Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Wykorzystywanie najlepszych praktyk rynkowych do rozwoju pracowników administracji publicznej jest dziś realną potrzebą. Innowacyjne podejście do różnego rodzaju usprawnień, np. w zakresie obsługi klientów, może być źródłem satysfakcji nie tylko dla tego, kto musi załatwić określoną sprawę, ale również dla samego urzędnika z wykonywania wartościowej pracy. Wykraczanie poza znane metody pracy wymaga jednak wsparcia efektywnymi metodami.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Design Thinking w urzędzie w celu identyfikacji wyzwań do zagospodarowania i wdrażania pożądanych usprawnień. Założenia programowe znajdują uzasadnienie również w odniesieniu do budowania dobrych relacji z interesariuszami urzędu. Punktem wyjścia jest teza, że każdy z nas jest klientem, który wymaga zaspokojenia określonych potrzeb i oczekiwań w taki sposób, aby jego doświadczenia były przede wszystkim pozytywne.
Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników. Oprócz praktycznego zastosowania metody Design Thinking do projektowania trafionych rozwiązań i doświadczeń beneficjentów pracy urzędników, a w konsekwencji budowania pożądanego wizerunku organizacji, w programie uwzględniono takie zagadnienia, jak:
Wykorzystywanie najlepszych praktyk rynkowych do rozwoju pracowników administracji publicznej jest dziś realną potrzebą. Innowacyjne podejście do różnego rodzaju usprawnień, np. w zakresie obsługi klientów, może być źródłem satysfakcji nie tylko dla tego, kto musi załatwić określoną sprawę, ale również dla samego urzędnika z wykonywania wartościowej pracy. Wykraczanie poza znane metody pracy wymaga jednak wsparcia efektywnymi metodami.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Design Thinking w urzędzie w celu identyfikacji wyzwań do zagospodarowania i wdrażania pożądanych usprawnień. Założenia programowe znajdują uzasadnienie również w odniesieniu do budowania dobrych relacji z interesariuszami urzędu. Punktem wyjścia jest teza, że każdy z nas jest klientem, który wymaga zaspokojenia określonych potrzeb i oczekiwań w taki sposób, aby jego doświadczenia były przede wszystkim pozytywne.
Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników. Oprócz praktycznego zastosowania metody Design Thinking do projektowania trafionych rozwiązań i doświadczeń beneficjentów pracy urzędników, a w konsekwencji budowania pożądanego wizerunku organizacji, w programie uwzględniono takie zagadnienia, jak:
1. Wprowadzenie do pracy metodą Design Thinking
2. Empatyzacja – praktyczne „wejście w buty” beneficjentów działań urzędu
3. Synteza – wyciąganie wniosków z obserwacji i analiz
4. Generowanie pomysłów – budowanie na różnorodności doświadczeń i perspektyw
5. Prototypowanie – jak przekładać wizję na działanie?
6. Testowanie – jak weryfikować potencjał rozwiązania?
1. Wprowadzenie do pracy metodą Design Thinking
2. Empatyzacja – praktyczne „wejście w buty” beneficjentów działań urzędu
3. Synteza – wyciąganie wniosków z obserwacji i analiz
4. Generowanie pomysłów – budowanie na różnorodności doświadczeń i perspektyw
5. Prototypowanie – jak przekładać wizję na działanie?
6. Testowanie – jak weryfikować potencjał rozwiązania?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Korzyści na poziomie organizacji, zespołów oraz indywidualnym, a dotyczą takich obszarów jak:
Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Konsultantka i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Ekspert Akademii Wspólnoty” – pierwszej interaktywnej platformy szkoleniowej dla jednostek samorządu terytorialnego. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST, organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w: usprawnianiu procesów informacyjnych, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej, zarządzania zmianą, wchodzenia w nowe obszary działalności. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.