Inne strony: GAMMA DISCOVER
Manipulacja to miecz obosieczny. Obraca się przeciwko temu, kto spotka lepszego od siebie gracza

Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. Szkolenie z wywierania wpływu, szkolenie z psychomanipulacji. My Cię tego nauczymy - reszta należy do Ciebie.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności odczytywania psychomanipulacji w negocjacjach i radzenia sobie z nią. Psychomanipulację rozumiemy jako:

  • Stosowanie technik przekotwiczania celów i ram brzegowych negocjacji drugiej strony
  • Stosowanie polityki ustępstw w celu zbudowania u drugiej strony przekonania o wartości porozumienia
  • Stosowanie trików opartych o wykorzystanie relacji i psychologii poznawczej w zmianie interpretacji znaczenia podejmowanych działań
  • Stosowanie typologii zachowań jako narzędzia budowania zaangażowania partnera negocjacyjnego, pomimo słabości propozycji negocjacyjnej


Proponujemy, aby radzenie sobie z psychomanipulacją bazowało na następujących obszarach:

  • Odczytywanie i reagowanie na techniki przekotwiczania – rozmowy negocjacyjne rozpoczynają się od złożenia tzw. pierwszej oferty. W zależności od umiejętności uzasadnienia pierwszej propozycji jedna ze stron może uzyskać startowo przewagę nad partnerem. Można to uzyskać stosując techniki tzw, przekotwiczania. W zależności od tego jak potrafimy zareagować na pierwszą propozycję ustawiamy dalszy proces rozmów i potencjalne przewagi negocjacyjne.
  • Polityka ustępstw –  jak ustępować, które działania oddawać jako pierwsze, co uzyskiwać w zamian, kiedy eskalować żądania, jak odczytywać siłę negocjacyjną drugiej strony i reagować na działania, które mają świadczyć o pozornych ustępstwach. Końcowy wynik negocjacji i poczucie sukcesu zależy w dużej mierze od tego obszaru działań. 
  • Triki negocjacyjne i walka psychologiczna – ile razy miałeś poczucie, że robisz komuś przysługę dla dobra relacji biznesowej? Jak często zdarzyło Ci się mieć pozytywne stosunki biznesowe z partnerem, a jednocześnie oceniać wynik finansowy jako negatywny? Triki negocjacyjne i psychologia relacji stwarza możliwości wpływu na naszą ocenę wartości porozumienia. Rozpoznawanie takich działań minimalizuje ryzyko oddawania pola bez potrzeby, z obaw przed utratą kontrahenta lub po prostu z poczucia odpowiedzialności z porozumienie. 
  • Typologia zachowań negocjacyjnych – kiedy się konfrontować, a w jakich sytuacjach ustępować pola, jak czytać sygnały zainteresowania i kluczowe momenty rozmów, jak być spójnym negocjując w zespole? Odpowiedzi na te pytania zwiększają kontrolę działań własnych i wpływają na końcowy sukces. 

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie jest skierowane dla managerów średniego i wyższego szczebla, pracowników działów handlowych, kupców i dostawców.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • odpieranie uzasadnionych zarzutów drugiej strony
  • odpieranie nieuzasadnionych zarzutów drugiej strony
  • stosowanie technik perswazji w procesie negocjacyjnym (wywieranie presji, style komunikacyjne, poszukiwanie sojuszników, neutralizacja oponentów)
  • rozpoznawanie i reagowanie na brudne sztuczki i gry negocjacyjne
  • radzenie sobie z presją podczas negocjacji
  • rozpoznawanie i reagowanie na taktyki dywersyjne
  • rozpoznawanie i reagowanie na wojnę psychologiczną podczas negocjacji

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Z badań przeprowadzonych na zawodowych negocjatorach wynika, że aż̇ 48% respondentów zadeklarowało, że odpowiada manipulacją na manipulację, 22% dopuszcza sięganie po manipulację, gdy brakuje innych środków, natomiast 25% stwierdziło, że nie ma usprawiedliwienia dla stosowania takich metod.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Odczytywanie zachowań podczas negocjacji: sygnały zainteresowania, spójność i niespójność

    • psychologiczna
    • kontakt wzrokowy
    • parametry głosu PAMPERS
    • ekspresja mimiczna
    • dynamika / statyka
    • gestykulacja
    • postawa ciała
    • dystans przestrzenny


    2. Struktury argumentacyjne podczas negocjacji: psychomanipulacja, a zarządzanie treścią:

    • nadawczość / odbiorczość
    • pytania vs twierdzenia
    • analiza / synteza
    • szczegół / ogół
    • linearność / mozaikowość  


    3. Psychologia negocjacji – style negocjowania, a  odczytywanie psychomanipulacji

    • Styl rywalizacyjny
    • Styl  integracyjny
    • Styl uległy
    • Styl destrukcyjny
    • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób odczytywać i reagować na wybrane style negocjacyjne


    4. Perswazja w zakresie definiowania i redefiniowania obszaru negocjacyjnego

    • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
    • Zasady ustalenia DL
    • Niebezpieczeństwa związane z DL
    • Ustalenie celów negocjacyjnych
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
    • Reagowanie na triki mające na celu przesunięcie obszaru negocjacyjnego z wykorzystaniem pozycji otwarcia
    • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
    • Baza argumentów i kontrargumentów


    5. Stosowanie trików negocjacyjnych – symulacje kluczowych sytuacji kontaktu z klientami

    • Radzenie sobie z psychomanipulacją
    • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
    • Blef w negocjacjach
    • Odnośnie roli, odpowiedzialności
    • Odnoście parametrów negocjowanych
    • Odnoście ustępstw
    • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
    • Triki stosowane przez partnera negocjacji
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Kiedy ujawniać


    6. Zasady ustępowania w negocjacjach:

    • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
    • Planowanie ustępstw
    • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
    • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
    • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach


    7. Perswazja na poziomie treści w argumentacji negocjacyjnej: odczytywanie i reagowanie.

    • Wpływ pętli fonologicznej na efektywność argumentacji
    • Budowanie struktury przekazu
    • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Trening świadomego budowania konstrukcji przekazu


    8. Efekty pamięciowe wpływające na interpretację argumentów: odczytywanie i reagowanie.

    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych


    9. Podsumowanie szkolenia

    Karta ssc

    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy


    Wnioski

    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Poprawa wskaźników biznesowych
    • Zwiększenie cash flow firmy
    • Zwiększenie zyskowności  sprzedaży
    • Większa motywacja  zespołu sprzedażowego
    • Zmniejszenie kosztów współpracy z klientami

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Rozpoznawanie kluczowych tricków manipulacyjnych
    • Sprawdzenie osobistej podatności na manipulację w negocjacjach
    • Nauczenie się sposobu reagowania na manipulacje
    • Radzenie sobie z presją podczas negocjacji

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
    • Wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017
    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Radzenie sobie z psychomanipulacją w negocjacjach

    Termin szkolenia: 27 sierpień 2018 r. do 28 sierpień 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10- 4
    4 październik 2018 -
    2018-10- 5
    5 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2018-10- 9
    9 październik 2018 -
    2018-10-10
    10 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
    2018-10- 9
    9 październik 2018 -
    2018-10-10
    10 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
    2018-10-15
    15 październik 2018 -
    2018-10-16
    16 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.