Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem

Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.

IDEA SZKOLENIA

Zdaniem ekspertów działania z zakresu CSR powinny w pierwszej kolejności obejmować pracowników. Dobrze zaprojektowana strategia CSR i wolontariatu pozwala nie tylko realizować oczekiwania i potrzeby pracowników i beneficjentów działań, ale daje też szanse na zwiększenie innowacyjności firmy.

Szkolenie uczy jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on odpowiedni dla konkretnej firmy i przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.

Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.

Szkolenie składa się z pięciu części. W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego firmy.

W drugiej uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu. Kolejna część poświęcona zostanie budowaniu partnerstw międzysektorowych, korzyściom i wyzwaniom wynikającym z takich partnerstw a także konkretnym wskazówkom, jak dobierać partnerów do działań CSR.

Następnie uczestnicy stworzą własny projekt zmotywowania i zaangażowania pracowników w oparciu o specyficzne dla ich organizacji i branży potrzeby społeczne oraz oczekiwania i możliwości samych pracowników.

Ostatni moduł jest poświęcony komunikacji działań CSR - zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej - media i social media relations oraz tworzenie pozafinansowych raportów.

Grupa docelowa

  • Pracownicy działów CSR i HR

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • planowanie strategii CSR opartej na wolontariacie pracowniczym
  • budowanie partnerstw międzysektorowych
  • wpisywanie działań CSR w działalność organizacji
  • motywacja pracowników do włączania się w wolontariat
Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Projekt badawczy THINKTANK FOB®, objął kilkanaście firm prowadzących zaangażowane akcje wolontariackie. Jako znaczącą korzyść firmy został wykazany wzrost zaangażowania pracowników oraz rozwijanie przez wolontariat ich kompetencji menedżerskich i przywódczych.
Szkolenie związane z:
  • wolontariat w firmie szkolenie
  • wolontariat pracowniczy firmy
  • firma odpowiedzialna społecznie
Cena szkolenia:

1600 zł/os.

formularz zgłoszenia
2.06.2020 - 3.06.2020
Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA

CSR

  • Na czym polega Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i dlaczego organizacje chcą być odpowiedzialne
  • Od unikania odpowiedzialności prawnej po zaawansowany CSR - poziomy zaawansowania wpływu biznesu na społeczeństwo
  • Obszary CSR
  • CSR a zrównoważony rozwój - minimalizacja niekorzystnego wpływu organizacji na otoczenie zewnętrzne
  • CSR jako kompleksowa strategia obejmująca wszystkie aspekty funkcjonowania organizacji
  • CSR a kapitał społeczny
  • CSR a innowacyjność firmy
  • Najczęściej podejmowane działania CSR w organizacjach - przykłady, dobre praktyki
  • Korzyści z wdrażania działań CSR

Wolontariat pracowniczy

  • Wolontariat pracowniczy i jego miejsce pośród działań CSR firmy (przykłady)
  • Co daje wolontariat pracowniczy firmie?
  • Współpraca międzysektorowa (biznes, administracja i NGO) jako rozwiązanie dla skutecznego działania CSR, opartego na wspólnych wartościach (Creating Shared Value)
  • Korzyści z wolontariatu pracowniczego dla firmy
  • Czynniki ryzyka w wolontariacie
  • Jak zminimalizować ryzyko

Moduł 1
Rodzaje wolontariatu (w oparciu o konkretne przykłady) - korzyści dla pracownika, dla HR i dla firmy

  • Rodzaje wolontariatu - przykłady
  • Sposoby zaangażowania pracowników:
  • Tworzenie własnych programów społecznych
  • Włączanie się w istniejące programy
  • Włączanie pracowników w projekty firmy, niemające pierwotnie charakteru wolontariatu
  • Wewnętrzny CSR - wolontariat pracowniczy obejmujący działania wewnątrz organizacji
  • Współpraca międzysektorowa i partnerstwa
  • Projekty z inicjatywy pracowników
  • Wolontariat kompetencyjny
  • Filantropia (pay - roll itd.)

Moduł 2
Wolontariat a partnerstwa międzysektorowe (biznes, administracja, NGO, środowiska akademickie i naukowe - model poczwórnej helisy)

  • Dlaczego współpraca jest ułatwieniem dla organizacji?
  • Jak znaleźć odpowiedniego partnera?
  • Jak wypracować model współpracy i określić zakres odpowiedzialności?
  • Korzyści z partnerstw (model win-win)
  • Wyzwania wynikające z tworzenia partnerstw

Moduł 3
Jak wdrażać wolontariat w firmie

  • Misja i wartości firmy a zakres i obszar działania CSR
  • Cele firmy w obszarze wolontariatu pracowniczego
  • Cele programowe i priorytety wolontariatu pracowniczego oraz spodziewane rezultaty
  • Zasoby i potrzeby firmy
  • W jakie działania  możemy się zaangażować? Identyfikacja grup interesariuszy i potrzeb partnerów społecznych
  • Z kim wejść w partnerstwo i w jaki sposób?
  • Stworzenie zaplecza organizacyjnego
  • Dobór pracowników (ambasadorów wolontariatu)
  • Dobór narzędzi wsparcia wolontariatu - co firma może zaoferować (wsparcie rzeczowe, osobowe, finansowe, wsparcie mentorskie, organizacyjne czy promocyjne)?
  • Wybór formy wolontariatu
  • Budowanie strategii działań (harmonogram, koordynatorzy, budżet itd.)
  • Czynniki warunkujące udane wdrożenie wolontariatu pracowniczego w firmie

Moduł 4
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu?

  • Edukacja na temat wolontariatu pracowniczego i wskazanie możliwości zaangażowania
  • Zaangażowanie poprzez nakłonienie do podjęcia inicjatywy (np konkurs na innowacyjny projekt działań CSR opartych na wolontariacie)
  • Wolontariat jako forma pozafinansowej motywacji pracownika
  • Wolontariat jako narzędzie do zmiany ścieżki zawodowej
  • Wolontariat pracowniczy a świadomość wpływu działań pracowników na społeczność (social impact)

Moduł 5
Jak "sprzedać" wolontariat otoczeniu zewnętrznemu (np partnerom, mediom)

  • CSR jako PR - dobór kanałów komunikacji i dostosowanie przekazu do odbiorcy
  • Konkursy na najlepsze działania CSR
  • Raportowanie pozafinansowe - jak pisać raporty społeczne, by ktoś je czytał

Cena szkolenia

1600 zł/os.

2 czerwca 2020 - 3 czerwca 2020 Warszawa

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zdobycie narzędzi do budowania przewagi konkurencyjnej
  • Zdobycie narzędzi do budowania employer branding
  • Pozyskanie narzędzi do nawiązywania efektywnej współpracy międzysektorowej
  • Pozyskanie wiedzy o interesariuszach organizacji
  • Zwiększenie kapitału społecznego organizacji
  • Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników poprzez wzrost zaufania do firmy
  • Integracja pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wzrost wiedzy na temat CSR i korzyści z wdrażania programów wolontariatu pracowniczego
  • Poznanie narzędzi CSR i rodzajów wolontariatu pracowniczego stosowanych w organizacjach
  • Nabycie umiejętności efektywnego wdrażania narzędzi CSR w budowaniu strategii spójnych z misją i wartościami organizacji
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania wolontariatu jako narzędzia do pozafinansowej motywacji pracowników oraz narzędzia dla rozwoju pracowników i ich kompetencji
  • Nabycie umiejętności planowania strategii CSR

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Rozwój wrażliwości społecznej organizacji
  • Innowacyjne działania odpowiadające na potrzeby pracowników i społecznego otoczenia organizacji
  • Budowanie odpowiedzialnej i zrównoważonej organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2020-04- 7
7 kwietnia 2020
2020-04- 7
Webinar Webinar
Nie lekceważmy zagrożenia wynikającego z pojawienia się koronawirusa w Polsce. Zarządźmy tą sytuacją i wykorzystajmy ją jako szansę na wdrożenie jednego z najbardziej pożądanych benefitów pracowniczych, jakim jest  - PRACA ZDALNA
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-04-21
21 kwietnia 2020 -22 kwietnia 2020
2020-04-22
Warszawa Warszawa
Zespoły rozproszone to codzienność wielu firm. Mimo coraz doskonalszych narzędzi do komunikacji i zarządzania projektem wirtualna współpraca i kierowanie zespołem rozproszonym to wciąż wyzwanie. Szkolenie uczy jak pracować w zespole rozproszonym, by skorzystać z wszystkich benefitów pracy zdalnej.
2020-04-21
21 kwietnia 2020 -22 kwietnia 2020
2020-04-22
Warszawa Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-04-27
27 kwietnia 2020 -28 kwietnia 2020
2020-04-28
Warszawa Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
2020-05- 5
5 maja 2020 - 6 maja 2020
2020-05- 6
Warszawa Warszawa
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
2020-05-11
11 maja 2020 -13 maja 2020
2020-05-13
Warszawa Warszawa
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
2020-05-18
18 maja 2020 -19 maja 2020
2020-05-19
Wrocław Wrocław
Drogi uczestniku. Mam nadzieję, że jesteś po pierwszej części warsztatu „Wczoraj kolega, dziś przełożony” i od naszego poprzedniego spotkania intensywnie wdrażasz wszystkie poznane techniki. Szkolenie skuteczny menedżer jest uzupełnieniem wiedzy z zakresu zarządzania zespołem.
2020-05-21
21 maja 2020 -22 maja 2020
2020-05-22
Warszawa Warszawa
8 czerwca 2020 - 9 czerwca 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2020-05-25
25 maja 2020 -26 maja 2020
2020-05-26
Warszawa Warszawa
29 czerwca 2020 -30 czerwca 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2020-05-25
25 maja 2020 -26 maja 2020
2020-05-26
Warszawa Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
2020-05-27
27 maja 2020 -28 maja 2020
2020-05-28
Warszawa Warszawa
Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie firmy.
2020-06- 1
1 czerwca 2020 - 2 czerwca 2020
2020-06- 2
Warszawa Warszawa
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2020-06- 2
2 czerwca 2020 - 3 czerwca 2020
2020-06- 3
Warszawa Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
2020-06- 8
8 czerwca 2020 - 9 czerwca 2020
2020-06- 9
Warszawa Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.