji

  • Głosowanie grupy – ile sytuacji trudnych z zespołów zdalnych ile stacjonarnych do przećwiczenia
  • Pakiet startowy trudnych sytuacji
    • Obniżenie zaangażowania / produktywności na pracy zdalnej
    • Poczucie nierównego traktowania pomiędzy pracownikami
    • Emocje, które wpływają na pracę danej osoby lub/i całego zespołu
    • Bierność / brak inicjatywy ze strony pracownika
    • Strach, lęk o przyszłość
    • Poczucie izolacji, braku wpływu
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
    • Przygotowanie do rozmowy
    • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
    • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
    • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7.  Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji   – analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji  – analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7. Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji – analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji – analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • menedżer szkolenie
  • szkolenia menedżerskie
  • szkolenie młody menedżer
  • szkolenia dla menedżerów

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umożliwienie pracownikom sprawnego zarządzania zespołami
  • Usprawnienie procesu asymilacja osoby na wyższym stanowisku
  • Dostęp pracowników do nowych technik i narzędzi
  • Poprawa jakości relacji pomiędzy nowym szefem a zespołem
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Pogłębianie autorytetu świadomego lidera
  • Zbudowanie trwałych i autentycznych relacji z pracownikami
  • Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem
  • Pogłębienie i udoskonalenie technik komunikacji
  • Nabycie umiejętności zmiany perspektywy w trudnych sytuacjach z pracownikami
  • Poznanie narzędzi pozwalających unikanie błędów komunikacyjnych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie coraz to lepszych rezultatów

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zbudowanie poczucia zaufania i otwartości
  • Zbudowanie wizerunku firmy nowoczesnej, podążającej za trendami
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Poprawa jakości relacji poprzez eliminację elementów stresu
Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera  sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

2022-07-08
08 lipca 2022
2022-07-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

2022-07-12
12 lipca 2022 - 13 lipca 2022
2022-07-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

2022-07-14
14 lipca 2022 - 15 lipca 2021
2021-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.