IDEA SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.
W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.
Jak?
Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.
Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.
Cele
- Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
- Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
- Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.
Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.
W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.
Jak?
Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.
Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.
Cele
- Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
- Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
- Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.
Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.
W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.
Jak?
Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.
Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.
Cele
- Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
- Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
- Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?
- Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
- Proces, projekt i portfel w organizacji.
- Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
- Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
- Cechy pracy projektowej.
Kto jest im w projekcie?
- Struktury zespołów projektowych.
- Role i odpowiedzialności w projektach.
Inicjowanie projektu (warsztat)
- Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
- Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
- Dokument inicjacji projektu.
Planowanie projektu (warsztat)
- Określanie zakresu projektu i produktów.
- Planowanie zasobów.
- Analiza ryzyka.
- Planowanie komunikacji.
Realizacja projektu
Procesy zamykania projektu
- Przekazanie efektów projektu klientowi.
- Rewizja projektu i efektów.
Zakończenie szkolenia.
- Podsumowanie zdobytej wiedzy.
- Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).
Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?
- Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
- Proces, projekt i portfel w organizacji.
- Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
- Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
- Cechy pracy projektowej.
Kto jest im w projekcie?
- Struktury zespołów projektowych.
- Role i odpowiedzialności w projektach.
Inicjowanie projektu (warsztat)
- Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
- Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
- Dokument inicjacji projektu.
Planowanie projektu (warsztat)
- Określanie zakresu projektu i produktów.
- Planowanie zasobów.
- Analiza ryzyka.
- Planowanie komunikacji.
Realizacja projektu
Procesy zamykania projektu
- Przekazanie efektów projektu klientowi.
- Rewizja projektu i efektów.
Zakończenie szkolenia.
- Podsumowanie zdobytej wiedzy.
- Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).
Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?
- Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
- Proces, projekt i portfel w organizacji.
- Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
- Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
- Cechy pracy projektowej.
Kto jest im w projekcie?
- Struktury zespołów projektowych.
- Role i odpowiedzialności w projektach.
Inicjowanie projektu (warsztat)
- Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
- Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
- Dokument inicjacji projektu.
Planowanie projektu (warsztat)
- Określanie zakresu projektu i produktów.
- Planowanie zasobów.
- Analiza ryzyka.
- Planowanie komunikacji.
Realizacja projektu
Procesy zamykania projektu
- Przekazanie efektów projektu klientowi.
- Rewizja projektu i efektów.
Zakończenie szkolenia.
- Podsumowanie zdobytej wiedzy.
- Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).